بیوگرافی سجاد غلامی کشتی گیر با ماجرای اخراج + زندگی شخصی و اینستاگرام

0

بیوگرافی سجاد غلامی کشتی گیر با ماجرای اخراج و محرومیت + زندگی شخصی و اینستاگرام

سجاد غلامی : زاده دهه ۸۰ در کرج کشتی گیر آزادکار و ورزشکار تیم ملی کشتی آزاد ایران است در ادامه بیوگرافی کامل سجاد غلامی کشتی گیر ایرانی و همسرش با عکس و تصاویر جدید شخصی تا زندگی خصوصی و خانواده و پیج اینستاگرامش در ادامه این صفحه مجله حرف تازه همراه ما  باشید

سجاد غلامی کشتی گیر کیست

بیوگرافی سجاد غلامی

سجاد غلامی یکی از کشتی گیران ایرانی است که متولد دهه هشتاد در کرج بوده است. او سابقه عضویت در تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان و جوانان زیر ۲۳ سال در وزن ۸۶ کیلوگرم را در کارنامه خود دارد. او یکی از ستاره های نوظهور کشتی آزاد ایران است که در طول فعالیت خود توانسته مدال هاب رنگارنگی را برای کشورمان به ارمغان ارود.

سوابق ورزشی

سجاد غلامی کشتی را از کودکی و از دوران دانش اموزی در کرج آغاز کرد . او اهل کرج بوده و در مسابقات دانش آموزی نیز مدال های متعددی را کسب کرده و زمانی که دانش آموز مدرسه شهید آخوندی ناحیه یک کرج بود به مدال طلای مسابقات دانش آموزی آسیا دست پیدا کرده بود.

او در سال ۱۴۰۰ و در مسابقات امیدهای جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شده بود و همچنین غلامی با حضوری درخشان و قدرتمند توانست پس از پشت سر گذاشتن رقبای خود در فینال وزن ۷۹ کیلو جوانان آسیا، کشتی گیری از کشور میزبان را در کمتر از یک دقیقه با نتیجه( ۱۰ بر صفر ) شکست داده و مدال طلای این رقابت ها را کسب کند.

بیوگرافی سجاد غلامی

درخشش در مسابقات جهانی صربستان

سال ۱۴۰۱ – در وزن ۸۶ کیلوگرم سجاد غلامی در دور اول با توجه به حاضر نشدن ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان به پیروزی رسید وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۲ از سد امره جیفتجی از ترکیه گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. غلامی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر مهر مارکوسیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله ایوارس سامسونوکس از لتونی را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. غلامی در دیدار پایانی با نتیجه ۱۱ بر ۴ مغلوب موخامد علی اف از اوکراین شد و به مدال نقره رسید.

سوابق سجاد غلامی

ماجرای اخراج و محرومیت

سجاد غلامی در مهر ماه ۱۴۰۱ به دلیل تزریق سرم از رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال در اسپانیا اخراج شد. گویا غلامی به صورت خودسر اقدام به تزریق سرم کرده بود؛ موضوعی که کادر فنی تیم ملی هم در جریان آن نبوده است. این موضوع از نظر اتحادیه جهانی تخلف محسوب شده و به محض اطلاع با برخورد مسئولان همراه شد. سجاد غلامی دیسکالیفه و از دور مسابقات خارج شد تا یک فرصت خوب برای قهرمانی ایران از دست برود.

اخراج سجاد غلامی از مسابقات 2022
علیرضا دبیر هم که شب گذشته در مراسم تجلیل از مدال آوران در شهر کرج حاضر شده بود، ناگهان عصبانیت خود از این کشتی‌گیر را نشان داد و با جملاتی تند اعلام کرد سجاد غلامی حتی اگر از سوی اتحادیه جهانی محروم نشود، از سوی فدراسیون با محرومیت دو ساله مواجه خواهد شد.
اما توضیحات کادر پزشکی ایران مبنی بر اینکه تزریق سرم به غلامی در رختکن تیم ایران به دلیل وخامت حال و اهمیت حفظ سلامت این کشتی گیر انجام گرفته و اینکه او روز شنبه مبارزه‌ای نداشته است نیز مورد قبول واقع نشده است.

غلامی در رقابت های کشتی آزاد امیدهای جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم در دور اول با نتیجه ۱۵ بر ۶ مغلوب ترنت هیدلای از آمریکا شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. وی با توجه به تخلف پزشکی در محل برگزاری مسابقات از سوی مسئولان برگزاری مسابقات دیسکالیفه شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

 

اینستاگرام سجاد غلامی با عکس های جدید

صفحه اینستاگرام سجاد غلامی را با نشانی * دنبال کنید و تصاویر و عکس های جدید این کشتی گیر جوان را تماشا کنید

اینستاگرام سجاد غلامی

سجاد غلامی کشتی گیر

محرومیت سجاد غلامی

سجاد غلامی کشتی گیر

سجاد غلامی کشتی گیر

افتخارات سجاد غلامی

نظرات