بیوگرافی سیما ثابت مجری ایران اینترنشنال و همسرش + سوابق خانوادگی و شغلی

11

بیوگرافی سیما ثابت مجری ایران اینترنشنال و همسرش + سوابق خانوادگی و شغلی

سیما ثابت کیست بیوگرافی و سوابق سیما ثابت مجری ایران اینترنشنال و همسرش با عکس دخترش همراه با عکس ها و تصاویر تا زندگی شخصی و خانوادگی سیما ثابت و سوابق شغلی و حواشی و جنجال های اخیر در اغتشاسات ۱۴۰۱ در ادامه این صفحه مجله حرف تازه میخوانید

سیما ثابت کیست

بیوگرافی سیما ثابت

سیما ثابت مجری ایرانی الاصل شبکه های ماهواره ای چون بی بی سی و ایران اینترنشنال است و سال هاست با رسانه های ضد انقلاب و ضد ایرانی همکاری دارد.

سیما ثابت با نام شناسنامه ای سیما شهرکی متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۵۸ در زاهدان استان سیستان و بلوچستان، روزنامه‌نگار و مجری شبکه ایران اینترنشنال است.

او فارغ التحصیل لیسانس علوم سیاسی آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه خبر و همچنین مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه‌ اِکسِتِر در بریتانیا است. وی علاوه بر مجریگری و اجرا در برنامه های مختلف شبکه ایران اینترنشنال، عضو هیئت علمی دانشگاه اِکسِتِر لندن است و گفته می شود وی بهایی است.

بیوگرافی سیما ثابت مجری ایران اینترنشنال و همسرش + سوابق خانوادگی و شغلی

سوابق و فعالیت ها

سیما شهرکی با نام مستعار سیما ثابت از مجریان رسانه تروریستی اینترنشنال چهره‌ای است که اخیراً با حمایت‌های ویژه آل سعود بر سر زبان‌ها افتاده است.

سیما شهرکی در ابتدای ورود به انگلستان یک شرکت آشپزی به راه انداخت و با نام مستعار سیما ثابت با بی بی سی و شبکه سعودی ایران ایننرنشنال فعالیت رسانه ای خود را آغاز کرد. و در حال حاضر به عنوان به مجری در این شبکه مشغول فعالیت است.

خانواده سیما ثابت

او خبرنگار ارشد و مجری برنامه تحلیلی چشم انداز در تلویزیون ضد انقلاب ایران اینترنشنال است که از سال ۲۰۱۸ به این شبکه ضد انقلاب پیوسته و پیش از این اجرای بخش های خبری و برخی برنامه های ویژه را در شبکه ایران اینترنشنال به عهده داشته است.

سیما ثابت خبرنگار ارشد و مجری برنامه تحلیلی «چشم‌انداز با سیما ثابت» در تلویزیون ایران اینترنشنال است.

او از سال ۲۰۱۸ به این شبکه پیوسته و پیش از این اجرای بخش‌های خبری و برخی برنامه‌های ویژه را در این شبکه تلویزیونی بر عهده داشته‌ است.

زندگی شخصی

سیما شهرکی در زاهدان به دنیا آمد و در سال ۱۳۷۶ پس از قبولی در رشته صنایع غذایی در دانشگاه فردوسی به مشهد رفت. او همزمان با تحصیل در یک کارخانه مواد غذایی به عنوان ناظر کنترل کیفیت مشغول بکار شد.

از سال ۱۳۸۴ به عنوان فعال مدنی فعالیتش را با همکاری در برنامه جهانی غذا در سازمان ملل آغاز کرد و برای کمک و یاری رسانی راهی اردوگاه‌های افغانستان شد. سیما ثابت پس از مدتی برای ادامه تحصیل راهی انگلستان شد و تا مقطع دکترا در آنجا به تحصیل مشغول شد.

همسر سیما ثابت کیست

همسر سیما ثابت کیست

از زندگی و وضعیت ازدواج سیما شهرکی خبری در دست نیست، اما بنا به گفته ها او ازدواج ناموفق داشته که حاصل ای نازدواج یک دختر است.

دین سیما ثابت مجری ایران اینترنشنال چیست

او با نام خانوادگی مستعار «ثابت» را که یک نام فراگیر در بین وابستگان فرقه بهائیت است برای نوعی بیعت با این فرقه و قرار گرفتن زیر چتر حمایتی آنها انتخاب کرد.

دین سیما ثابت چیست

کار با بی بی سی

در سال ۱۳۸۵ به رادیو بی‌بی‌سی فارسی پیوست و برای اجرای خبرها با این شبکه رادیویی همکاری کرد. اجرای برنامه چشم‌انداز بامدادی در رادیو بی‌بی‌سی فارسی از نمونه ای از اجرای این گوینده و مجری ایرانی الاصل در شبکه بی بی سی می باشد.

او پس از مدتی همکاری با رادیوی فارسی بی‌بی‌سی در سال ۹۷ به اینترنشنال سعودی پیوست. همکاری ای که به سوابق او در ایران و ارتباطاتش با جریانات تروریستی و تجزیه‌طلب سیستان و بلوچستان ارتباط مستقیم داشت.

عکس های جدید سیما ثابت

سیما ثابت مجری ایران اینترنشنال کیست

این خانم گوینده پس از پیوستن از شبکه ایران اینترنشنال مدتی از گویندگی خبر فاصله گرفت و به عنوان مجری برنامه گفتگو محورِ «چشم‌انداز با سیما ثابت» مشغول کار شد. چشم‌انداز با سیما ثابت یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تحلیلیِ رسانه‌ های فارسی‌ زبان است. او در این برنامه با افرادی همچون راجر واترز، ریچارد گلدستون و آلن راک گفتگو کرده است.

حواشی و جنجال ها

روزنامه ایران نوشت: در حالی که طی هفته‌های اخیر نقطه ثقل کارزار تبلیغاتی رسانه‌ای آشوب، یعنی تلویزیون «ایران اینترنشنال» بیش از هر زمان تبدیل به پاتوق سیاهکارترین و بدسابقه‌ترین عناصر تجزیه‌طلب مرتبط با تحرکات تروریستی در سیستان و بلوچستان و کردستان شده است، روی این مجری با توهم «لیدری» آشوب‌ها تبلیغات می‌شود. کسی که با سخنرانی در نشست کمیته حقوق بشر پارلمان اروپا با عنوان «سرکوب خیزش سراسری ایرانیان علیه جمهوری اسلامی» ادعاهایی همچون «قتل‌عام مردم به دست نیروهای امنیتی» را مطرح کرد.

11 دیدگاه در “بیوگرافی سیما ثابت مجری ایران اینترنشنال و همسرش + سوابق خانوادگی و شغلی

  1. مریم گفت:
    4
    5

    یادمه یه بار رفته بودم بنیاد شهید شهرستان زاهدان مادر همین خانوم تو بنیاد شهید چه جیغ و دادی میکرد حرف از حق فرزندان شهید میزد یه کولی گری از خودش درآورد با همون کولی گری ها میگن میلیاردی وام بر داشتن و از مملکت فرار کردن

  2. مری گفت:
    6
    3

    من موندم چرا واقعا یا چه منطقی بعضیا شیفته این خانم شدن بابا چرا ما به قول امام علی در حق خودمون متفرقیمد.بابا یارو از عربستاااان سعووودییی گردن زنی که شیعه ها رو با چاقو سررر می‌بره پوول میگیره .برا چی؟رضای خدا؟اگر خیلی سنگ وطنو به سینه میزنه بیاد اینجا پیش مردمش حرفشو بزنه از اونجا نظر نده مارو به جون هم بندازه .همین کافیه تا حجت برما تموم بشه بفهمیم حق واقعی کدومه.جمله عالم زین سبب گمراه شد کم کسی ز ابدال حق آگاه شد

  3. محمدرضارحیمی گفت:
    9
    13

    مطمئن باشید هرکسیکه با جمهوری اسلامی درافتاده خیلی زود ور افتاده البته اندازه ان تفاوت دارد اگه باعث قتل مظلوم. باشن خداوند خیلی زودتران چیزیکه فکرشو بکنه نابودش میکنه واینم زود نابود میشه

  4. دلارام گفت:
    8
    16

    درسته فرزند شهیده ولی معلومه خوب بار نیومده وعقده ایی هست همه مجریها دروغ میگن ولی این با یک غیظ عجیبی حرف میزنه خیلی هم بداخلاقه ،همه اش شاهدو ضایع میکنه شاهد که میاد آمار اعتصاباتو میده بدبخت

  5. ایمان گفت:
    11
    17

    یه وطن فروش مزدور

  6. حسن گفت:
    11
    13

    خانم شهرکی خدا نگذره از برادرات با اون دزدی های که تو مسکن مهر کردن و اون تویله های که برای مردم بیچاره ساختن خیلی آه و نفرین پشت سرتونه

  7. حسین گفت:
    11
    17

    کسی که مدافع مردم هست دیگه حق مردم رو نمیخوره ایشون اگه دلسوز مردم هست و میخواد حق ملت ایران رو از جمهوری اسلامی بگیره دیگه چرا خودش دستش تو حلق مردم بدبخت و مظلوم هست یکی نیس بگه داری بخاطرشون کلفتی ال سعود میکنی .

  8. جواد گفت:
    13
    15

    ایشون سه بار ازدواج کردن همسر اولش سرابندی هسمر دومش علیرضا نصرت و همسر سومش یکی از کارمندای اینترنشنال هست . نمیدونم چرا با جمهوری اسلامی درافتاده علارقم اینکه فرزند شهید بود کلی امتیار گرفت از بنیاد و میلیاردها وام کلان برداشتن و فرار کردن از مملکت الان میبینم چقد بی چشم رو و نمک نشناسه والا این حکومت برای این و خانواده اش بد نشد …

  9. سمیه گفت:
    12
    14

    ایشون فرزند شهید محمد علی شهرکی هستن از بغل همین جمهوری اسلامی کلی وام های کلان برداشتن و خورش و برادراش کلاه ملت برداشتن و راست راست نیگردن تمام اعضای خانوادشون پروندهای فساد مالی در دادگاه دارن . تو شهر زاهدان همه میدونن اینا چه خانواده کثیف و دزدی هستن

  10. سهیلا گفت:
    11
    23

    این خانوم از بغل همین رژیم شد سیما همسر سابق این خانوم سرابندی هست فامیلشم که عوض کرد و شهرکی که پسوندم داره گذاشته اگر زندگی کن بود زندگی می کرد با اون همه محبتی که خانواده شوهرش بهش کردن مثل سگ بی چشم رو بودصدقه سر بقیه و پریدن با بقیه رفت انگلیس اگر دروغگو و کثیف نبود نمی تونست بره اینترنشنال پس هر کی رفته اونجا از نظر ذاتی و عقده بودن مشکل داشته نظام برا اینا بد نشد هر چی گدا گشنه بود خودش معروف کرد زنیکه بیشرف تکلیف بهایی هم مشخصه

  11. هاشم گفت:
    9
    15

    سیما ثابت حائن ترین فرد به لحاظ دروغها واراجیف هست…کسی که با دروغ زاده شده و ذات پلیدی داره و عقده ای هست مردم شهر خودشو بجون هم انداخته و وطن فروشی میکنه ….کسی که نافشو با دروغ بافتن انتظاری ازش نیست …اندکی صبر سحر نزدیک است و اون هم به زباله دان تاریخ پیوست خواهد شد به زودی زود

نظرات