تترفا بهترین و امن ترین سایت خرید و فروش تتر در ایران

0

تترفا بهترین و امن ترین سایت خرید و فروش تتر در ایران

تترفا بهترین و امن ترین سایت خرید و فروش تتر در ایران است که با توجه به آمار رضایت کاربران و استقبال بی نظیر و امکانات این وب سایت بیش از پیش در ارائه بهتر خدمات می اندیشد.

مدتهاست که کاربران ایرانی به دنبال سایتی مطمعن با کمترین کارمزد و بهترین قیمت تتر هستند که شاید به جرات بتوان گفت سایت تترفا نیاز همه را به خوبی و بدرستی پاسخ داده است.

برای آشنایی بیشتر با تترفا بهتر است ابتدا برای آن دسته از افرادی که خیلی با ارز دیجیتال تتر آشنایی ندارند در این باره صحبت کنیم.

 تترفا سایت خرید و فروش تتر

تتر چیست

تتر (USDT) به عنوان محبوب ترین استیبل کوین جهان اهداف مختلفی را در بازار دنبال می‌ کند که آن را به یک رمزارز اصلی در بسیاری از استراتژی‌ های سرمایه‌ گذاران تبدیل کرده است، گرچه ممکن است تصور یک بازار رمزارزی بدون تتر غیرممکن باشد؛ اما همواره اینطور نبوده است.

پروژه تتر جنجال‌ های زیادی را پشت سر گذاشته تا در جایگاه نخست قرار گیرد؛ امروزه تتر با تأمین نقدینگی و ارایه پوششی در برابر نوسانات بازار، به سرمایه‌ گذاران کمک می‌ کند.

استیبل کوین تتر چیست

ارزهای دیجیتال با ثبات یا همان استیبل کوین ها، ابزارهایی در فناوری بلاک چین هستند که ارزش آنها به کالاهای خارجی جفت شده است.

مزایایی که این کوین ها برای بازار به همراه می‌ آورند غیرقابل انکار است؛ به عنوان مثال، ثبات آنها موجب کاهش نوسانات رمزارزها می‌ شود، سرمایه‌ گذاران به عنوان راهی جهت فرار از بازارهای نزولی، بدون تبدیل وجوه خود به ارزهای فیات، به استیبل کوین ها پناه می‌ آورند؛

در اکثر استیبل کوین ها، ارزش یک توکن به ارز فیات جفت شده است، در مورد تتر، USDT ارزش خود را با دلار آمریکا تقسیم می‌ کند، در اصل هر USDT به اندازه یک دلار ارزش دارد.

علاوه بر این، هر کسی می‌ تواند هر زمان که بخواهد ۱ دلار ارز فیات خود را از طریق Tether Unlimited خریداری کند؛ جالب اینکه تتر به خلق یک کلاس جدید از استیبل‌ کوین‌ ها کمک کرده است.

امروزه چندین استیبل‌ کوین جفت شده با ارزهای فیات یا سایر کالاهای مطرحی چون طلا، الماس و حتی نفت وجود دارند.

تاریخچه و گذشته تتر

تاریخچه تتر با پروژه Realcoin آغاز می‌ شود که وایت پیپر آن در ژوئیه ۲۰۱۴ معرفی شد؛ به چند دلیل این وایت پیپر سر و صدای زیادی در جامعه رمزارزی ایجاد کرد؛ ناشران این وایت پیپر، جدا از جنبه‌ های فنی انقلابی آن، از معتبرترین نام‌ ها در بازار رمزارزها هستند.

بنیان‌‌ گذاران Realcoin بروک پیرس (Brock Pierce)، ریو کالینز (Reeve Collins) و کریگ سلارس (Craig Sellars) می‌ باشند.

جالب اینجاست که نام Realcoin مدت زیادی دوام نیاورد. در نوامبر ۲۰۱۴ این استارت‌ آپ مستقر در سانتا مونیکا به این نتیجه رسید که اکنون زمان طلوع یک عنوان جدید (تتر) است.

نکته قابل ذکر این است که تتر با سه رویکرد متفاوت وارد بازار شد؛ این پلتفرم به عنوان بخشی از استراتژی خود، سه استیبل‌ کوین معرفی کرد.

اولین کوین USTether بود.

این توکن یک ارتباط ۱:۱ با دلار آمریکا داشت.

کوین دوم، ارزش خود را به یورو متصل کرد و آخرین کوین بر روی ین ژاپن متمرکز شد (این کوین به ین تتر معروف است).

نحوه کارکرد تتر

اینکه یک رمزارز به ارزش یک دارایی در دنیای واقعی متصل باشد، ساده به نظر می‌ رسد. با این حال، این کار به دلایل مختلفی دشوار است.

برای انجام این کار شرکت Tether Limited مستقر در هنگ کنگ ادعا کرد که به ازای هر USDT صادر شده، معادل دلار ذخیره شده در اختیار دارد.

با صدور چند میلیاردی عرضه USDT، این ادعاها مورد بررسی جدی قرار گرفت.

این شرکت در مارس ۲۰۱۹، پشتوانه USDT را به وام شرکت‌ های وابسته تغییر داد. تتر علی‌ رغم این تغییر همچنان برترین استیبل‌ کوین جهان است.

تترفا سایت خرید و فروش تتر

اهمیت تتر

تتر به عنوان یکی از رایج‌ ترین رمزارزهای بازار، انعطاف‌ پذیری زیادی را برای سرمایه‌ گذاران به ارمغان می‌ آورد و به عنوان جایگزینی برای دلار، در بسیاری از صرافی‌ های محبوب شناخته می‌ شود. در اینجا به برخی دلایل پذیرش تتر اشاره شده است:

  • استراتژی خروج

همواره نوسانات بازار یک نگرانی عمده در بخش رمزارزها هستند. وقتی خرس‌ ها شروع به تسخیر بازار می‌ کنند، سرمایه‌ گذاران تنها چند گزینه جهت بررسی دارند. آنها یا می‌ توانند دارایی خود را به ارز فیات تبدیل کنند که این فرآیند وقت‌ گیر است و بیشترین کارمزدهای ممکن را در بر دارد یا می‌ توانند در بازار خرسی مانده و ضرر و زیان آن را بپذیرند.

تتر گزینه سومی را هم به معادله‌ گران پیشنهاد می‌کند: تبدیل دارایی به تتر و دوری از کارمزدها و نوسانات بازار.

  • کاهش اصطکاک

از آنجا که تتر یکی دیگر از دارایی‌ های بلاکچین است، تبدیل بیت‌ کوین یا هر رمزارزی به تتر به آسانی مبادله بیت‌ کوین با اتریوم است.

این روش راهی بدون اصطکاک را برای سرمایه‌ گذاران فراهم می‌ کند تا از نوسانات جلوگیری و در بازار رمزارزها باقی بمانند.

  • حواله‌جات

تتر همانند اکثر رمزارزها توانایی تحول در سیستم‌ های معاملاتی بین‌ المللی را دارد؛ USDT بدون نیاز به تبدیل وجه یا پرداخت هزینه انتقال اضافی در سراسر جهان قابل ارسال است.

  • کیف پول های USDT

تتر یکی از معدود رمز ارزهایی است که از نظر ذخیره سازی، بیشترین تنوع را بین کیف پولهای ارزهای دیجیتال دارد.

تقریبا تمام کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری از این رمز ارز USDT به واسطه حضور آن در شبکه های ERC20 و TRC20 پشتیبانی می‌ کنند.

تتر را می‌ شود روی کیف پول های شبکه اتریوم،‌ بیت کوین کش، ترون و اومنی ذخیره کرد. برای ذخیره سازی اتر در والت های نرم افزاری، کیف پول مای اتر ولت، تراست ولت، متامسک، کوینومی و اتمیک والت جزو بهترین‌ ها هستند. برای ذخیره سازی اتر در کیف پول های سخت افزاری، طبق معمول والت لجر و ترزور جزو بهترین گزینه ها هستند.

کاربرد تتر

تتر برای کاربران دو کاربرد اصلی دارد؛ اول اینکه، کاربران با تتر می‌ توانند از نوسانات بازار در امان باشند و دوم اینکه، با استفاده از USDT می‌ توانند به حساب صرافی ها و کیف پول ها به صورت دلاری، به راحتی پول منتقل کنند.

مزایای تتر

شاید به جرات بتوان گفت که مهم‌ ترین ویژگی مثبت این ارز دیجیتال، کوتاه بودن مدت زمان انجام تراکنش آن است.

طبیعتا واریز و برداشت دلار در حالت عادی در صرافی‌ های خارجی فرآیندی زمانبر است و به طور میانگین به منظور پردازش آن یک الی چهار روز کاری زمان نیاز دارید.

این در حالی است که تتر چنین تراکنش‌ هایی را در عرض چند دقیقه انجام می‌ دهد و این مسئله برای تریدرهایی که به دنبال جا به‌ جایی سریع دارایی خود هستند و قصد دارند از نوسانات قیمت بازار سود ببرند، مزیت مثبتی تلقی می‌ شود.

ویژگی مثبت دیگر این استیبل کوین، پایین بودن میزان کارمزد تراکنش است.

انجام تراکنش در شبکه سوییفت کمی گران تمام می‌ شود و کارمزدی که بابت تراکنش‌ ها از شما گرفته می‌ شود، به طور میانگین ۳۰ دلار است که مبلغ قابل توجهی به نظر می‌ رسد و تازه این تمام ماجرا هم نیست!

اگر قصد دارید از پولی استفاده کنید که صرافی مدنظر شما از آن پشتیبانی نمی‌ کند، در این صورت بانک هزینه‌ های زیادی را بابت تبدیل پول و همچنین انتقال آن به خارج از کشور از حساب شما کسر می‌ کند و مبلغی را نیز به عنوان کارمزد برمی‌ دارد.

این در حالی است که تتر برای انتقال پول بین کیف پول‌ ها کارمزدی از شما کسر نمی‌ کند.

تتر؛ بهترین رمزارز برای حفظ سرمایه

تتر یک استیبل کوین معتبر است که به هنگام وجود نوسانات منفی شدید در بازار ارز دیجیتال، سرمایه شما را از ریسک ضرر در امان نگه می‌ دارد؛

چراکه قیمت تتر همواره یک دلار بوده و دچار پامپ و دامپ نمی‌ شود. با توجه به وجود تحریم‌ های مالی علیه ایران که مانعی بر سر راه تریدرهای ایرانی هستند، صرافی‌ های معتبر ایرانی همچون کیف پول من به کمک کاربران ایرانی آمده‌ اند.

اگر قصد خرید تتر به تومان را دارید، از مشاوره کارشناسان تیم تترفا در این حوزه بهره‌ مند شوید و خرید انواع ارزهای دیجیتال با پول رایج ملی ایران را تجربه کنید.

خرید تتر از تترفا

۱. وارد حساب کاربری خود شوید.

۲. تعداد تتر هایی که قصد دارید بخرید وارد کنید.

۳. گزینه (انجام سفارش ) را انتخاب کنید.

۴. اگر کد تخفیف دارید در کادر مربوطه وارد کنید.

۵. برای نهایی کردن سفارشتان روی گزینه (خرید سریع ) کلیک کنید.

۶. بعد از انجام مراحل با نمایش پیغام ( موفق ) خرید شما تکمیل شده است.

تترفا سایت خرید و فروش تتر

فروش تتر به تترفا

۱. وارد حساب کاربری خود در تترفا شوید.

۲. تعداد تتر هایی که قصد دارید بفروش وارد کنید.

۳. گزینه (انجام سفارش ) را انتخاب کنید.

۴. دریافتی شما در کادر پایین قابل مشاهده است.

۵. برای نهایی کردن سفارشتان روی گزینه (فروش سریع ) کلیک کنید.

۶. بعد از انجام مراحل با نمایش پیغام ( موفق ) فروش شما تکمیل شده است.

جمع بندی

تتر (Tether) با واحد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال است که با قیمت ثابت خود از شما در مقابل نوسانات شدید بازار محافظت می‌ کند و با آن می‌ توانید به صورت دیجیتالی دلار منتقل کنید.

تتر در ابتدا Realcoin نامیده می‌ شد، با این حال، این علامت تجاری در سال ۲۰۱۴ تغییر نام داد و در سال ۲۰۱۵ فعالیت خود را با نام تتر آغاز کرد.

این رمزارز یک ارز دیجیتال است که قیمت آن همیشه ثابت است.

هنگام خرید تتر ارزش هر واحد آن همواره برابر با ۱ دلار ایالات متحده آمریکا است.

این ارز دیجیتال یکی از ده‌ ها ارز دیجیتال باثبات (استیبل کوین – Stable Coin) در بازار ارزهای دیجیتال است.

این رمزارز پایدار به سرعت در حال رشد است و به یکی از محبوب‌ ترین و شناخته شده‌ ترین ارزهای دیجیتال در سال های اخیر تبدیل شده است.

تتر را به راحتی می‌ توانید در کیف پول‌ های دیجیتالی روی موبایل یا کامپیوتر خود و یا کیف پول‌ های موجود در صرافی‌ ها ذخیره کنید.

تترفا محل مناسبی برای خرید و فروش تتر در ایران می باشد که به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید.

نظرات