استوری جنجالی پردیس احمدیه بر علیه مهران مدیری در اینستاگرام را ببینید

0

استوری جنجالی پردیس احمدیه بر علیه مهران مدیری در اینستاگرام را ببینید

ماجرای پردیس احمدیه و مهران مدیری چه بود؟

پردیس احمدیه بازیگر نه چندان معروف تئاتر و سینما و تلویزیون که اینروزها در سریال پوست شیر در حال ایفای نقش است با انتشار متنی تند و عجیب به مهران مدیری حمله کرد.

حمله کوبنده و شدید پردیس احمدیه بازیگر ایرانی به مهران مدیری پس از اظهارات جدید او در چند روز گذشته بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

این بازیگر جوان سینما در متنی تند علیه مهران مدیری نوشت:

پردیس احمدیه مهران مدیری

پیشتر پردیس احمدییه به عنوان مهمان در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور داشت و حالا در جدیدترین استوری خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: من غلط کردم که مهمان دورهمی بودم .این جمله او به دلیل اظهارات و حرف های جدید مهران مدیری و تغییر موضع وی در ویدئوی مربوط به پخش نکردن دورهمی از تلویزیون و ویدئوی دوم او درباره هر اثری را که در طول این سال‌ها ساختم اعم از سریال یا هر نوع کار دیگری، خالق این آثار من هستم اما مالکش من نیستم مالکیت هر اثری که در تلویزیون ساخته می‌شود.

مهران مدیری، در تاریخ چهارشنبه ۱۷ دی، در برنامه «دورهمی»، میزبان پردیس احمدیه بازیگر جوان سینمای ایران بود.

ماجرا چیست

لازم به ذکر است که مهران مدیری در ویدئویی از تلویزیون خواست که هیچ گونه عکس و اثری از من در تلویزیون پخش نشود. اما بعد از مدتی ویدئویی منتشر کرد و با تغییر موضغ ۱۸۰ درجه گفت: « هر اثری را که در طول این سال‌ها ساختم اعم از سریال یا هر نوع کار دیگری، خالق این آثار من هستم اما مالکش من نیستم مالکیت هر اثری که در تلویزیون ساخته می‌شود چه توسط من چه دیگران با سازمان صداوسیماست و تصمیم برای پخش و پخش نشدن هر برنامه‌ای هم بر عهده صداوسیماست.»

نکته مهمی که در این ویدئو حائز اهمیت است اینکه مهران مدیری به جای پذیرفتن اشتباه خود باز هم نشسته و دارد نصیحت می‌کند. مثلا می‌گوید: « همیشه با فضای مجازی مسئله داشتم. سال‌ها گفتم و باز هم می‌گویم فضای مجازی علاوه بر خوبی‌هایش مضرات بسیاری هم دارد. کمی باید مراقب خودمان در فضای مجازی باشیم. این همه نقل قول‌های عجیب و غریب، اخبار عجیب و غریب و گفته‌های عجیب و غریب و هزار چیز دیگر که هم اذیتمان می‌کند و هم باعث می‌شود نسبت به خودمان، وقایع و آدم‌ها اشتباه کنیم.»

نظرات