جدیدترین مدل های بلوز بافت مردانه شیک ویژه ۱۴۰۱

0

بلوز بافت مردانه : بافت مردانه به دلیل جذابیت، تنوع رنگ و تنوع طراحی، از جمله محبوب ترین لباس های گرم برای آقایان است. به همین جهت ما مجموعه مدل های بلوز بافت مردانه ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بلوز بافت مردانه

جدیدترین مدل های بلوز بافت مردانه شیک ویژه ۱۴۰۱

بلوز های بافت در بین لباس های مختلف مردانه، طرفداران پرشماری دارد. که آن  را می توان براساس معیارهای مختلفی همچون نوع یقه، نوع پارچه، طرح و… بیان کرد. هرکدام از انواع بافت مردانه می توانند برای استایل های گوناگونی استفاده شوند که در ادامه خواهیم گفت.

بافت مردانه

راهنمای خرید

انواع جنس بافت :

مدل پشم : پشم از گذشته برای تولید بافت و لباس های گرم استفاده می شده است و قابلیت فوق العاده ای در حفاظت از بدن در برابر سرما دارد. اما بافت های پشمی وزن زیادی دارند و به همین دلیل بهتر است که لباس زیر آن ها سبک باشد. اگر در محل زندگی تان، آب و هوا خیلی سرد است، این بافت گزینه مناسبی محسوب می شوند.

انواع بلوز بافت مردانه

بافت کشمیر : پارچه کشمیر از جمله پرطرفدارترین پارچه ها برای تولید لباس های گرم است. از جمله مهم ترین خصوصیات آن، عایق گرما بودن است و به همین دلیل به خوبی می تواند گرما را حفظ نموده و از بدن در مقابل سرما محافظت نماید. اگر نسبت به این پارچه و ماهیت آن حساسیت دارید، حتماً زیر آن از یک زیرپوش نخی استفاده نمایید.

راهنمای خرید بلوز بافت مردانه

انواع بافت مردانه بر اساس یقه :

یقه گرد : بلوز بافت یقه گرد از جمله محبوب ترین بافت محسوب می شود. تنوع طرح در بافت یقه گرد، بسیار زیاد است. بافت های یقه گرد طرح دار اگر با شلوار و کفش مناسبی ست شوند، استایل بسیار جذابی را تشکیل می دهند. معمولاً این مدل از بافت را می توانید با شلوارهای جین هم ست کنید، به شرطی که هماهنگی رنگ هم وجود داشته باشد.

نکات مهم خرید بافت مردانه

بافت یقه اسکی :  این مدل از جمله بهترین گزینه ها برای حفاظت از بدن در مقابل سرما شدید است. برخی از انواع بافت یقه اسکی، نازک و کم وزن هستند و حتی می توانند به جای پیراهن استفاده شوند. از طرفی برخی از مدل های آن هم، ضخامت و وزن زیادی دارند و به خوبی می توانند موجب گرم نگه داشتن بدن شوند.

مدل های جدید بلوز بافت مردانه

روش شستشو بافت مردانه :

سعی كنيد مدل های بافت مردانه را در آب سرد و كمتر از ٣٠ دقيقه به آرامی بشوريد و هنگامی كه شستشو تمام شد از فشار دادن بافت برای گرفتن آب اضافی خودداری كنيد، زيرا جنس بافت به گونه ای است كه اگر زياد داخل آب بماند يا زياد فشار داده شود، حالت كشسانی به خود می گیرد و برای خشک کردن پلیور آن را در سطحی پهن كنيد و اجاره دهيد به صورت طبيعی خشک شود.

روش شستشو بافت مردانه

رنگ مناسب بافت مردانه

قیمت بافت مردانه

بلوز بافت مردانه یقه اسکی

همراه ما باشید

نظرات