ببینید: کشف حجاب ناگهانی غزل شجاعی بازیگر سریال کیمیا با علت خداحافظی از بازیگری

0

عکس و فیلم کامل کشف حجاب ناگهانی غزل شجاعی بازیگر سریال کیمیا با علت خداحافظی از بازیگری

ببینید: کشف حجاب غزل شجاعی بازیگر سریال کیمیا با انتشار متن و عکس در صفحه اینستاگرامش از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

کشف حجاب غزل شجاعی بازیگر

عکس و فیلم کشف حجاب ناگهانی غزل شجاعی بازیگر سریال کیمیا با علت خداحافظی از بازیگری

غزل شجاعی علاوه بر اینکه حجاب از سر برداشته، از دنیای بازیگری نیز خداحافظی کرد و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

من غزل شجاعی، خیلی ساده بخوام بگم؛ از هر فیلمی که از همین لحظه در جشنواره‌های دولتی باشه اعلام برائت می‌کنم.
فکر می‌کنم‌ خیلی راحت و ساده گفتم‌
صمیمم، تصمیمِ امروز و دیروز نیست. منی که جنون‌ سینما همه زندگیم به جنون و مغزم بود.
منی که هیچ کاری (تاکید می‌کنم: هیچ کاری) به جز بازیگری بلد نیستم.! منی که می‌دونم شاید دیگه نه کار و نه درآمدی از سینما داشته باشم.!

او با این کپشن از بازیگری نیز خداحافظی کرد و نوشته دیگر در سینما و تلویزیون ایران فعالیت نخواهم داشت. هر چند غزل شجاعی از بازیگران معروف و شناخته شده نبود، اما به تازگی در سریال ۸۷ متر بازی کرده که هنوز از تلویزیون پخش نشده است.

کشف حجاب غزل شجاعی

در حالیکه وزیر ارشاد روز گذشته در مصاحبه ای گفت: هر بازیگر و هنرمندی که دچار خطا شده (واکنش به اعتراضات و اغتشاشات)، می تواند به عرصه بازیگری برگردد، حالا یک بازیگر دیگر (غزل شجاعی) نیز کشف حجاب کرده و از دنیای سینما و تلویزیون ایران خداحافظی کرد.

بازیگر در کیمیا

گفتنی است که وی تجربه بازی در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار را دارد. کیمیا عنوان مجموعه تلویزیونی به کارگردانی جواد افشار است. این مجموعه علاوه بر تهران، آبادان، خرمشهر و دیگر مناطق استان‌های جنوبی در کشور گرجستان به‌ویژه پایتخت آن تفلیس نیز تصویربرداری داشته‌است. کیمیا در ۱۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تهیه شده‌است و از این نظر بعد از سریال نقطه چین، طولانی‌ترین سریال ایرانی است. این مجموعه تلویزیونی نخستین‌بار از ۴ مهر ۱۳۹۴ از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت

داستان سریال کیمیا نشانگر تاثیر تحولات جامعه بر روابط خانوادگی است ،که پدر و دختری را مقابل همدیگر قرار میدهد؛ دختر خانواده که نامش کیمیا است ،پرسشگر و معترض و در مقابل کیمیا پدرش قرار دارد که فردی نظامی،منضبط و پایبند به قانون است.سیر حوادثی که در مراحل زندگی خانواده کیمیا اتفاق می افتد، آنها را درگیر توطئه و دسیسه ای بزرگ و شیطانی می کند و کیمیا با تلاشی خستگی ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی آید.

این مجموعه تلویزیونی که براساس فیلم نامه ای از مسعود بهبهانی نیا ساخته شده ، با محوریت زندگی بانوی جوانی به نام «کیمیا پارسا» با بازی مهراوه شریفی نیا در سه مقطع زمانی قبل و حین انقلاب ، آغاز جنگ ، دوران جنگ ایران و عراق و زمان حال روایت می شود.

نظرات