جدیدترین مدل های پالتو چرم زنانه شیک ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

پالتو چرم زنانه : این پالتو یکی از شیک ترین و زیباترین لباس های گرم زنانه است. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های پالتو چرم زنانه ویژه ۱۴۰۱ را همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

پالتو چرم دخترانه

جدیدترین مدل پالتو چرم زنانه شیک ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

نکات مهم خرید پالتو چرم :

پالتوچرم دولایه و ضخیم برای افرادی که تمایل ندارند قصد لباس زیادی را زیر پالتو بپوشید مناسب است. این پالتوها گرمای بیشتری برای شما خواهند داشت. پالتوهای چرم یک لایه اما کمی نازکترند و برای مکان‌ های رسمی ایده آل هستند. این پالتوها معمولا وزن کمی نسبت به مدل‌ های مشابه داشته و برای آب و هوا معتدل‌ یعنی پاییز مناسب تر است.

پالتو چرم

راهنمای خرید

پالتوهای چرم بلند برای خانم های قد بلند یک انتخاب شیک و ایده آل است. پوشیدن این پالتوها باعث می‌شوند که بلندی قد جلوه نامطلوبی نداشته و در عین حال استایل خاصی رارقم می زند.

اما خانم های با قد متوسط و نسبتا کوتاه پالتوچرم کوتاه انتخاب بهتری می باشد. مبرای این دسته از بانوان پالتو باید حداکثر تا روی زانو یا کمی بالاتر برسد. این پالتوها کمک می‌کنند که قد شما بلندتر از حد واقعی به نظر برسد.

راهنمای خرید پالتو چرم زنانه

توصیه خاصی برای انتخاب رنگ پالتو نیست و بستگی به سلیقه شما دارد. اما معمولا در مکان‌ های رسمی از رنگ های تیره استفاده می شود. اصولا رنگ ‌های قهوه ای و مشکی در دسته رنگ ‌های ایمن قرار دارند و شما می‌توانید آن ها را به راحتی با رنگ‌های دیگر هماهنگ کنید.

نکات مهم خرید پالتو چرم

چرم طبیعی یا چرم مصنوعی ؟

به طور کلی پالتوهای چرمی از چرم اصل و مصنوعی تولید می‌شوند. از آنجایی که پالتوهای چرم طبیعی از جنس پوست حیوانات هستند، طبیعی است که قیمت بالاتری نیست به پالتوهای چرم مصنوعی داشته باشند. تنها دلیل این امر نیز انجام فرایند دباغی روی پوست حیوانات است که این پوست را به چرم طبیعی تبدیل کند؛ بدون شک این فرایند هزینه‌هایی دارد که تفاوت میان چرم طبیعی و مصنوعی را رقم می‌زند.

انواع پالتو چرم

تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی :

چرم اصل قابلیت انعطاف‌پذیری دارد؛ به این صورت که اگر چرم طبیعی را با دست فشار دهید، پس از مدت کوتاهی به حالت اولیه خود برمی‌گردد. اما اگر چرم مصنوعی را فشار دهید، چروک می شود. توان مقابله با حرارت در چرم اصل بالا است اما چرم مصنوعی در برابر حرارت مقاومتی ندارد و می سوزد. اگر چرم مصنوعی را بسوزانید، بوی پلاستیک سوخته می‌دهد.

پالتو چرم اصل زمانه

چرا پالتو چرم اصل خریداری کنیم :

ضخامت بالایی دارند؛بدن را به مدت طولانی گرم نگه می‌دارند؛در برابر نفوذ باد و باران مقاوم هستند؛دوام بالایی دارند و از این رو مقرون به صرفه هستند؛با وجود ظاهر شیک آن‌ها در موقعیت‌های مختلف کاربرد دارند.

مدل های جدید پالتو چرم زنانه

تشخیص چرم اصل از مصنوعی

قیمت پالتو چرم

رنگ پالتو چرم زنانه

همراه ما باشید

نظرات