بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بان فوتبال و همسرش با عکس + خانواده و مصاحبه جنجالی

2

نیما نکیسا nima nakisa : متولد ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران دروازه بان پیشین فوتبال اهل ایران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی نیما نکیسا دروزازان فوتبال و همسرش و فرزندانش و آثار و سوابق و افتخارات و مصاحبه جنجالی وی درباره اعتراضات و اینستاگرامش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بان فوتبال

بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بان فوتبال و همسرش با عکس + خانواده و مصاحبه جنجالی

وی علاوه بر دروازه بانی فوتبال خواننده و پزشک آسیب شناسی ورزشی هست. وی فارغ التحصیل دکترای رشته آسیب شناسی ورزشی از دانشگاه تهران می باشد و در حال حاضر به عنوان مربی دروازه بان ها در باشگاه فوتبال نفت ایران و رییس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال فعالیت می کند.

نیما نکیسا فوتبالیست، خواننده، بازیگر ، شناگر و پزشک و مشاور در دادگاه جنایی است. او مدتی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و تیم پرسپولیس بود

قد نیما نکیسا ۱,۸۸ سانتی متر است که در طول فعالیت های فوتبالی خود همیشه در رقابت با احمدرضا عابدزاده بوده و گفته من از عابدزاده بهترم

نیما نکیسا دارای چهار مقام قهرمانی در رشته شنا بوده و همچنین دارای مدرک مربیگری A آسیا است. وی مدیر آکادمی دروازه بانی به شمار می رود و به عنوان دروازه بان سابق تیم پرسپولیس تهران و تیم ملی ایران شناخته می شود.

بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بان فوتبال و همسرش با عکس + خانواده و مصاحبه جنجالی

سوابق ورزشی

نیما نکیسا از دوران کودکی وارد رشته های مختلف ورزشی شده است. او ورزش را با رشته ژیمناستیک آغاز کرد و توانست با درخشش در این رشته، به قهرمانی در سه دوره ژیمناستیک کشوری دست یابد. شد. او علاوه بر ژیمناستیک اسب سوار ماهری است و در اسب دوانی به شش دوره قهرمان پرش با اسب در رده های سنی مختلف شده است. او از نوجوانی وارد فوتبال شد.

دو سال پس از شرکت در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران به باشگاه فوتبال پیام توس خراسان رفت و در سال ۱۳۷۶ مجددا به پرسپولیس تهران بازگشت.

نیما نکیسا در باشگاه هایی چون پرسپولیس و پیام توس خراسان و فلامورتاری ولوره، کاوالا، برق شیراز، پاس تهران، استقلال جنوب دزفول و و استقلال اهواز بازی کرده است. در نهایت به مدت یک سال در باشگاه فوتبال سپاه جامگان مشهد از سال ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۱ شرکت کرد.

نیما نکیسا دروازه بان فوتبال کیست

خانواده

بهمن نکیسا پدر نیما نکیسا است، پدرش برای مدتی در رشته بوکس فعالیت داشته و عضو فدراسیون بوده است. نیما نکیسا یک خواهر به نام غزال دارد مدرس غواصی است. مادرش اصالتا تهرانی است و پدرش اهل چهار محال و بختیاری می باشد.

ازدواج و همسر نیما نکیسا

نیما نکیسا در حال حاضر مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

خانواده نیما نکیسا

دروازه بان پرسپولیس

نکیسا چهره ای که همه او را به عنوان دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می شناسند، او در سال ۱۳۷۳ به تیم پرسپولیس پیوست و دروازه بان این تیم بود. دو سال پس از شرکت در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران به باشگاه فوتبال پیام توس خراسان رفت و در سال ۱۳۷۶ مجددا به پرسپولیس تهران بازگشت

فعالیت های دیگر

نیما نکیسا در سوم مهر ماه ۱۳۹۷ به عنوان مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال منتخب شد و در سال ۱۳۹۶ مربی داوازه بابان نفت تهران شد.

شغل او در حال حاضر خرید و فروش املاک است و در کار ساخت و ساز فعالیت دارد. وی همچنین معاون فرهنگی بیمارستان مسیح دانشوری است که توسط حکم دکتر صادق بیگی، رئیس واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی برای این پست انتخاب شده است.

نیما نکیسا دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران کیست

نیما نکیسا دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران کیست

وی سابقه بازی در تیم ملی ایران را دارد. او در تیم ملی فوتبال امید ایران حضور داشته است و از سال ۱۳۷۵ به مدت دو سال در تیم ملی فوتبال ایران در میدان فوتبال حضور یافته است. نیما نکیسا در تیم ملی فوتبال ایران در مجموع ۱۳ بازی به شرکت کرده است.

وی توانست از طریق محمد مایلی کهن در یازدهمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا در سال ۱۹۶۶ امارت بازی کند. او در بازی اول جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در پست دروازه بان به بازی در مقابل یوگسلاوی پرداخت.

بازیگری تا خوانندگی

نیما نکیسا که چهره ورزشی همه فن حریف می شناسند پس از تجربه حرفه ای زیادی، مدیت به عنوان بازگیر در سینمای ایران حضور داشت. او در برای اولین بار مقابل دوربین به فیلم سینمایی راز موفقیت رفت. فیلم سینمایی راز موفقیت با ژانری کمیک کودک به تولید رسیده است و نیما نکیسا در آن نقش یک مربی فوتبال را بر عهده دارد.

مصاحبه نیما نکیسا درباره اعتراضات

او همچنین در فیلم تلویزیونی مامان بهروز منو زد در سال ۱۳۹۰ و فیلم مسیر در سال ۱۳۹۷ نقش افرین کرده است.

نیما نکیسا اخیرا وارد عرصه خوانندگی شده و سابقه خوانندگی و ترانه سرایی دارد. نخستین آلبوم ترانه سرایی نیما نکیسا، خدا کنه بارون بیاد نام دارد. وی پیانو را به عنوان یک ساز اصیل دنبال میکند و نوازنده ماهری می باشد.

وی ترانه “ایران” را به همراهی مهرداد میناوند و پژمان جمشیدی برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، خوانده است.

او درباره علت خواننده شدن گفته: من در دوره کودکی به خوانندگی علاقه داشتم و این عرصه را با ملودیکا آغاز کردم. با شرکت در کلاس های سلفژ، دوره های خوانندگی را آموختم. خوانندگی من به خاطر اصرار های مرحوم ناصر عبداللهی شروع شد.

در دوره نوجوانی به موجب علاقه ای که نسبت به تیم استقلال داشتم، به تماشای بازی های تیم استقلال در ورزشگاه آزادی و شیرودی می پرداختم.

سپس تحت تأثیر عوامل گوناگون تیم پرسپولیس را انتخاب کردم. من در بازه زمانی که در خدمت پرسپولیس قرار داشتم، سعی کردم تمام تمرکزم را به تیم پرسپولیس اختصاص دهم.

سوابق نیما نکیسا

علاقه مندی ها

اسطوره های من در مرز های داخلی ایران ناصر حجاری و در خارج از کشور پیتر اشمایکل است.

جوایز و افتخارات نیما نکیسا

• کسب ۴ مقام قهرمانی در سطح کشور در رشته شنا

• سابقه حضور در جام جهاین ۱۹۹۸ فرانسه

• کسب مقام سوم جام ملت های آسیا ۱۹۹۶ امارات

• اخذ مقام قهرمنی المپیک آسیایی تایلند در سال ۱۹۹۸

• سیزدهمین دروازه بان برتر جهان در سال ۱۹۹۸

ترانه ها و آهنگها

  • آلبوم خدا کنه بارون بیاد ایران
  • اوج پرواز
  • حاشا نکن (۱۳۹۴)
  • اتمسفر (۱۳۹۵)
  • وای دلم (۱۳۹۵)
  • دلواپسی (۱۳۹۶)
  • ایران به همراه پژمان جمشیدی و مهرداد میناوند
  • عاشق ایرانیم با همراهی فرهاد برنجان ، سعید باقری فرد و مجید رضازاده (در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه)

عکس های جوانی تا امروز نیما نکیسا

سوابق نیما نکیسا

عکس های جوانی نیما نکیسا

اینستاگرام نیما نکیسا

2 دیدگاه در “بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بان فوتبال و همسرش با عکس + خانواده و مصاحبه جنجالی

  1. ف گفت:
    5
    1

    آفرین برتو این همه مزیت و افتخار خودتو تو چشم مردم فرو نمی کنی چقدر شکسته نفسی تو برعکس بعضیها بیسوادن و چقدر ادعاشون میشه .الحق که انسان لایق عاقل و باشعوری خدا امثال تو رو برای وطنم هم زیاد کنه و هم حفظش کنه به هموطنی مث تو داشتن افتخار می کنم .طرز فکر تو صد در صد عاقلانه هست .کور شود هر آن که نتواند دید

  2. محمدجواد اصفهانی گفت:
    3
    1

    به ولله اقایی
    همین که مردانه ایستادی باید همه قدرتو بدونن
    خانواده گرامی ت بهت ببالند…..مرحبا نیما

نظرات