پخش آنلاین بازی استقلال آلومینیوم اراک جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱، ساعت و نتیجه بازی

0

پخش زنده و انلاین بازی استقلال آلومینیوم اراک امروز جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱، ساعت و نتیجه زنده بازی استقلال و الومینیوم اراک امروز جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ از سری بازی های هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران همراه با لینک پخش زنده بازی استقلال و آلومینیوم اراک امروز جمعه بیست و نهم مهر ۱۴۰۱ در ادامه صفحه مشاهده نمایید

بازی استقلال آلومینیوم اراک جمعه 29 مهر 1401

پخش زنده بازی استقلال آلومینیوم اراک جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱، ساعت و نتیجه بازی

بازی فوتبال تیم های استقلال و آلومینیوم اراک از سری مسابقات هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران بیست و دوم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ امروز جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷:۰۰ برگزار خواهد شد.

بازی الومینیوم اراک و استقلال ساعت چنده ؟

دیدار دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک امروز جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ برگزار می شود. وحید کاظمی داور این مسابقه خواهد بود.

نتیجه بازی

نتایج و فیلم خلاصه بازی آلومینیوم اراک و استقلال پس از پایان بازی امروز ۲۹ مهر ۱۴۰۱ بارگذاری می شود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم اراک

سعید مهری، محمد محبی، کوین یامگا و مهدی قایدی حسین حسینی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند

گفتنی است که بازی‌های هفته دهم لیگ با برگزاری ۴ بازی روز جمعه ۲۹ مهر به پایان می‌رسد. در یکی از این مسابقات در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی از ساعت ۱۷، استقلال میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. به بهانه این تقابل ۱۱ نکته مهم این بازی مرور شده است.

استقلال در پایان هفته نهم با ۱۸ امتیاز هم‌امتیاز با تیم صدرنشین در رده دوم جای داشت. این تیم با توجه با به نتایج روز نخست هفته دهم، در صورت شکست ممکن است در رده چهارم جای می‌گیرد. با تساوی در رتبه دوم باقی می‌ماند و با برد با تفاضل بیش از یک گل صدرنشین لیگ می‌شود.

آلومینیوم با ۱۲ امتیاز در رتبه نهم جای دارد. بهترین رتبه آلومینیوم در پایان هفته، پنجم و بدترین جایگاه، یازدهم خواهد بود.
در ترکیب آلومینیوم استقلالی‌های زیادی به چشم می‌خوردند. محمدرضا آزادی، علی دشتی، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات، سجاد آقایی و میثم مجیدی این بازیکنان هستند.

نظرات