فیلم کامل ماجرای درگیری و کتک کاری شیخ دیاباته با هوادار ملوانی و واقعیت ها را ببینید

0

فیلم کامل ماجرای درگیری و کتک کاری شیخ دیاباته با هوادار ملوانی و واقعیت ها را ببینید

فیلم کامل لحظه درگیری شیخ دیاباته با هوادار ملوانی و واکنش ها را ببینید در ویدئوی درگیری و کتک کاری دیاباته بازیکن پرسپولیس با هوادار ملوان که بازی پرسپولیس و ملوان انزلی که پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ برگزار شد با واکنش های زیادی همراه بوده و به یکی از خبرهای مهم ورزشی در ایران تبدیل شده همراه جزئیات خبر و فیلم در ادامه این صفحه مشاهده نماید

فیلم کتک کاری شیخ دیاباته با هوادار ملوانی

فیلم کتک کاری شیخ دیاباته با هوادار ملوانی

از ساعاتی پیش خبر درگیری و فیلم کتک کاری دیاباته با یکی از هواداران ملوان پس از بازی این دو تیم خبرساز شده و در شبکه های اجتماعی ویرال شد. فیلم و ویدئوی مصاحبه و گفتگوی هوادار ملوان درباره درگیری فیزیکی و کتک زدن هوادار ملوان توسط شیخ دیاباته با او خشم هواداران ملوان را برانگیخته است . فیلم مصاحبه هوادار کتک خورده ملوان انزلی از شیخ دیاباته را در زیر ببینید:

فیلم درگیری شیخ دیاباته

علت درگیری

به گزارش ورزش سه، گفتنی است که شیخ دیاباته بازیکن جدید پرسپولیس مقابل ملوان اولین بازی خارج از خانه خود با پرسپولیس را تجربه کرد.

این هوادار گفت: من آمده بودم بازیکنان پرسپولیس را ببینم و با همه شان هم سلام و علیک کردیم. من فقط به آقای دیاباته گفتم که قرار بودی بیای ملوان اما پرسپولیس پول بیشتری داد و رفتی پرسپولیس. بعد دیاباته از اتوبوس پیاده شد و یک مشت به من صورت من کوبید! مامورهای نیروی انتظامی همه شاهد هستند که دیاباته صورت من کوبید. فکر کرد من به او توهین کردم در حالیکه من اصلا به او توهین نکردم. رفتم داخل اتوبوس اما هیچکدام پایین نیامدند.

بازی کردن شیخ دیاباته از این جهت که این تیم خواهان جذب او شده بود برای ملوانی‌ها نیز اهمیت داشت. شیخ در دقیقه ۷۱ بازی با ملوان به زمین رفت و در دقایق پایانی در خط حمله سرخ‌ها کنار لوکادیا قرار گرفت. او حتی تا آستانه باز کردن دروازه ملوان هم پیش رفت که ایمان صادقی مانع شد.

اما در حاشیه این دیدار پرتنش شیخ دیاباته با یکی از هواداران ملوان وارد درگیری شده است. اینطور که پیدا است پس از حرف‌های هوادار ملوان کنار اتوبوس پرسپولیس شیخ از کوره در می‌رود و با این هوادار انزلی‌چی که ادعا کرده فقط از وی در خصوص نیامدن به ملوان سوال پرسیده وارد درگیری می‌شود‌.

دیاباته بعد از بازی مقابل یکی از هواداران ملوان در ادعایی جنجالی مدعی شد، دیاباته با مشت به صورت او کوبیده است. این فرد میانسال با ناراحتی و با صورتی خونین جلوی دوربین یکی از خبرنگاران قرار گرفت و ماجرا را اینطور توضیح داد.

به گزارش ورزش سه، بعد از این اتفاق و صحبت‌های این هوادار ملوان ماجرا را پیگیری کردیم. آنطور که شنیدیم این هوادار ملوان بعد از نزدیک شدن به اتوبوس پرسپولیس و به محض دیدن دیاباته که در صندلی جلوی اتوبوس نشسته بود، به مهاجم پرسپولیس توهین کرد و از جیب خود اسکناس درآورد و به دیاباته نشان داد.

شیخ هم بعد از دیدن اسکناس‌ها که آن هوادار به سمت او گرفته بود و تکان می‌داد، به سرعت از اتوبوس پایین آمد و با آن هوادار ملوان درگیر شد. آنطور که مشخص است ماجرای درگیری بین دیاباته و هوادار ملوان صحت داشته ولی شروع کننده ماجرا مهاجم پرسپولیس نبوده است. در واقع آن هوادار در یک حرکت ناشایست و با نشان دادن اسکناس به شیخ، او را تحریک کرد. هرچند ناگفته نماند که حرکت مهاجم پرسپولیس هم اصلا خوب و زیبنده نبود.

هوادار ملوان از شیخ دیاباته شکایت کرده است. این اتفاق یکی از حواشی عجیب مسابقه ملوان و پرسپولیس بود و باید دید آیا مهاجم اهل مالی پرسپولیس در این مورد شفاف‌سازی خواهد کرد یا خیر.

پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر از ساعت ۱۷ (پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱) در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران شهر بندر انزلی به مصاف ملوان رفت که پرسپولیس با گل دقیقه ۷۸ یورگن لوکادیا به پیروزی رسید.

پرسپولیس با این پیروزی که روی گل دقیقه ۷۸ لوکادیا به دست آمد، ۲۱ امتیازی شد و به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد. سرخپوشان در این فصل در چند بازی با همین روش و با گلزنی این مهاجم هلندی به برتری رسیده است.

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، مجید عیدی، عبدالله حسینی، سعید کریمی، میلاد جهانی (پدرام قاضی‌پور)، محمود مطلق‌زاده، صادق بارانی، آرمین انبساطی، مهران احمدی (میلاد شعبانلو)، سجاد بازگیر و مهدی مومنی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری (علی نعمتی)، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، سیا اسدبیگی (سینا اسدبیگی)، مهدی ترابی (شیخ دیاباته)، سعید صادقی، سروش رفیعی (امید عالیشاه) و یورگن لوکادیا فرشاد فرجی).

نظرات