شزنی در کدام تیم است بیوگرافی شزنی دروازه بان لهستان و همسرش + عکس های جدید

0

 بیوگرافی شزنی دروازه بان لهستان و همسرش + عکس های جدید

شزنی در کدام تیم است؟ و در کدام باشگاه بازی می کند بیوگرافی شزنی دروازه بان لهستان و همسرش همراه با سوابق و زندگی شخصی و فوتبالی با عکس های جدید و پیج اینستاگرامش در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید

شزنی در کدام تیم است

شزنی در کدام تیم است؟

شزنی دروازه بان لهستان در حال حاضر در تیم باشگاه یوونتوس بازی می کند و تا سال ۲۰۲۴ قرارداد خود را تمدید کرد. با درخشش شزنی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شهرت شزنی بیش از پیش شده و تیم های بزرگ به دنبال جذب او هستند. اما وی تا سال ۲۰۲۴ قراردادش را با یوونتوس تمدید کرده است.

بیوگرافی شزنی دروازه بان لهستان

او در سال ۲۰۱۷ با مبلغ ۱۲ میلیون یورو از آرسنال به یوونتوس پیوست و تا سال ۲۰۲۴ قراردادش را تمدید کرد. او درباه شایعات جدایی از یوونتوس گفته: من نه با یوونتوس و نه با هیچ باشگاه دیگری صحبت نکرده‌ام، زیرا چیزی برای صحبت کردن وجود ندارد و من نمی‌خواهم از این باشگاه جدا شوم. من مسئول استراتژی یوونتوس در بازار نقل و انتقالات نیستم.”

شزنی تاکنون ۱۳۷ بار برای یوونتوس به میدان رفته و موفق به ثبت ۵۴ کلین شیت شده است. وی عنوان بهترین دروازه‌بان سری آ را در فصل ۲۰-۲۰۱۹ کسب کرده است.

زندگینامه شزنی دروازه بان لهستان

زندگینامه شزنی دروازه بان لهستان

وویچک شزنی با نام کامل وویچیخ توماس شچنسنی متولد ۱۸ آوریل ۱۹۹۰ ‏در ورشو لهستان، دروازه بان فوتبال و بازیکن تیم ملی فوتبال لهستان است. او دارای قد ۱٫۹۵ متر بوده و هم اکنون در پست دروازه‌بان در باشگاه یوونتوس بازی می کند

سوابق

وویچخ شزنی شزنی یک فوتبالیست حرفه‌ای لهستانی است که به عنوان دروازه‌بان برای باشگاه سری آ یوونتوس و تیم ملی لهستان بازی می‌کند.

او فوتبال را از زادگاهش آغاز کرد و خیلی زود توانست در رده بالای فوتبالیست های جهان قرار بگیرد .

شزنی سابقه بازی در تیم های آگریکولا ورشو، لژیا ورشو ، آرسنال ،برنتفورد (قرضی) ، رم (قرضی) ، یوونتوس و تیم ملی زیر ۲۰ سال لهستان، زیر ۲۱ سال لهستان و تیم ملی فوتبال لهستان و .. را در کارنامه خود دارد

ازدواج و همسر شزنی

شزنی مدت ها پیش ازدواج کرده و متاهل می باشد. او دارای یک فرزند نیز می باشد.

سوابق شزنی دروازه بان لهستان

در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ به تورین آمد. در اولین فصلش نیمکت نشین بوفون بود اما فصل بعد توانست به عنوان گلر یک بیانکونری انتخاب شود. او برای بانوی پیر تا الان ۸۴ بازی انجام داده است

وی سابقه بازی در تیم های آگریکولا ورشو، لژیا ورشو ، آرسنال ،برنتفورد (قرضی) ، رم (قرضی) ، یوونتوس و تیم ملی زیر ۲۰ سال لهستان، زیر ۲۱ سال لهستان و تیم ملی فوتبال لهستان و .. را در کارنامه خود دارد

او پس از شروع حرفه باشگاهی خود در لژیا ورشو، در ژانویه ۲۰۰۶ به تیم آرسنال پیوست، جایی که اولین بازی حرفه ای خود را در سال ۲۰۰۹ انجام داد. پس از حضور قرضی در برنتفورد در فصل بعد، او بعداً به دروازه بان اول باشگاه ورشو تبدیل شد و دو قهرمانی FA را به دست آورد. جام و دریافت مشترک دستکش طلایی لیگ برتر ۲۰۱۳–۱۴ با پتر چک.

در سال ۲۰۱۵ به صورت قرضی در دو فصل متوالی به باشگاه ایتالیایی رم رفت و توانست با این تیم در سال ۲۰۱۷ قهرمان فعلی لیگ شود. دوبل او در این بازی نامزدی جایزه یاشین را در سال ۲۰۱۹ برای او به ارمغان آورد.

پیج اینستاگرام شزنی

پیج اینستاگرام شزنی

@۱۳Szczesny13

دروازه بان تیم ملی لهستان

وویچت شزنی در سال ۲۰۰۹ به تیم ملی فوبتال لهستان پیوست. او تاکنون، ۷۰ بازی ملی برای لهستان انجام داده است، و در ترکیب تیم ملی این کشور به عنوان میزبان یوفا یورو ۲۰۱۲ قرار گرفت، همچنین بعداً در یورو ۲۰۱۶، جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸، یورو ۲۰۲۰ نیز شرکت کرد.او برای اولین بار در اردوی ۱۵ سال های تیم ملی لهستان شرکت کرد. 

درخشش شزنی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باعث شد تا او به شهرت زیادی برسد. وویچخ شزنی دروازه‌بان تیم ملی لهستان، پنالتی لیونل مسی را مهار کرد.، ولی این تنها مهار پنالتی او در این جام جهانی نبوده است.

نظرات