بیوگرافی عرفان کر قهرمان مچ اندازی با عکس های شخصی و سوابق +اینستاگرام

0

بیوگرافی عرفان کر قهرمان مچ اندازی با عکس های شخصی و سوابق + اینستاگرام و زندگینامه

عرفان کر در مچ اندازی کیست و اهل کجاست بیوگرافی عرفان کر مچ انداز با عکس های شخصی و سوابق از شروع مچ اندازی تا قهرمانی و خانواده و تصاویر و فیلم مسابقات و افتخارات جدید عرفان کر ویکی پدیا همراه پیج اینستاگرام او در ادامه این صفحه مشاهده کنید.

بیوگرافی عرفان مچ انداز

عرفان کر در مچ اندازی کیست؟ بیوگرافی عرفان کر مچ انداز با عکس های شخصی و سوابق

عرفان کر متولد ۱۳۸۳ در گلستان و اصالتا اهل ترکمن صحرا است . او یکی از ورزشکاران قهرمان و پر افتخار ایرانی در رشته مج اندازی و عضو تیم ملی مچ اندازی ایران است. او در طول فعالیت خود در مسابقات بین المللی و کشوری مدال های رنگارنگ زیادی را به دست اورده است.

سوابق

عرفان کر در مچ اندازی بسیار حرفه ای عمل کرده و عضو تیم ملی امید و نوجوانان و جوانان مچ اندازی ایران است. وی در رده های مختلف سنی در تیبم ملی ایران حضور داشته است. او از وزن ۵۵ در مسابقات شرکت کرده و حالا در جدیدین دوره از مسابقات قهرمان جهان ۲۰۲۲ توانست مدال طلا را در دسته ۶۵ کیلوگرم ایران با شکست حریف خود در دیدار فینال توانست به مدال طلاى جهان دست پیدا کند. عرفان با کسب مدال طلا به نخستین مچ انداز تاریخ ایران تبدیل شد که قهرمانی جهان را تجربه می کند .

بیوگرافی عرفان مچ انداز

چهل و سومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان از ۲۴ مهر ۱۴۰۱ آغاز شد که نمایندگان ایران در روز نخست رقابت ها در بخش چپ دست رده های سنی جوانان و امید به مصاف حریفان خود رفتند.

آقای کر موفق شد رقبای خود را از کشورهای ترکیه، رومانی، جمهوری آذربایجان و اوکراین شکست دهد و به دور نهایی مسابقات جهانی راه پیدا کند و در نهایت با شکست حریف خود از کشور قزاقستان به مدال طلا دست پیدا کند و تاریخ ساز شود.

تیم مچ اندازی بخش گلدشت استان گلستان در قالب تیم هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی در این رقابت ها حضور داشت که موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

بیوگرافی عرفان کر قهرمان مچ اندازی با عکس های شخصی و سوابق +اینستاگرام

در بخش بزرگسالان سلیمان طریک در وزن ۸۰ کیلوگرم و میکاییل میرابی در وزن ۶۰ کیلوگرم هر کدام موفق به کسب ۲ مدال طلا شدند و همچنین حمزه پنق در وزن ۷۵ کیلوگرم ۲ مدال نقره را از آن خود کرد.

همچنین بلال نعمانی در وزن ۷۵ کیلوگرم جوانان دو مدال طلا ، عرفان کر در وزن ۶۰ کیلوگرم در دو بخش جوانان و امیدها چهار مدال طلا، جمیل کر در وزن ۷۰ کیلوگرم در بخش امیدها و بزرگسالان یک طلا و یک نقره، احسان کتوک در وزن ۸۵ کیلوگرم امیدها و بزرگسالان چهار مدال طلا، سلیم کر در وزن ۸۰ کیلوگرم در بخش امیدها و بزرگسالان یک مدال طلا و دو مدال نقره و معین کتوک در وزن ۱۰۰ کیلوگرم در بخش جوانان مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.

سوابق عرفان کر در مچ اندازی

آرتین یاری نژاد، عرفان کر، احسان کتوک و جمیل کر ۴ ملی پوش ایران در بخش مردان و مهدیه کلانتری ملی پوش بانوان ایران، نمایندگان کشورمان در رده های سنی جوانان و امید هستند که در مسابقات جهانی مچ اندازی حضور دارند

در این دوره از مسابقات ۵۴ کشور جهان از جمله ایران حضور دارند و نمایندگان کشورمان در چهار رده سنی جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان و در دو بخش آقایان و بانوان به مصاف رقبای خود می روند.

نظرات