دیزاین و نورپردازی باغ تالار میرزایی

0

باغ تالارها امروزه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و میزبان بسیاری از مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف هستند. برگزاری مراسم‌های مختلف در باغ تالارها در مقایسه با تالارها و سالن‌ها مزایای متعددی دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که مراسم‌های مختلف خودشان را در این مجموعه‌ها برگزار کنند. باغ تالار میرزایی به عنوان یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین باغ تالارهای گرمدره شناخته می‌شود که خدمات مختلفی به مهمانان و مشتریان خود ارائه می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و خدمات این باغ تالار دیزاین و نورپردازی‌های مدرن و به‌روز است که متناسب با هر نوع سبک مراسم انجام می‌شود. در ادامه مطلب به بررسی کامل نحوه دیزاین و نورپردازی در باغ تالار میرزایی گاردن پرداخته خواهد شد.

باغ تالار میرزایی گرمدره

معرفی باغ تالار میرزایی

با توجه به آنکه امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند مراسم‌های خاص خود مانند عروسی، عقد، سالگردها در فضاهای منحصربه‌فرد و متفاوتی برگزار کنند، باغ تالارها جایگاه و محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. باغ تالار میرزایی گاردن به عنوان یکی از معتبرترین باغ تالارهای واقع در گرمدره شناخته می‌شود که از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز کرده است و همواره در تلاش بوده که رضایت حداکثری مشتریان و مهمانان خود را جلب کند. این باغ تالار دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر می‌باشند:

  •       باغ تالار میرزایی بیش‌تر از ۶ هزار متر مساحت دارد و می‌تواند میزبان مهمانان بسیار زیادی باشد
  •       این مجموعه دارای درختان کهن‌سال بسیار، برکه‌های آب، گل و گیاهان طبیعی و … بوده که به زیبایی و جذابیت آن کمک می‌کنند.
  •       این باغ تالار دارای دو سالن پذیرایی بزرگ است و می‌تواند در تمام ایام سال میزبان مناسبت‌ها و مراسم‌های مختلف باشد.
  •       پارکینگ بزرگ، امکانات رفاهی، امکانات سرمایشی و گرمایشی، محیط بازی کودکان، اتاق پرو لباس و … از مهم‌ترین امکانات این مجموعه هستند.
  •       در تمامی بخش‌های این باغ تالار (تدارکات، پذیرایی، حراست و … ) تیم‌ها و گروه‌های حرفه‌ای به مهمانان خدمات‌رسانی می‌کنند.

باغ تالار میرزایی در گرمدره

مهم‌ترین خدمات باغ تالار میرزایی

باغ تالار میرزایی  به عنوان یک باغ تالار در گرمدره و با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتی که در اختیار دارد می‌تواند خدمات مختلفی به مشتریان و مهمانان خود ارائه کند که مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

  •       این مجموعه انواع مراسمات عقد، عروسی و نامزدی را به بهترین شکل ممکن برگزار می‌کند و با در اختیار داشتن تیم‌های حرفه‌ای تمامی کارها و امور مربوط به این مراسمات را اجرا خواهد کرد.
  •       برگزاری مناسبت‌هایی همچون جشن سالگرد ازدواج، جشن تولد، جشن تعیین جنسیت فرزندان و … از جمله خدماتی است که توسط باغ تالار میرزایی برگزار می‌شود.
  •       ارائه خدمات مربوط به آتلیه و فیلمبرداری مراسم‌های مختلفی همچون عقد و عروسی نیز از جمله خدمات ویژه این مجموعه است.
  •       از دیگر خدمات باغ تالار میرزایی می‌توان به اجرای موسیقی‌های مختلف در مناسبت‌های گوناگون توسط تیم‌های حرفه‌ای می‌باشد.
  •       برگزاری انواع مراسم‌های مختلف مربوط سفارتخانه‌ها و ایونت های گوناگون
  •       ارائه مشاوره‌های رایگان و تخصصی توسط کارشناسان متخصص به مشتریان در مورد نحوه برگزاری مراسم‌ها، نحوه رزرو باغ تالار و …
  •       اجاره ماشین عروس به زوج‌های جوان برای برگزاری هرچه بهتر مراسم عروسی و …

دیزاین و نورپردازی باغ تالار میرزایی

باغ تالار میرزایی

می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌ها و خدماتی که باغ تالار میرزایی گاردن در گرمدره داشته و به مشتریان ارائه می‌کند دیزاین و گل‌آرایی به‌روز و مدرن است. این مجموعه متناسب با هر نوع سبک عروسی ساده، روستیک، مدرن، فانتزی، کلاسیک و … از روش‌های مختلفی برای دیزاین، گل‌آرایی و نورپردازی فضای باغ تالار استفاده می‌کند.

همان‌طور که گفته شد باغ تالار میرزایی دارای دو سالن مسقف و بیش از ۶ هزار مترمربع فضای باغ است که می‌تواند جذابیت و هیجان زیادی برای برگزاری مراسم‌های مختلف داشته باشد. تیم‌هایی که در این مجموعه وظیفه دیزاین و گل‌آرایی و همچنین نورپردازی بخش‌های مختلف را بر عهده دارد از سابقه و تجربه بالایی برخوردار هستند و دوره‌های تخصصی را پشت سر گذاشته‌اند.

ازآنجایی‌که المان‌های طبیعی مختلفی همچون درختان، صخره و سنگ، گل و گیاهان و … در فضای باغ تـالار وجود دارند نورپردازی آن اهمیت بالایی دارد به همین دلیل تیم‌های مستقر در این مجموعه از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند و متناسب با هر سبک عروسی از نورپردازی‌های متفاوتی استفاده می‌کنند.

اهمیت دیزاین و نورپردازی در مراسم‌ها

در حقیقت مراسم‌هایی همچون عقد، عروسی، جشن تولد و … زمانی می‌تواند جذاب و هیجان‌انگیز باشد که در فضایی زیبا برگزار شده و باعث ایجاد شادی و شور و شوق در افراد شود. لازمه ایجاد چنین فضایی استفاده از نورپردازی‌ها، موسیقی، دیزاین و گل‌آرایی‌های مختلف است. به عنوان مثال نورپردازی در برگزاری مراسم‌های عروسی خصوصاً در شب‌ها می‌تواند جذابت و هیجان مراسم را چندین برابر کند و باعث ایجاد شور و اشتیاق بی‌نظیر در مهمانان شود. امروزه روش‌ها و متدهای متعددی برای نورپردازی و دیزاین در تالارها، باغ تالارها و سالن‌ها وجود دارد و هرکدام از آنها می‌توانند زیبایی و جذابیت‌های خاص خود را داشته باشند.

جمع‌بندی نهایی

باغ تـالار میرزایی گاردن یکی از بهترین، معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین باغ تالارهای گرمدره است که از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را شروع کرده است. این باغ تـالار از ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون مساحت زیاد، سالن‌های مسقف، امکانات رفاهی و … برخوردار است و خدمات متنوع و گسترده‌ای به مهمانان و مشتریان خود ارائه می‌کند. یکی از مهم‌ترین خدماتی که این مجموعه به مشتریان ارائه می‌کند دیزاین و نورپردازی‌های مختلف در مراسم‌ها و مناسبت‌های گوناگون است. باغ تـالار میرزایی گاردن با برخورداری از نیروهای متخصص و ماهر و متناسب با هر نوع سبک عروسی و مراسم مختلف از شیوه‌های مختلفی برای نورپردازی، دیزاین و گل‌آرایی استفاده می‌کند.

نظرات