درآمد حاصل از NFT چقدر است ؟

0

درآمد حاصل از NFT چقدر است ؟

متاورس و غول‌ های فناوری که برای ارتقای زندگی دیجیتالی ما در حال تلاش هستند، تبدیل به موضوعی مورد بحث شده است. ایده یک دنیای آنلاین مجازی و بسیار گسترده قطعاً هیجان ‌انگیز به نظر می‌رسد، و صد ها شرکت از جمله مایکروسافت، متا و گوگل در حال حاضر روی پتانسیلی که متاورس دارد شرط‌بندی کرده ‌اند. اما، با توجه به صحبت ‌ها و نوشته ‌های فراوانی که قبلاً در مورد متاورس گفته شده است، این سوال مطرح می‌شود که: NFT و متاورس چیست؟ آیا واقعا ما به این تکنولوژی ها نیاز داریم و آیا آینده بشریت به این فناوری های پیشرو وابسته است؟ در ادامه به بررسی بهترین ارزهای NFT می پردازیم. در صرافی ارز دیجیتال گلکسی پی جی اطلاعات خود را درباره NFT افزایش دهید.

nft چیست

برای افراد ناآشنا، متاورس اساساً ترکیبی از دنیای فیزیکی و دنیای مجازی است. ساده ترین راه برای درک متاورس این است که بفهمیم چه چیزی نیست. این یک فناوری جدید، یا یک نرم افزار و برنامه جدید نیست. این بیشتر راهی برای ترکیب فناوری ‌های موجود به جهت ساختن چیزی به نام «فضای دیجیتال» است. مفهوم فضای دیجیتال مفهوم جدیدی نیست و به سال ۱۹۹۲ برمی‌گردد. جایی که نیل استفنسون در رمان علمی تخیلی ‌اش Snow Crash، متاورس را «به‌ عنوان دنیای مجازی رایانه ‌ای که از طریق نرم‌افزار ها و فناوری شبکه فیبر نوری جهانی امکان‌پذیر شده است» توصیف می‌کند.

Metaverse را می توان به سادگی به عنوان یک فضای مجازی مشترک که به لطف استفاده از فناوری واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) بسیار واقع گرایانه، غوطه ور و تعاملی است، در نظر گرفت. این اساساً یک دنیای مجازی است که برای منعکس کردن دنیای فیزیکی ما ایجاد شده است و در عین حال به افراد امکان می دهد تقریباً هر کاری با پتانسیل فوق العاده انجام دهند. با این حال، هدف آن جایگزینی کامل واقعیت نیست. بلکه هدف آن ارتقای فضای دیجیتالی است که امروز می بینیم.

Enjin Coin پروژه ای از Enjin است، شرکتی که یک محیط بازی مبتنی بر بلاک چین را با محصولات به هم پیوسته ارائه می دهد. یک پلتفرم بازی اجتماعی که به کاربران اجازه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها و قبیله‌ هایی را بسازند، ارتباط برقرار کنند و فروشگاه ‌های اقلام مجازی را راه‌اندازی کنند. Enjin به تولیدکنندگان بازی اجازه می دهد تا از بلاک چین اتریوم، برای توکن کردن دارایی های درون بازی استفاده کنند. دارایی‌ های دیجیتال منتشر شده در پلتفرم Enjin Coin، امکان خرید و فروش و مبادله با پول واقعی را فراهم می‌کند.

اگرچه تفاوت بین توکن ‌های قابل تعویض و غیرقابل تعویض را به طور خلاصه در بخش بالا توضیح دادیم، اکنون آن را با جزئیات بیشتر توضیح خواهیم داد. به طور خلاصه، دلار ها و سنت های فیزیکی که ما هر روز برای خرید استفاده می کنیم، قابل تعویض هستند.

فرض کنید یک اسکناس ۲۰ دلاری دارید، اما به اسکناس های خرد تری برای کار با دستگاه خودپرداز نیاز دارید. زیرا این دستگاه فقط اسکناس های ۱ دلاری را می پذیرد. به این ترتیب، شما از کسی می خواهید که اسکناس ۲۰ دلاری شما را با اسکناس های کوچک عوض کند. پس یک اسکناس ۱۰ دلاری، اسکناس ۵ دلاری و اسکناس ۵×۱ دلاری به شما داده می شود. در نهایت، اگرچه شما اکنون اسکناس ‌هایی متفاوت از اسکناس ۲۰ دلاری اصلی خود دارید، اما چیزی از ارزش داری شما تغییر نکرده است. به این دلیل که شما هنوز در مجموع ۲۰ دلار در اختیار دارید.

طبق مثال بالا، وجه نقد یک دارایی قابل تعویض است. و این نیز تقریباً در مورد همه ارز های دیجیتال در گردش امروزی یکسان است. با این حال، همانطور که مشخص کرده‌ایم، NFT ها طبقات دارایی غیرقابل تعویض هستند. این بدان معنی است که شما نمی توانید یک NFT را با دیگری تعویض کنید و انتظار داشته باشید که همان ارزش را حفظ کنید. زیرا هر توکن منحصر به فرد است.

هنر یکی از بهترین ایده ها برای علاقه مندان به NFT است. شما می توانید یک هنرمند دیجیتالی باشید که از خلاقیت های خود پول دربیاورید .اگر تعجب می کنید که چرا هر زمان از NFT نام برده می شود، به نظر می رسد همه در مورد هنر صحبت می کنند، ما یک مثال عالی برای شما داریم. یکی از گرانترین آثار هنری فروخته شده در دنیای مدرن، به عنوان مجموعه NFT عرضه شد. هنرمند مشهور دیجیتال، بیپل موفق شد یکی از مجموعه های خود را به قیمت ۶۹ میلیون دلار در حراج کریستی به حراج بگذارد. این اثر هنری که با نام «Every day’s: The First 5000 Days» نامگذاری شد، رکورد NFT را شکست و جایگاه سوم را در فهرست گران‌ترین آثار هنری فروخته شده توسط هنرمندان زنده به دست آورد.

نظرات