بازیگر نقش حافظ در سریال همسایه کیست بیوگرافی و عکس های جدید جنجالی

0

بازیگر نقش حافظ در سریال همسایه کیست بیوگرافی و عکس های جدید جنجالی

امیراحمد قزوینی بازیگر نقش حافظ در سریال همسایه کیست؟ بیوگرافی و تصاویر و اینستاگرام و آشنایی با بیوگرافی امیراحمد قزوینی بازیگر نقش حافظ در سریال همسایه همراه سن و مصاحبه امیر احمد قزوینی بازیگر نقش حافظ در سریال همسایه با عکس های جدید جنجالی بدون گریم را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش حافظ در سریال همسایه کیست؟

امیراحمد قزوینی از بازیگران جوان و تازه کار فیلم و سریال های ایرانی است که با بازی در تئاتر وارد حیطه بازیگری شد. او برای اولین بار با ایفای نقش در فیلم سینمایی پچ پچه های پشت خط نبرد و ماجرای نیمروز در آثاری همچون سریال همسایه در نقش حافظ ، ماجرای نیمروز، فیلم سینمایی ماجرای نیمروز ۲ رد خون و فیلم جان‌دار به مخاطبان معرفی شد.

بازیگر نقش حافظ در سریال همسایه کیست بیوگرافی و عکس های جدید جنجالی

سریال هم‌سایه یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی محمد حسین غضنفری، تهیه‌کنندگی علی پورکیانی و فیلمنامه‌ای از تهمینه بهرام و ارسلان امیری است. پخش این مجموعه در ۳۴ قسمت از ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ از شبکه سه سیما آغاز ، و در ۲۶ مهر ۱۴۰۰ به پایان رسیده است.
این سریال در ۳۵ قسمت سریالی که با فیلمنامه‌ای از تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ در تهران کار خود را آغاز کرد

امیراحمد قزوینی در سریال هم سایه نقش پزشک جوانی به نام حافظ را بازی می کند.

بیوگرافی بازیگر نقش حافظ در سریال همسایه

بیوگرافی بازیگر نقش حافظ در سریال همسایه

او متولد ۱۳ تیرماه ۱۳۵۵ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی در حال حاضر در تئار مشغول به کار است و به تازگی نیز در چند فیلم و سریال بازی کرده است.

عکس بازیگر نقش حافظ در سریال همسایه

سریال همسایه با فیلمنامه‌ای از تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ در تهران کار خود را آغاز کرد و چند روزی دیگر مانده تا فیلمبرداری‌اش را به پایان برساند. از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی میتوان به پیام دهکردی، شقایق فراهانی، مجید مظفری ، فرید سجادی حسینی ، مائده طهماسبی ، آزاده سیفی ، امیراحمد قزوینی، محیا دهقانی ، شیدا خلیق ، مهران رجبی ، مریم کاظمی، جلال فاطمی، ناصر سجادی حسینی، شیرین ضابطیان و…. اشاره کرد. داستان این سریال یک ملودرام عاشقانه است که سعی می‌کند از زندگی و دغدغه‌های مهاجرین افغانستانی در ایران و همزیستی دو ملت بگوید.

اسم واقعی نقش حافظ در سریال همسایه

سوابق هنری

امیراحمد قزوینی بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و پس از بازی در چند نمایش، بطور حرفه ای در اولین هنری موفق خود در آثاری چون : ماجرای نیمروز و نمایش پچ پچه های پشت خط نبرد نقش آفرینی کرده است. از مهم‌ترین آثار امیراحمد قزوینی می‌توان به بازیگری در فیلم ماجرای نیمروز، فیلم پچ پچه های پشت خط نبرد و فیلم جان‌دار اشاره کرد. وی مجرد است و فعلا ازدواج نکرده

نظرات