سفارش اینترنتی غذا

0

سفارش اینترنتی برای اولین بار هم زمان با ورود اینترنت پا به عرصه وجود گذاشت و همچنان در حال رشد است.

سفارش های اینترنتی اولین بار در همان سال های اول ورود اینترنت به وجود آمدند.

اولین وب سایت سفارش آنلاین غذا در آمریکا، به نام پیتزا هات در سال ۱۹۹۴ ثبت شده است. اولین وب سایت سرویس غذا هم در سال ۱۹۹۵دبه نام waiter.com به وجود آمد.

در سال ۲۰۰۰، پیتزا فروشی های بزرگ در ایالات متحده شروع به درست کردن برنامه های خود برای سفارش اینترنتی غذا کردند. با افزایش استفاده از گوشی های هوشمند در دنیا، نظرات به سمت استارتاپ های سفارش غذا هم جلب شد به نحوی که بعضی از آنها رشد  بیشتر از ۱۷٪ تنها در یک سال را داشتند.

در سال ۲۰۱۵ ارزش بازار سفارش اینترنتی غذا در چین از ۰.۱۵ میلیون یوان به ۴۴.۲۵ میلیون یوان افزایش پیدا کرد.

اما چرا سفارش اینترنتی شروع به گسترش هرچه بیشتر کرد؟! چرا مردم رفته رفته اقبال بیشتری نسبت به سفارش اینترنتی پیدا کرده اند؟!

خب اولین و بهترین جواب راحت بودن سفارش است. کافی است شما با تلفن همراه خود وارد وب سایت ها مثلا سایت عطاویچ شوید و در آنجا سفارش خود را ثبت کنید. زمان کمتر و هزینه کمتر. این یک نکته مثبت سفارشات اینترنتی است.

 سفارش اینترنتی غذا

اصلا فکر کنید در حال تماشای فوتبال هستید، و یا پای بازی های کامپیوتری نشسته اید و یا در حال تماشای فیلم هستید. در همین هنگام شما احساس گرسنگی می کنید، غذا ندارید و اگر تصمیم به رفتن به رستوران را بگیرید، یا از کار خود عقب می مانید، یا از فوتبال، بازی، فیلم و …

اما با ورود به وب سایت عطاویچ و انتخاب نزدیک ترین شعبه خود، می توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و آن را درب منزل و یا محل کارتان تحویل بگیرید.

مورد بعدی را می توان به جلوگیری از شیوع بیماری ها نسبت داد. برای مثال در طول همه گیری ویروس کرونا، سفارش های اینترنتی به یکی از مطمئن ترین راه ها برای سفارش فست فود تبدیل شدند چرا که فست فود ها غذا ها را در بسته بندی های ویژه و با رعایت اصول بهداشتی به مشتریان تحویل می دهند و مشتریان دیگر لازم نیست برای سفارش غذا اقدام به خروج از خانه کرده و دچار نگرانی بابت بیماری شوند بلکه می‌توانند غذا را در خانه خود و با آرامش خاطر میل کنند.

مورد بعدی تنوع غذایی بالا و قدرت انتخاب بیشتر در کمترین زمان است.

تصور کنید میزبان یک دورهمی دوستانه هستید و نیاز است که شام بخورید، چه کاری راحت تر از سفارش اینترنتی؟! و نکته مثبت دیگر اینکه هر یک از دوستان شما هم می‌توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

سفارش غذا

میتوان گفت که صنعت سفارشات آنلاین به واسطه ظهور تکنولوژی های پیشرفته، شاهد تحولات بسیاری خواهد بود. از کوادکوپترهای آمازون تا شاید ماشین های بدون راننده تسلا.

برترین مزایای سفارش آنلاین غذا

  • سفارش اینترنتی، سفارشی با قیمت مناسب

بیشتر افراد برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود به دنبال غذاهایی با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستند. بسیاری از فروشگاه ها تخفیفات ویژه ای برای ثبت سفارش آنلاین از سایت خود برای مشتریان درنظر گرفته اند. عطاویچ نیز برای مشتریان آنلاین خود تخفیفاتی دارد. شما می توانید با ورود به سایت عطاویچ و پر کردن فرم مربوط به تخفیفات، با دریافت کد تخفیف و ثبت آن در حین سفارش خود، تخفیف دریافت کنید.

      . مشاهده کامل تصویر، ترکیبات و قیمت غذا در سفارش اینترنتی

شما عزیزان با استفاده از اپلیکیشن، وب سایت و … به راحتی می‌توانید، با مشاهده انواع غذا، ترکیبات و قیمت آن ها، سفارش خود را انتخاب و در اسرع وقت دریافت نمائید. سایت atawich.com  برای رفاه حال مشتریان خود، تصاویری بسیار واضح و توضیحاتی کاملاً شفاف در مورد ترکیبات غذا و قیمت آن در سایت خود قرار داده است. ارائه تصاویر واقعی و بیان ترکیبات غذا در حقیقت داشتن نوعی صداقت با مشتریان می‌باشد.

سفارش فست فود

  • پرداخت آنلاین، پرداختی آسان،سریع و بدون آلودگی

شیوع پاندمی کرونا باعث شده تا بسیاری از افراد از نگه داشتن پول نقد به دلیل آلودگی خودداری کنند. پرداخت آنلاین در خرید آنلاین به افراد امکان پرداختی سریع، آسان و بدون آلودگی را می‌دهد.

  • امکان مقایسه قیمت بین رستوران‌های مختلف در سفارش آنلاین غذا

سفارش اینترنتی به مشتریان این امکان را می‎‌دهد تا قادر باشند با آگاهی و مقایسه کیفیت و قیمت در رستوران‌های مختلف غذای مورد نظر خود را انتخاب نمایند. همین آگاهی و مقایسه تا حد زیادی به صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک می‌کند.

  • داشتن تنوع در سفارش آنلاین غذا

سفارش اینترنتی برروی برخی اپلیکیشن‌ها این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با پیدا کردن رستوران‌های محلی و دیدن نظرات کاربران، بهترین  انتخاب را داشته باشید.

خرید آنلاین غذا

  • انجام پشتیبانی در تمام مراحل سفارش غذا از ابتدا تا لحظه تحویل به مشتری

یکی از مزیت‌های سفارش آنلاین فست فود مانند سفارش پیتزا و انواع غذا، این است که رستوران تحویل‌دهنده به بهترین نحو ممکن، تمام مراحل تحویل غذا از لحظه آماده شدن تا تحویل به مشتریان را با دقت بررسی می‌کند.

  • تحویل غذا در کوتاه ترین زمان ممکن

سفارش اینترنتی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل مشتریان می‌شود. در کل یکی از ویژگی‌های مثبت سفارش آنلاین غذا همین تحویل سریع وبه موقع است. از ویژگی‌های مثبت برند عطاویچ تحویل به موقع غذا به مشتریان است.

نظرات