بیوگرافی سادیو مانه فوتبالیست و همسرش + زندگی خانوادگی و ورزشی با عکس

0

بیوگرافی سادیو مانه فوتبالیست و همسرش + زندگی خانوادگی و ورزشی با عکس

سادیو مانه : متولد ۱۰ آوریل ۱۹۹۲ یکی از بازیکنان مسلمان فوتبال اهل سنگال است که در حال حاضر برای باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال سنگال بازی می کند. سادیو مانه در مراسم توپ طلا ۲۰۲۲، اولین جایزه سوکراتس را دریافت کرد. او جزء بهترین بازیکنان کنونی فوتبال جهان شناخته می شود. در ادامه مروری داریم بر زندگینامه و بیوگرافی سادیو مانه فوتبالیست مسلمان سنگالی و همسرش با تصاویر و عکس های جدید سادیو مانه و سوابق از فوتبال تا خانواده و سرگذشت تلخ زندگی و پیج اینستاگرامش می پردازیم.

بیوگرافی سادیو مانه بازیکن فوتبال

سادیو مانه بازیکن مسلمان کیست

  • نام کامل : سادیو مانه – Sadio Mané
  • سن : ۱۰ آوریل ۱۹۹۲
  • محل تولد : سنگال
  • ملیت : آفریقایی
  • پست : وینگر
  • پیشه : بازیکن فوتبال
  • دین و مذهب : مسلمان سنی
  • قد : ۱۷۵ سانتی متر

Sadio Mane مسلمان مقدس است و از یک خانواده مذهبی در سنگال می آید و از او خواسته شده است که چگونه اغلب آنها زمانی که کودک بود به کلیسا رفت. او می گوید: من مسلمان هستم و به كلیسا نمی روم.

بیوگرافی سادیو مانه Sadio Mané

خانواده و زندگی دردناک سادیو مانه

سادیو مانه یکی از فوتبالیست های سنگالی است که مسلمان است. او زندگی بسیار سختی داشته تا بتواند به موفقیت و شهرت برسد. وی در خانواده ای تهیدست و فقیر در دهم آوریل ۱۹۹۲ در روستای کوچک بامبالی در اعماق جنوب سنگال متولد شد. به گفته خودش خانواده اش به حدی فقیر بودند که نمیتوانستند هزینه تحصیل فرزندشان را تأمین کنند، ام با پشتکار و عشق به فوتبال توانست سختی ها پشت سر بگذارد و به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شود.

همسر سادیو مانه کیست

وی تاکنون ازدواج رسمی نداشته، اما بتازگی با یک خبرنگار ورزشی وارد رابط عاشقانه سده است

بیوگرافی سادیو مانه

سرگذشت زندگی سادیو مانه از جنگل‌های آفریقا به سکوهای قهرمانی در اروپا ختم شد. زندگی سخت و دردناک ستاره فعلی باشگاه لیورپول و بایرن مونیخ و قاره آفریقا برای همه جالب است. او از منطقه‌ای فقیر و دورافتاده در سنگال به تیم های بزرگ اروپایی رسید که هر فوتبالیستی آروزی توپ زدن در این تیم ها را دارند. بدلیل این سرنوشت است که مانه چند روز پیش در یک مصاحبه گفته بود که من تمایل ندارم خانه مجلل و ماشین لوکس داشته باشم. می‌خواهم بخشی از ثروتی را که خداوند به من بخشیده است به فامیل و دوستانم اهدا کنم.

سادیو پس از مدتی برای پیگیری فوتبال حرفه ای به فرانسه مهاجرت کرد و قبل از شروع کارش در فرانسه حتی به پدر و مادرش نگفته بود که سنگال را ترک می کند.

سوابق سادیو مانه

سوابق

سادیو مانه دارای قد ۱٫۷۵ متر  و پست وینگر برای باشگاه بایرن مونیخ بازی می کند. وی در تیم های چون: متز ، ردبول زالتسبورگ، ساوت‌همپتون ، لیورپول، بایرن مونیخ و تیم ملی زیر ۲۳ سال سنگال و تیم ملی سنگال بازی کرده است

او فوتبال حرفه ای را تیم متز فرانسه آغاز کرد، سپس با باشگاه فوتبال ردبول زالتسبورگ، قرارداد بست و به ساوت همپتون در سال ۲۰۱۳ منتقل شد. سادیو مانه در بازی ای که در فصل ۱۵–۲۰۱۴ با پیروزی ساوت همپتون در مقابل استون ویلا به پایان رسید؛ در مدت ۱۷۶ ثانیه توانست رکورد سریع ترین هتریک در لیگ برتر انگلستان را به نام خود ثبت کند. سادیو مانه یک قرارداد ۳۰ میلیون پوندی در سال ۲۰۱۶ با تیم لیورپول بمدت دو فصل بست و بهمراه محمد صلاح و روبرتو فیرمینو، مثلث خطرناکی را شکل داد.

افتخارات سادیو مانه

اوج درخشش در لیورپول

سادیو مانه با پیوستن به تیم لیورپول بیشترین درخشش را از خود نشان داد. مانه در پیراهن لیورپول در فصل ۲۰۱۶- ۲۰۱۷، توانست بیست و نه مسابقه را انجام دهد و در مجموع در ۲۶۹ بازی برای این باشگاه، او ۱۲۰ گل به ثمر رساند و ۴۸ پاس گل داد.

این بازیکن مسلمان در سال ۲۰۱۹، با درخشش در جام اروپا به فینال لیگ قهرمانان برای دومین فصل متوالی راه یافت. او توانست جایزهٔ بهترین بازیکن سال باشگاه لیورپول را در سال ۲۰۱۷ از آن خود کند و در فصل ۱۹–۲۰۱۸ توانست کفش طلای لیگ جزیره را بهمراه محمد صلاح و پیر امریک اوبامیانگ به دست آورد. سادیو مانه به خاطر بازی های درخشانش مجددا قراردادی را با لیورپول تا سال ۲۰۲۳ امضاء کرد.

عکس های جدید سادیو مانه

عکس های جدید سادیو مانه فوتبالیست مسلمان

مانه در مقابل واتفورد در فصل ۲۰۲۲ – ۲۰۲۱ موفق به گلزنی شد و پس از دیدیه دروگبا و محمد صلاح به سومین بازیکن آفریقایی تبدیل گردید که ۱۰۰ گل را در تاریخ لیگ جزیره به ثمر رساند.

فعالیت خیرخواهانه سادیو مانه

فعالیت خیرخواهانه سادیو مانه

عکس موبایل شکسته سادیو مانه در سال ۲۰۲۰ در رسانه ها منتشر شد که این امر، بازتاب زیادی داشت و او به یکی از شوخی ها این طور جواب داد: چرا من ۱۰ تا ماشین فراری، ۲۰ ساعت الماس و ۲ جت بخوام؟ پولش رو دارم ولی چرا؟ چه کمکی به پیشرفت دنیا می کنه؟ من گرسنه نان بودم، پا برهنه تمرین کردم، مدرسه نرفتم. اکنون که میتونم دوست دارم به اونایی که زندگیشون سخته کمک کنم، مدرسه بسازم… مقداری از انچه که زندگی به من بخشیده و من خودم داوطلب این تقدیم کردن هستم.

جدایی از لیورپول

در لیورپول، این مهاجم در واقع تا سال ۲۰۲۳ قرارداد داشت. او در سال ۲۰۱۶ با مبلغ ۴۰ میلیون یورو از ساوتهمپتون به مرسی ساید آمد و در سال‌های اخیر به یک ستاره برتر تبدیل شده است.
سادیو مانه بعد از روزهای درخشانی که با لیورپول تجربه کرد تصمیم گرفت که از این تیم جدا شود تا پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کند.
سادیو مانه بعد از ۶ فصل حضور در لیورپول تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. مانه با قراردادی سه ساله راهی بایرن مونیخ شد.

فعالیت خیرخواهانه سادیو مانه

زمانی که بزرگ می‌شد، با عمویش زندگی می‌کرد، زیرا پدر و مادرش فرزندان زیادی داشتند و نمی‌توانستند نیازهای اولیه‌اش را تامین کنند
او گفته: والدینم هرگز پولی برای فرستادن من به مدرسه نداشتند. او به یاد می آورد هر روز صبح و عصر ، من همیشه می رفتم تا با دوستانم در خیابان ها فوتبال بازی کنم. عمو من بزرگترین کمک بود، اما نه تنها در آغاز، تقریبا همه در روستای من کمک مالی برای من بود.

برنده جایزه جدید سوکراتس در مراسم توپ طلا 2022

سادیو مانه برنده جایزه جدید سوکراتس در مراسم توپ طلا ۲۰۲۲

سادیو مانه در مراسم توپ طلای ۲۰۲۲، جایزه جدید سوکراتس که به بازیکنی با بیشترین فعالیت‌های اجتماعی و خیریه، اهدا می‌شود؛ دریافت کرد.
این ستاره سنگالی که همیشه به ریشه‌های آفریقایی‌اش افتخار کرده و برای کودکان و نوجوانان محروم زادگاهش از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. مانه که با یک لباس سنتی آفریقایی، موسوم به کفتان، در مراسم حاضر شده بود روی صحنه رفت و جایزه‌اش را از رای سوکراتس دریافت کرد.

 

 

نظرات