بیوگرافی عزیز ویسی خواننده و همسر و فرزندانش + آثار و ماجرای جنجال و حواشی اخیر

0

بیوگرافی عزیز ویسی خواننده و همسر و فرزندانش + آثار و ماجرای جنجال و حواشی اخیر

زندگی شخصی و بیوگرافی عزیز ویسی خواننده کردی متولد سال ۱۳۴۵ در جوانرود استان کرمانشاه و همسر و فرزندانش + آثار جدید با حواشی اخیر عزیز ویسی خواننده کردی از شروع خوانندگی تا خانواده و تصاویر و عکس های جدید و ماجرای جنجال ها و حواشی دستگیری و ماجرای اغتشاشات و پیج اینستاگرامش با فیمل های جنجالی خوانندگی و آهنگ های وی در ادامه صفحه می بینید:

بیوگرافی عزیز ویسی خواننده

عزیز ویسی خواننده کرد کیست

عزیز ویسی Aziz Weisi به نام هنری عزیزی متا متولد سال ۱۳۴۵ در جوانرود خواننده و ترانه سرا و بازیگر اهل جوانرود است. وی یکی از خوانندگان معروف و مشهور کرد زبان در ایران است که تاکنون اهنگ ها و ترانه های کردی زیادی را روانه بازار کرده و ظرفداران زیادی در بین کرد زبانان دارد. دیلان، سوما؛ سمر؛ دختر کرد و .. از جمله آلبوم های این خواننده است.

خانواده

عزیزویسی خواننده کردی فرزند متاع میرزاییه در روستای درنه سلاسی باوه از توابع استان کرمانشاه شهرستان جوانرود به دنیا آمد و تا سن ۱۰ سالگی در همین روستا با خانواده اش زندگی می کرد. او سپس به همراه خانواده اش از روستا به جوانرود رفت و تا کنون نیز در ان شهر با همسرش و فرزندانش زندگی می کند.

بیوگرافی عزیز ویسی خواننده و همسر و فرزندانش + آثار جدید با حواشی اخیر

ازدواج، همسر و فرزندان عزیز ویسی

آقای عزیز ویسی سال ها پیش ازدواج کرده و صاحب چهار فرزند به نام های سهند، سروه، سوما و سونیا می باشد.

سوابق هنری

وی مدت ۲۲ سال است که مشغول کار هنری خوانندگی است و در طول کار هنریش ۴۲ کاست و چندین آلبوم منتشر کرده و کنسرت های زیادی در ایران از جمله شهرهای تهران و کرمانشاه و کردستان اجرا نموده‌ است. وی همچنین هر ساله کنسرت‌هایی را در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس، المان، اتریش ،سوئد، عراق، فرانسه اجرا می‌کند که مورد توجه عامه مردم جهان است؛ به دلیل سبک اجرا طرفداران بسیاری در میان فارس زبانان و و کرد زبانان دارد…

همسر و فرزندان عزیز ویسی

خه شه‌ی ته با درون مایه طنز یکی از مشهورترین موزیک ویدئوهای اوست که مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است. این هنرمند اهل کرمانشاهی در طول دوران هنری با نوازندگان و آهنگسازهایی معروفی همکاری داشته است که میتوان به محسن امیری، اسماعیل مردانی، کاوه قادری؛ دیوید نیازی؛ جعفر زلکه ای مهرداد شیرویی اشاره کرد.

سوابق عزیز ویسی

سبیل های عزیز ویسی مشهور است و یکی از شاخصه های چهره وی می باشد. او درباره علت نتراشیدن سبیل هایش گفته:

هر شرکت و موسسه ای نشان جاری مخصوص به خود را دارد که از این طریق شناخته می شود، سبیل های من نیز نشان تجاری صورت من هستند که بوسیله آن شناخته می شوم و به این دلیل است که حاضر نیستم سبیل هایم را بتراشدم

اینستاگرام عزیز ویسی

آدرس صفحه اینستاگرام عزیزویسی به نشانی azizwaisii.officialpage در اینستاگرام فعال است.

آلبوم های عزیز ویسی

آلبوم‌ها و آهنگ

او دارای چندین البوم است از جمله:

  • به مو
  • سهند
  • سوما
  • دیلان
  • سه ما
  • هرزانه
  • نوروز

گالری تصاویر و عکس های جدید عزیز ویسی

اینستاگرام عزیز ویسی

عکس عروسی پسر عزیز ویسی

بازداشت عزیز ویسی

عکس های بیشتر عزیز ویسی

زندگینامه عزیز ویسی

نظرات