بیوگرافی آناهیتا شیرودی دختر شهید شیرودی و همسر و فرزندان + مصاحبه و جنجال اخیر

0

بیوگرافی آناهیتا شیرودی دختر شهید شیرودی و همسر و فرزندان + مصاحبه و جنجال

آناهیتا شیرودی با نام کامل آناهیتا قربان شیرودی دختر شهید خلبان علی اکبر شیرودی است. او متولد سال ۱۳۵۷ در باختران و اصالتا اهل شیرود محله تنکابن است. او دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت شاخه منابع انسانی و دکتری رشته مدیریت است. وی فرزند شهید خلبان علی اکبر شیرودی است و در کارنامه و سوابق شغلی وی سمت ها و سوابق زیادی به چشم می خورد. او متولد شهر باختران است. شهید شیرودی دارای ۳ فرزند به نام های آناهیتا و عادله و اباذر است که آناهیتا بعنوان دختر و فرزند ارشد محسوب می شود.

آناهیتا شیرودی دختر شهید شیرودی کیست بیوگرافی آناهیتا شیرودی دختر شهید خلبان علی اکبر شیرودی کیست و همسرش و فرزندان + سوابق شغلی و زندگی شخصی و خانواده و زندگینامه آناهیتا شیرودی و همسرش و عکس و اینستاگرام و مصاحبه و حواشی و جنجال های اخیر در ادامه این صفحه میخوانید

بیوگرافی آناهیتا شیرودی دختر شهید شیرودی و همسر و فرزندان + اینستاگرام و جنجال اخیر

زندگینامه آناهیتا شیرودی و همسرش

آناهیتا شیرودی متولد سال ۱۳۵۷ در باختران و اصالتا اهل شیرود محله تنکابن است. او دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت شاخه منابع انسانی و دکتری رشته مدیریت است.

او می گوید: من فرزند شیرود محله تنکابن هستم. درست است لهجه اصفهانی دارم اما پدرم و همسرم و اقوام همسرم همگی اهل شیرودمحله هستند.

آناهیتا شیرودی، دختر شهید خلبان علی اکبر شیرودی در زمان شهادت پدرش تنها ۲ سال داشت، خلبان شهید علی اکبر شیرودی در اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ پدرش به درجه رفیع شهادت نائل شد

بیوگرافی آناهیتا شیرودی دختر شهید شیرودی کیست

سوابق شغلی

آناهیتا شیرودی مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری در خیابان شهید حقانی تهران است و علت اینکه او مدیریت مجموعه ورزشگاه شهید شیرودی تهران را نپذیرفته می گوید اینطور راحت تر است.

وی کارش را از حوزه ورزش بانوان شروع کرد. مدتی در قسمت برگزاری مسابقات بود، یک مدت در قسمت آموزش، مدتی مسئول اداری ورزش بانوان بود بعد از آن در امور مجلس کار کرد. از دیگر سوابق کاری‌اش این بود که در مورد امور رفاهی مشاور معاون وزیر و در حال حاضر مدیر ورزشی ورزشگاه شهید کشوری است.

او سابقه ۲۰ سال کار در وزارت ورزش و جوانان دارد و ارتباطات خوبی با دختران شهید صیاد شیرازی و شهید بابایی و بروجردی دارد. گفته میشود که هیچ وقت از تسهیلات بنیاد شهید استفاده نکرده و همیشه مستقل بوده است.

سوابق آناهیتا شیرودی

بخشی از مصاحبه و گفتگوی خواندنی آناهیتا شیرودی

زمان شهادت پدرم من ۳ ساله بودم و خودم خاطره‌ای از پدر ندارم. او برای من همیشه مثل یک قهرمان بوده. یادم می‌آید همیشه در مدرسه، خانواده و جامعه هر کجا نام پدر می‌آمد فقط از رشادت‌ها و خاطرات او صحبت می‌کردند. همرزمان پدر در اصفهان هم همیشه از خاطرات‌شان با او تعریف می‌کنند. من پدرم را ندیدم اما واقعاً می‌توانم تجسم کنم که اگر بود چطور پدری می‌توانست باشد.

دختر شهید شیرودی بودن چه احساسی را در شما به وجود می‌آورد

مصاحبه و گفتگوی خواندنی آناهیتا شیرودی

از همان زمان شهادت به پدر م می‌گفتند «قهرمان» و در تمام مقاطع مدرسه من به‌عنوان فرزند یک شهید قهرمان شناخته می‌شدم. افتخار می‌کنم به پدرم اما همیشه ناراحت هم بودم که شاید اگر این احساس افتخار نبود و پدرم خودش بود خیلی بهتر می‌شد. متأسفانه شرایط ما فرزندان شهید نسبت به سایر افراد واقعاً سخت‌تر است. بازهم می‌گویم متأسفانه ما مدام در معرض افترا و طعنه برخی هستیم، حتی اگر توانمندی داشته باشیم، اگر تحصیلات داشته باشیم، حتی اگر پیشرفتی در زندگی کنیم باز هم به ما تهمت زده می‌شود که فرزند شهیدیم و به این توجه نمی‌شود که هر کدام از ما که در جایگاهی قرار گرفته‌ایم خودمان چه توانمندی‌هایی داشتیم، تحصیلاتمان چیست، سابقه کارمان چه بوده، همین که می‌گویند آناهیتا فرزند شهید شیرودی پسِ ذهن‌شان می‌آید پس دختر شهید شیرودی است که اینجاست! خیلی‌ها بر این باورند که ما از فرزند شهید بودن و این شرایط خوشحال هستیم اما واقعاً این‌طور نیست شرایط ما خیلی شرایط سختی است من حاضر هستم دنیایم را بدهم اما یک لحظه پدرم کنارم باشد.

مادر آناهیتا شیرودی کیست

مادر آناهیتا شیرودی

مادرم اصفهانی است و پدرم آنجا با او آشنا شد و ازدواج کردند. بعد از ازدواج باهم به کرمانشاه رفتند. مادر من در ۲۲ سالگی در شرایطی که یک دختر ۳ ساله داشت همسرش را از دست داد و باید شرایط سختی را مدیریت می‌کرد. برای همین بعد از شهادت پدر، مادرم برگشت اصفهان. من هم تا ۱۸ سالگی در اصفهان درس خواندم و بعد از اینکه ازدواج کردم به تهران آمدم.

خاطره‌ای از مادر درباره پدرتان

خاطره‌های مادرم بیشتر مربوط به زندگی مشترک و خانوادگی است؛ مادرم همیشه تعریف می‌کند که چقدر پدر در کارهای خانه کمکش می‌کرده و خیلی هوای مادرم را داشته و خیلی هم دختردوست بوده است. من نخستین فرزند بودم و پدر اسمم را از روی معبد «آناهیتا» در کرمانشاه انتخاب کرد. او خیلی روی من حساسیت داشته و مادر همیشه می‌گوید که وقتی پدرم از مأموریت برمی گشت بیشترین دغدغه‌اش این بود که زود من را ببیند و وقت اش را با من بگذراند.

شما هیچ‌وقت دوست داشتید مثل پدرتان خلبان می‌شدید؟

نه زیاد، به این موضوع فکر نکردم شاید هم به خاطر اینکه پسر نبودم. شاید اگر پسر بودم علایق‌ام چیزهای دیگری می‌شد و فکرم به آن سمت هم می‌رفت.

ازدواج و همسر و فرزندان آناهیتا شیرودی

ازدواج و همسر و فرزندان آناهیتا شیرودی

آناهیتا شیرودی در سال ۱۳۷۶ با یکی از اقوامش به نام ضیا ملکی ازدواج کرده و دو فرزند به نام های امیرمحمد و آیسا دارد. همسرش هم اکنون کارمند رسمی هوافضای ارتش است.

انتخابات

دختر شهید شیرودی در دوره ای برای شرکت در انتخابات مجلس اعلام آمادگی کرد. او برای ورود به رقابت انتخاباتی با چهره های سیاسی مانند مهدی چمران، محمدرضا باهنر و اسماعیل کوثری و همچنین صمیمی مدیر بنیاد شهید تهران مشورت کرده و درباره شرکت در انتخابات مجلس گفته: آمده ام آبروی پدرم را حفظ کنم نه اینکه برای خود و خانواده و آشنایان کیسه بدوزم. اهل زد و بند و لابی نیستم و در رقابت انتخاباتی شعار نمی دهم.

اعتقادی به طیف اصولگرا و اصلاح طلب ندارد

آناهیتا شیرودی اعتقادی به طیف اصولگرا و اصلاح طلب ندارد و می گوید ما در ایران نیروی انقلابی و غیر انقلابی و ضد انقلابی داریم که باید اینطور تقسیم بندی شوند.

زندگینامه و عکس های آناهیتا شیرودی دختر شهید شیرودی و همسر و فرزندان + اینستاگرام و جنجال اخیر

لازم به ذکر است که شهید علی اکبر شیرودی در نهایت به خلوصی که خواهانش بود رسید و مورد دعوت حق قرار گرفت و در هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۰ در حالیکه تانک های عراقی به طرف قره بلاغ دشت ذهاب در حرکت بودند با هلی کوپتر به مقابله با آنان پرداخت و پس از انهدام چندین تانک از پشت سر مورد اصابت گلوله تانک قرار گرفت و به شهادت رسید .

نظرات