بیوگرافی کریم بنزما بازیکن فوتبال و همسرانش + خانواده با عکس اینستاگرام و افتخارات

1

زندگی شخصی و بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست و بازیکن فوتبال زادهٔ ۱۹ دسامبر ۱۹۸۷ لیون پاریس و همسر اول و دومش و فرزندانش همراه سوابق از شروع فوتبال تا خانواده و ازدواج و همسرش و فرزندانش با تصاویر و عکس های شخصی جدید و اینستاگرام و زندگینامه کریم بنزما فوتبالیست مسلمان فرانسوی تا برنده توپ طلا ۲۰۲۲ را در ادامه این صفحه از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست

کریم بنزما

کریم بنزما Karim Benzema با نام شناسنامه ای کریم مصطفی بنزما در ۲۸ آذر ۱۳۶۶ ‏در لیون، فرانسه به دنیا آمد. او هم اکنون با قد ۱٫۸۵ متر در پست مهاجم برای تیم ملی فرانسه و رئال ماردید بازی می کند.

پدر و مادر کریم بنزما هر دو الجزایری و فرانسوی و مسلمان هستند. بنزما رکورددار بیشترین پاس گل در تاریخ باشگاه رئال مادرید است و همچنین در فصل ۲۲–۲۰۲۱ عنوان بهترین گلزن لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد. کریم بنزما در سال ۲۰۱۲ لقب پردرآمدترین ورزشکار فرانسوی را گرفت. او ۱۳ میلیون یورو دستمزد را از تیم رئال مادرید و بخاطر قرارداد با برند آدیداس، دریافت کرده است.

بیوگرافی کریم بنزما بیوگرافی کریم بنزما بازیکن فوتبال و همسرانش + خانواده با عکس اینستاگرام و افتخاراتمسلمان

 

سوابق ورزشی

بنزما بازیکن مسلمان فوتبال ، یک از فوتبالیست های حرفه ای اروپا است که به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه در میادین بین المللی و مسابقات جهانی حضور مشغول فعالیت است. او حرفه‌ای خود را از باشگاه المپیک لیون آغاز کرد و در سال ۲۰۰۴ میلادی وارد ترکیب تیم بزرگسالان این باشگاه شد و پس از ۵ سال بازی برای این تیم، در فصل ۲۰۰۹–۱۰ به باشگاه رئال مادرید پیوست. بنزما بهترین گلزن فرانسوی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا با ۸۶ گل است و همچنین با ثبت پاس گل در بازی برابر اوساسونا با ۱۳۳ پاس گل و پشت سر گذاشتن کریستیانو رونالدو بهترین پاسور تاریخ رئال مادرید شد. او در دهه اخیر فوتبال از بهترین مهاجمین بشمار می رفته است؛ از شاخصه های کریم بنزما می توان به گلزنی، بازی سازی برای دیگر مهاجمین و دقت پاس کاری بالا اشاره کرد.

بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست,کریم بنزما کیست,بیوگرافی کریم بنزما بازیکن فوتبال

نخستین بازی بنزما برای رئال مادرید یک بازی دوستانه در برابر تیم شامروک روورز جمهوری ایرلند در شهر دوبلین بود که در نیمه دوم وارد بازی شد و تک گل این بازی را نیز در دقیقه ۸۷ به ثمر رساند. کریم بنزما در ۱۰ دسامبر ۲۰۱۱ میلادی، سریع‌ترین گل تاریخ بازی ال کلاسیکو را در ثانیه ۲۱ به ثمر رساند. بنزما با ۳۲۵ گل بعد از کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید است

خانواده

کریم بنزما از پدر و مادر الجزایری – فرانسوی به دنیا امد. پدرش حفید بنزما کارمند مجلس اصالتا الجزایری و مادرش فرانسوی است و هر دو مسلمان هستند. او دارای سه برادر و پنج خواهر میباشد.

خانواده و پدر و مادر کریم بنزما بازیکن فوتبال فرانسوی

همسر و فرزندان کریم بنزما

او تاکنون دو بار ازدواج کرده که هر دو به جدایی و طلاق انجامیده است. وی پس از طلاق از دو همسرش، در حال حاضر مجرد است. او در ابتدا با کلوئه دو لونای ازدواج کرد و ثمره ی این ازدواج، دختری به اسم ملیا است که در سال ۲۰۱۴ به دنیا آمد. این ازدواج در سال ۲۰۱۵ به جدایی انجامید.

عکس همسر اول و دوم کریم بنزما

همسر کریم بنزما

او پس از جدایی از همسر اولش، با کورا گوتیه مدل معروف فرانسه ای، وارد رابطه عاشقانه شد و در نهایت با هم ازدواج کردند. ثمره این ازدواج پسری به نام ابراهیم است که در سال ۲۰۱۷ به دنیا آمد. اما این ازدواج نیز پس از مدت کوتاهی به طلاق و جدایی انجامید. مدتی درخصوص رابطه کریم بنزما با ریحانا شایعاتی منتشر شد که صحت ندارد.

عکس فرزندان کریم بنزما

فرزندان کریم بنزما

سوابق در رئال ماردید

کریم در ۱ ژوئیه ۲۰۰۹ قراردادی بمدت ۶ سال به ارزش حداقل ۳۵ میلیون و حداکثر ۴۱ میلیون یورو با رئال مادرید بست. کریم بنزما در تیم رئال مادرید ، نخستین بازی خود را دربرابر تیم شامروک روورز در شهر دوبلین در نیمه دوم انجام داد و در دقیقه ۸۷، تک گل این بازی را نیز به ثمر رساند. او با قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون یورو از لیون به رئال، انتقال داده شد و این قرارداد بخاطر نحوه ی بازی او و عملکرد مثبتش تا سقف ۴۱ میلیون یورو افزایش یافت. او هم زمان با ستارگانی همچون کریستیانو رونالدو و کاکا با این باشگاه مادریدی قرارداد بست.

مذهب کریم بنزما

مذهب کریم بنزما

بنزما، مسلمان سنی است و در کنار ورزش حرفه ای خود در ماه مبارک رمضان روزه می گیرد . در ایران کریم بنزما را با شوخی کریم به خدا مسلمون نیستی بیشتر می شناسند . او با داشتن ۵۵ گل در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به عنوان برترین گلزن فرانسه ای شناخته می شود که در ۱۰ دسامبر سال ۲۰۱۱ در بیست و یکمین ثانیه بازی توانست سریعترین گل تاریخ رقابت های ال کلاسیکو را دریافت کند. همچنین او در تیم رئال مادرید ، نخستین بازی اش را با وجود وارد شدن در نیمه دوم با زدن یک گل در دقیقه ۸۷ بازی به ثبت رساند.

افتخارات فردی و تیمی کریم بنزما

اینستاگرام کریم بنزما

پیج اینستاگرام وی را با میتوانید با نشانی * دنبال کنید

افتخارات فردی و تیمی

  • قهرمانی جام ملت‌های اروپا زیر ۱۷ سال ۲۰۰۴
  • قهرمانی لیگ ملت‌های اروپا ۲۰۲۱-۲۰۲۰
  • آقای گل لیگ ۱ فرانسه: ۲۰۰۷–۲۰۰۸
  • جایزه براوو: ۲۰۰۸
  • بهترین بازیکن لیگ ۱ فرانسه: ۲۰۰۷–۲۰۰۸
  • بهترین بازیکن سال فرانسه: ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۴
  • بهترین لژیونر فوتبال فرانسه: ۲۰۱۸
  • بهترین بازیکن لالیگا: ۲۰۲۰–۲۰۱۹
  • بهترین بازیکن سال اروپا : ۲۰۲۲
  • برنده توپ طلای ۲۰۲۲

تصاویر اینستاگرام کریم بنزما

ماشین کریم بنزما

عکس های جدید کریم بنزما بازیکن فوتبال

پیج اینستاگرام کریم بنزما بازیکن رئال مادرید

1 دیدگاه در “بیوگرافی کریم بنزما بازیکن فوتبال و همسرانش + خانواده با عکس اینستاگرام و افتخارات

  1. علی طرفدار رلال مادرید گفت:

    سلام کریم بنزما رلال مادرید بازی برگشت با منچستر سیتی چرا این رلال مادرید همیشگی نبود

نظرات