مدل های جدید کت و شلوار زنانه و دخترانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

کت و شلوار زنانه و دخترانه : خانم ها دوست دارند همیشه بدرخشند، به همین دلیل است که آن ها به سراغ لباس هایی بسیار شیک و جذاب می روند که یکی از آن ها این لباس است. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های جدید کت شلوار زنانه و دخترانه همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کت و شلوار زنانه

جدیدترین مدل های کت و شلوار زنانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

همه می دانیم که کت و شلوار یک ست لباس بسیار رسمی است و اغلب برای مراسم های بسیار مهم و حتی به عنوان لباس مجلسی از آن استفاده می شود. اما حتما این را هم می دانید که کت و شلوار مختص آقایان نیست و این لباس رسمی را برای خانم ها نیز می دوزند. کت و شلوار زنانه، استایلی زیبا و جذاب به خانم ها می بخشد.

کت و شلوار

راهنمای خرید

این ست را چه رنگی انتخاب کنیم؟

از آنجایی که کت و شلوار نوعی لباس رسمی است، بسیاری از افراد این لباس را با رنگ های تیره ای مانند مشکی، خاکستری، سرمه ای، طوسی و قهوه ای انتخاب می کنند. اما لازم است بدانید که خوشبختانه تنوع رنگ برای این ست لباس بسیار بالاست و شما می توانید هر رنگی که دوست دارید، انتخاب نمایید

راهنمای خرید کت و شلوار زنانه

برش کت و شلوار بسیار مهم است

توجه داشته باشید که این نوع لباس زیبا و جذاب نخواهد بود، پس حین خرید این لباس می بایست حتما به نوع برش و دوختی که روی آن اعمال شده توجه نمایید. بعضی از برش های لباس، شما را چاق تر و کوتاه قدتر از آنچه که هستید، نشان می دهند، پس بهتر است دوخت این لباس را بسیار مهم تلقی کنید.

مدل های کت و شلوار زنانه

جنس پارچه چه باشد؟

از آنجایی که این نوع لباس رسمی است، پارچه ای که برای دوخت آن مورد استفاده قرار می گیرد نیز باید شق و رق باشد. به همین دلیل بهترین نوع پارچه، کرپ است. البته طراحان لباس می توانند این ست را با پارچه های دیگر نیز بدوزند، اما بهتر است شما پارچه ای را برای این لباس انتخاب نمایید که محکم و ثابت روی تنتان بنشینند.

رنگ جنس کت و شلوار زنانه

زیر کت و شلوار زنانه چه بپوشیم؟

یکی دیگر از مواردی که برای پوشیدن  باید حتما بدان توجه کنید، لباسی است که زیر کت و شلوار می پوشید. بهتر است متناسب با همان رسمیت، یک بلوز دکمه دار، یقه دار و یا با یقه هفت انتخاب نمایید. حتما به رنگی را که برای لباس زیر این نوع لباس انتخاب می کنید، نیز توجه کنید، چرا که یک انتخاب اشتباه می تواند تمامی استایل شما را بر هم بزند.

جنس کت و شلوار زنانه

انتخاب کفش چگونه باشد؟

انتخاب کفش اسپرت با کت و شلوار برای بانوان یک ممنوعیت بزرگ است. توجه داشته باشید که شما هرگز نباید فرم و استایل رسمی خود را با یک کفش غیر رسمی برهم بزنید. بهترین انتخاب کفش برای این لباس، یک کفش رسمی با پاشنه ای بلند است. اگر می توانید با پاشنه های نازک راه بروید، حتما این نوع کفش را انتخاب نمایید تا جذابیت لباس شما را دوچندان نماید.

استایل رسمی زنانه کت و شلوار

مدل های شیک کت و شلوار زنانه

کت و شلوار زنانه مشکی

نکات مهم خرید کت و شلوار

قیمت کت و شلوار زنانه

همراه ما باشید

نظرات