آخرین فرصت نجات کسب و کار؛ استفاده از اینستاگرام

0

اینستاگرام از زمان شروع کار خود ثابت کرده است که یک بازاریابی قدرتمند برای مشاغلی است که به دنبال گسترش حضور و افزایش دیده شدن محصولات خود هستند. در حالی که فرصت‌های تبلیغات و حمایت مالی وجود دارد، شروع کار با اینستاگرام رایگان است و کسب‌وکارها می‌توانند، بدون صرف یک سکه فالوورهای قابل توجهی را برای خود ایجاد کنند. پس اگر هنوز وارد بازار اینستاگرام نشده اید، خیانت بزرگی به کسب و کار کرده‌اید. اگر می خواهید درخت کسب و کارتان رشد کند مطلب زیر را از دست ندهید!

 کسب و کار در اینستاگرام

آشنایی با پلتفرم اینستاگرام

بیشتر ما می دانیم که اینستاگرام چه پلتفرمی است و از آن استفاده می کنیم. اما تا حالا به این که دقیقا الگوریتم آن به چه صورت است، فکر کرده‌اید؟ اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی پرطرفدار برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو است. کاربران می‌توانند پست‌های عکس یا ویدئو را به اشتراک بگذارند واینستاگرام متعلق به شرکت مادر فیسبوک است و بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که چرا باید از اینستاگرام برای کسب و کار استفاده کرد؟

چرا باید از اینستاگرام برای کسب و کار استفاده کرد؟

اگر هنوز برای پیوستن و استفاده از اینستاگرام به متقاعد کردن نیاز دارید، باید بدانید که این روزها اینستاگرام یک پلتفرم در کل جهان است. طبق گفته اینستاگرام، در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال را به همراه دارد که از بین آن‌ها، روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون نفر روی پلتفرم هستند. با وجود این تعداد چشم در دسترس، هیچ محدودیتی برای موفقیت یک تجارت با یک استراتژی اختصاصی در اینستاگرام وجود ندارد. شما می توانید با این شبکه اجتماعی به فروش لایک واقعی ارزان و افزایش فالوور ارزان اینستاگرام نیز دست پیدا کنید.

افزایش درآمد از کسب و کار با اینستاگرام

با وجود همه کاربران که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، اینستاگرام پلتفرم مهمی برای مشاغل است. این برای شرکت‌های بزرگ و معروف و همچنین فروشگاه‌های کارآفرینان کوچک‌تر صدق می‌کند. البته، حتی برای شناخته شده‌ترین شرکت‌ها، موفقیت یک شبه به دست نمی آید. اما اگر یک تیم بازاریابی بخواهد سازمان خود را روی نقشه قرار دهد، اینستاگرام کمک کننده ترین پلتفرم برای افزایش فالوور ارزان اینستاگرام است.

کسب‌وکارها می‌توانند با حضور فعال و حفظ روال حداقل یک پست در روز، آگاهی برند را افزایش دهند و به مخاطبان هدف خود دست یابند و به فروش لایک واقعی ارزان برسند. این‌گونه است که هر دو نام آشنا مانند کوکاکولا و آدیداس و همچنین تعداد زیادی از مشاغل کوچک به طور موثر از اینستاگرام برای پیشرفت استفاده کرده‌اند. اما چگونه می‌توان به افزایش کسب درآمد و سود از اینستاگرام رسید؟

 چند راهکار اثرگذار برای رونق کسب و کار در اینستاگرام

کسب و کار در اینستاگرام

در ادامه به بررسی راه هایی برای افزایش درآمد از اینستاگرام می‌پردازیم.

  • هشتگ ها را افزایش دهید تا بیشتر دیده شوید.
  • ارتباط‌تان را بیشتر کنید و به طور موثر با مشتریان تعامل داشته باشید.
  • با اینفلوئنسرها شریک شوید.
  • رقبایتان را در اینستاگرام آنالیز کنید.
  • پروفایل خود را به روزرسانی کنید که شامل پست،ویدیو و … می‌شود.
  • فرهنگ و ارزش‌های شرکت را به نمایش بگذارید.

راهکار اصلی اول | گذاشتن محتوای یونیک در اینستاگرام

اینستاگرام راهی عالی برای نشان دادن محصولات و خدمات به مشتریان بالقوه است که شما چیزی بیش از یک شرکت هستید. این را می‌توان از طریق بسیاری از ویژگی‌های برنامه انجام داد، اما شما واقعاً می‌توانید با محتوای خوب تأثیر بگذارید. بهترین راه برای استفاده از محتوای خوب این است که اطلاعاتی از پشت صحنه در مورد شرکت خود و افرادی که در آنجا کار می کنند نشان دهید. برخی از نمونه‌ها ویدئوهایی هستند که نحوه ساخت محصولات را نشان می‌دهند، ویدئوهایی از تعامل کارمندان دفتر با یکدیگر و جلسات پرسش و پاسخ زنده بین شما و مخاطبانتان پست‌های لایو اینستاگرام همچنین راهی عالی برای ایجاد رابطه، اعتماد و اعتبار با فالوورها و همچنین نشان دادن اینکه جنبه انسانی در کسب و کار شما وجود دارد. اگر مصرف‌کنندگان شما را چیزی بیش از نهادی می‌بینند که می‌خواهد پول آن‌ها را بگیرد، ممکن است اعتماد بیشتری به برند شما داشته باشند

راهکار اصلی دوم |‌ نوشتن یک بیو انفجاری برای اینستاگرام

تنها جایی در برنامه اینستاگرام که می‌توانید پیوند قابل کلیکی را در آن به اشتراک بگذارید در بیو شما است. بنابراین بسیار ارزشمند است و به  افزایش فالوور ارزان اینستاگرام  کمک کننده می‌باشد. می توانید یک پیوند ثابت به صفحه اصلی خود نگه دارید یا پیوند را به طور مکرر تغییر دهید تا محتوای فعلی را منعکس کند. با این حال، ابزارهای پیوند در بیو مانند صفحه شروع به شما کمک می کند تا با تبدیل پیوند واحد به فهرستی از منابع، از پیوند استراتژیک‌تر استفاده کنید. می‌توانید از موارد زیر استفاده کنید:

  • شرح سریع کاری که شرکت شما انجام می دهد.
  • دسته یا صنعت شما (خرید و خرده فروشی، خدمات تجاری، رستوران و …)
  • لحنی که شخصیت برند شما را نشان می دهد.
  • اطلاعات تماس (شماره تلفن، ایمیل، آدرس و …)
  • لینک سایت، واتساپ و …

راهکار اصلی سوم | دانستن اهداف متداول کسب و کار در اینستاگرام

در ابتدا اهداف خود را بنویسید و مدام آنها را زیر نظر داشته باشید. اهداف مکتوب خود را به عنوان یک بررسی رسمی در نظر بگیرید. این شما و تیمتان را تشویق می‌کند تا با محتوای اینستاگرام خود عمدی‌تر رفتار کنید، زیرا همیشه می‌توانید به آن مراجعه کنید و اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که به اشتراک می‌گذارید، در خدمت آن اهداف است. در بخش زیر چند هدف طلایی آورده شده که به شرح زیر است:

  • افزایش آگاهی از برند
  • ایجاد یک جامعه مشخص
  • فروش محصولات و خدمات

کلام آخر

اینستاگرام یکی از پل هایی است که می توایند به راحتی و بدون هزینه خاص از آن استفاده کرده و درخت کسب و کارتان را رشد بدهید و به  کسب و کار خود در اینستاگرام و به فروش لایک واقعی ارزان برسید. البته یادتان نرود که صرفا استفاده از اینستاگرام کافی نیست و باید به نکات گقته شده عمل کرده تا بمب رشد کسب و کارتان را با استفاده از سایت‌های معتبری مثل کافه مجازی بترکانید.

منبع: cafemajazi.net

نظرات