عکس پروفایل شاخ و خفن پسرانه بدون متن ۱۴۰۱

0

پروفایل شاخ پسرانه : در این بخش مجموعه عکس های جذاب و زیبای شاخی پسرانه بدون متن ۱۴۰۱ ویژه استوری،پروفایل و… را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

پروفایل شاخ پسرانه

این تصاویر زیبا را ما برای شما آماده کرده ایم تا راحت دانلود کنید و در صفهات شخصی خود به اشتراک بگذارید. معمولا این گونه تصاویر میان نوجوانان و جوانان بسیار مورد پسند است به همین دلیل ما نیز این عکس های شاخ پسرانه را آماده کرده ایم.

پروفایل پسرانه شاخ

استوری پسرانه شاخ

بک گراند پسرانه خفن

عکس استوری پسرانه شاخ

پروفایل پسرانه

عکس شاخی پسرانه بدون متن

عکس استوری لاکچری پسرانه

یه عده از آدما هستن که با غرورشون، با عزت نفسشون، با اعتماد به نفس و اقتدارشون حال میکنن و هر روز هم پیشرفت میکنن اما یه عده آدم ضعیف هم داریم که اونا با حس شاخ بودن، حس تک بودن هر روز پسرفت میکنن. این آدما با اعتماد به نفس پایینی که دارن، میخوان هر روز شاخ بودنشون رو تو چش و چال ببقیه فرو کنن. بیاییم از این آدما نباشیم وگرنه اونقدر پست و خوار میشیم که وقتی به خودمون میایم، میبینم که توی لجن زندگیمون غرق شدیم.

***

متن شاخ

***

به من میگن خیلی ها با تو لجن، خب لجن چون هستن یه مشت لجن. من که به لجن های زندگیم بها نمیدم، اونها رو میذارم تو همون وضعیت کثافت خودشون بمونن تا بیشتر از قبل در اون غرق بشن. اگه من به اونها بها بدم، خودم هم غرق در کثافت و لجنشون میشم اما من برای خودم ارزش قائلم و نمیخوام زندگیم رو با اون ها کثیف کنم.

***

متن طولانی شاخی پسرانه

***

قابل توجه تموم عزیزانی که میخواستن ستاره زندگی من باشن: زندگیمو مثل ماه میدونم. ستاره های زیادی هستن که میخوان خودشونو به ماه بچسبونن، این ستاره ها به ماه نزدیک و نزدیک تر میشن اما نمیدونن که این ماه همیشه تنهایی رو انتخاب میکنه. سهم اون ماه خورشیده! این ماه هیچوقت خورشید رو با یک یا حتی چند تا ستاره کوچیک عوض نمیکنه.

***

پروفایل بدون متن پسرانه خفن

همراه ما باشید

نظرات