متن تبریک روز جهانی زنان روستایی مبارک ۲۰۲۲ + عکس نوشته روز زنان روستایی ۱۴۰۱

0

متن تبریک روز جهانی زنان روستایی مبارک ۲۰۲۲ + عکس نوشته روز جهانی زنان روستایی ۱۴۰۱

۱۵ اکتبر روز جهانی زنان روستایی ۲۰۲۲ مبارک : در پانزدهمین روز از ماه اکتبر سال ۲۰۲۲ که مصادف با ۲۳ مهر ۱۴۰۱، به نام روز جهانی زنان روستایی نامگذاری شده است. به همین جهت ما مجموعه ایی از متن های زیبا و جدید تبریک روز جهانی زنان روستایی امسال (۲۰۲۲) همراه عکس نوشته روز جهانی زنان روستایی مبارک در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۲ با جملات و پیام های جدید را آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

روز جهانی زنان روستایی 2022

پیامک و متن جدید روز جهانی زنان روستایی۲۰۲۲ با عکس نوشته و استوری

امروز ۱۵ اکتبر ۲۰۲۲ برابر با ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ روز جهانی زنان روستایی نامگذاری شده است، روز جهانی زنان روستایی که تحت تبعیض و ستم مضاعف قرار دارند مبارک.  هدف از این نامگذاری در سال ۲۰۱۸ میلادی، حمایت از زن روستایی و تقدیر از زحمات زنان روستایی است که چرخ اقتصادی بر دوش آنها قرار دارد. در سال ۲۰۰۸، مجمع عمومی سازمان ملل، به دنبال بحث ‏هایی که در چهارمین کنفرانس جهانی زنان در بیجینگِ چین در سال ۱۹۵۵ انجام گرفت و نیز به دنبال قعطنامه ۶۲/۱۳۶ سازمان ملل در دسامبر ۲۰۰۷، روز ۱۵ اکتبر را به عنوان روز جهانی زنان روستایی اعلام کرد.

۱۵ اکتبر، روز جهانی زنان روستایی مبارک❤️

این زنان که یک چهارم جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند، نقش مهمی در سرپرستی از خانواده‌های خود بر عهده دارند. پیام اصلی روز جهانی زنان روستایی حمایت از زنان روستایی یکی از بهترین راه‌های بدست آوردن دسترسی پایدار به منابع غذایی و مبارزه با فقر اعلام شده است.

متن تبریک روز جهانی زنان روستایی مبارک 2022 + عکس نوشته روز زنان روستایی 1401

زنان و دختران روستایی به طرق مختلف نقشی فعال در اقتصاد ملی و محلی دارند؛ به عنوان مثال بوسیله حمل غذا، آب و سوخت خانواده، مراقبت از بیماران، مدیریت دام و کار در مزرعه.

***

زنان روستایی و عشایری از دیرباز در نظام زراعی خرد و در قالب کشاورزی خانوادگی، فعالیت داشته اند. نامگذاری روز ۱۵ اکتبر به نام روز جهانی “زن روستایی” نشان دهنده نقش اساسی بانوان روستایی و عشایری و مشارکت آنان در توسعه کشاورزی و افزایش امنیت غذایی است. اهداف توسعه پایدار با زندگی زنان روستایی و عشایری، پیوند محکمی دارد.

پیامک و متن جدید روز جهانی زنان روستایی۲۰۲۲ با عکس نوشته و استوری

پیامک و متن زیبا روز جهانی زنان روستایی ۲۰۲۲

زنان روستایی بخش حیاتی، قابل توجه و مهمی از جامعه انسانی را تشکیل می‌دهند و از آنان به عنوان ستون معیشت پایدار و تامین امنیت مواد غذایی برای خانواده و جامعه یاد می شود.

روز جهانی زنان روستایی مبارک

****

نقش زنان روستایی نه تنها برای پیشرفت خانواده‌های روستایی و اقتصاد محلی بلکه برای اقتصاد ملی با سهیم شدن در زنجیره‌های داد و ستد کشاورزی و دامپروری حائز اهمیت است.

روزت مبارک بانوی روستایی

پیامک و متن زیبا روز جهانی زنان روستایی 2022

عکس پروفایل و استوری روز جهانی زن روستایی ۱۴۰۱

در توانمندی زنان روستا همین بس که علاوه بر موفقیت در عرصه اشتغال و کارآفرینی روستایی، در عرصه های مدیریتی دهیاری ها، شوراها و نهاد های دولتی هم گام های بلندی برداشته اند تا آن جا که نرخ زنانه شدن کرسی های شوراهای محله و روستا و دهیاری ها و ادارات، از رشد ۱۴ برابری حضور زنان حکایت دارد.

متن تبریک روز جهانی زنان روستایی مبارک 2022 + عکس نوشته و استوری روز جهانی زنان روستایی

در دنیای امروز، زنان روستایی و عشایری به عنوان کنشگران فعال عرصه تولید و توسعه، نقش آفرینی می کنند و بخش مهمی از سرمایه انسانی روستا و مناطق عشایری محسوب می شوند و نقش مؤثری در توسعه جوامع محلی دارند. از این رو ارائه خدمات آموزشی، ترویجی و مالی به آنها باید در اولویت و توجه جدی قرار گیرد.

روز زن روستایی مبارک

نظرات