آموزش نصب تجهیزات اینترنت ماهواره ای استارلینک + نحوه فعالسازی و راه اندازی

0

آموزش نصب تجهیزات اینترنت ماهواره ای استارلینک + نحوه فعالسازی و راه اندازی

آموزش نحوه نصب تجهیزات اینترنت ماهواره ای استارلینک + نحوه فعالسازی و راه اندازی کیت اینترنت ماهواره‌ای استارلینک (Starlink) با راهنمای کامل و جزئیات در ادامه مطلب از مجله حرف تازه دانلود کنید

آموزش نصب تجهیزات اینترنت ماهواره ای استارلینک + نحوه فعالسازی و راه اندازی

نحوه فعالسازی اینترنت ماهواره ای استارلینک

نصب و فعالسازی اینترنت ماهواره ای استارلینک و استفاده از آن برای همه مقدور است و کار پیچیده ای نیست و اگر کمی با تکنولوژی آشنا باشید، میتوانید به راحتی تجهیزات اینترنت استارلینک (Starlink) را نصب و برای استفاده آماده کنید.

‌به گزارش مجله حرف تازه، پیشتر درباره پرژوه استارلینک Starlink که توسط کمپانی اسپیس ایکس SpaceX تولید و ارائه شده است صحبت کردیم و حالا در این پست شما را با نحوه فعالسازی و استفاده از اینترنت ماهواره ای استارلینک آشنا می کنیم.

آموزش فعالسازی و استفاده از اینترنت ماهواره ای استارلینک

برای راه اندازی سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در خانه ابتدا باید تجهیزات آن را خریداری کنید. بدون خرید سخت افزار این فناوری نمیتوانید به آن وصل شوید.

مراحل نصب

هم اکنون در دنیا، کیت استارلینک اسپیس ایکس به بهره برداری رسیده و در دسترس عموم قرار دارد. این کیت در جعبه های بسته بندی آماده اتصال به برق و قرار گرفتن در مدار ماهواره‌های است؛ شما می توانید این کیت را به آسانی و راحتی راه‌اندازی کنید.

*ابتدا باید فضای مناسبی (فضای باز) را برای قرار دادن دستگاه استارلینک شناسایی کنید

*دیش باید در فضای باز حتی المقدور باید در زاویه دید مستقیم آسمان صاف قرار بگیرید تا بتواند بهترین سرعت را ارائه دهد به راحتی به ماهواره‌ها وصل شود.

نکته: برای راحتی و ادامه راه اندازی کیت استارلینک می توانید از دفترچه دستورالعمل‌ نصب و راه‌اندازی داخل جعبه کمک بگیرید.

*اگر به عکس Starlink kit (کیت استارلینک) روی جعبه نگاه کنید، متوجه می شوید که روی سه پایه با یک ترمینال کنار روتر و کابل مشکی ۱۰۰ فوتی به هم متصل شده است

*برای ساخت کیت، سه پایه را روی زمین بگذارید و میله ترمینال را روی سه پایه وصل کنید، نیازی به اتصال روتر و کابل نیست، زیرا روتر قبلاً به ترمینال و کابل متصل شده است.

*در این مرحله دستگاه استارلینک را روشن کنید

*سیم را وصل کنید تا دستگاه روشن شود

*سپس برنامه Starlink برای گوشی موبایلتان از آپ استور را دانلود کنید و روی دکمه Start Setup کلیک کنید و بعد از آن روی گزینه درخواستی Open Wifi Settings کلیک کرده و به شبکه ماهواره ای استارلینک متصل شوید

*مرحله بعد نام و رمز عبور وی فای خود را در کادر مورد نظر قرار دهید و با موبایل همراه به برنامه وصل شوید.

 

نظرات