عکس و فیلم تکان دهنده کشف حجاب پانته آ بهرام با علت کبودی صورت ماجرا چیست؟

0

عکس و فیلم تکان دهنده کشف حجاب پانته آ بهرام با علت کبودی صورت ماجرا چیست؟

فیلم کامل عکس کشف حجاب پانته آ بهرام با صورت زخمی و کبودی چشم با علت کتک خوردن و صورت زخمی پانته ا بهرام پس از کشف حجاب مشخص شد و او گفت از پله ها افتاده و شکنجه ای در کار نبوده بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته و کاربران از وضعیت این بازیگر ابراز نگرانی کردند با جزئیات کامل در ادامه مطلب می خوانید:

چند روز قبل پانته آ بهرام عکسی را در پروفایل صفحه اینستاگرامش قرار داده بود که با واکنش مخاطبان و برخی رسانه‌ها مواجه شد. عکسی که انتشار آن در ایام اعتراضات اینچنین می‌نمود که جراحات موجود در آن ناشی از شکنجه شدن است! البته در این مدت تکذیبی هم مبنی بر بی ارتباط بودن این عکس با این ایام از جانب پانته‌آ بهرام مطرح نشد. حالا بعد از گذشت چند روز حسین لامعی با انتشار متنی در استوری به نقل از یکی از رفقای این خانم نوشته شکنجه‌ای در کار نبوده و این عکس قدیمی‌ و ناشی از افتادن از پله است!

کشف حجاب پانته ا بهرام بازیگر

فیلم کشف حجاب پانته ا بهرام بازیگر

کشف حجاب پانته‌آ بهرام بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون، ابهاماتی را برای کاربران به وجود آورده و برخی نوشتند که گریم فیلم جدید اوست و برخی نیز نوشتند برای اینکه از قافله جا نماند خودش را به این شکل درآورده است، او هیچ توضیحی درباره عکس و علت زخمی بودن صورت و کبودی زیر چشم با چهره کتک‌خورده نداده و صرفا عکسی بدون روسری و شال به اصطلاح به حالت کشف حجاب منتشر کرده است.

کشف حجاب پانته ا بهرام بازیگر پرکار و معروف اینروزهای سینما و تلویزیون حواشی و بازتاب زیادی در پی داشته و حالا به نظر می رسد که او نیز از دنیای بازیگری خداحافظی کرده و قصد همکاری با سینما و تلویزیون ایران را ندارد. این بازیگر پس از گذشت چند روز از انتشار عکس جنجالی، هنوز هیچ توضیحی نداده است.

انتقادهای زیادی پس از کشف حجاب بازیگران و چهره های هنری در ایران پس از اعتراضات مرگ مهسا امینی وارد شده و بیشتر کاربران بر این عقیده هستند که این افراد دنبال فرصت بودند و حالا این اغتشاشات دستاویزی برای نشان دادن عقده هایشان بوده است.

عکس تکان دهنده از کشف حجاب پانته آ بهرام با صورت کبود ماجرا چیست؟

علت چهره زخمی و کتک خورده پانته‌آ بهرام

پانته آ بهرام در پروفایل اینستاگرام خود بدون هیچ توضیحی عکسی بی حجاب با صورت کتک خورده به اشتراک گذاشت. قصد و نیت این بازیگر از این تصویر هنوز مشخص نیست.

پانته آ بهرام در حال حاضر در سریال پوست شیر و پدر گواردیولا و ملکه گدایان مشغول بازی است. وی به تازگی در سریال پوست شیر که هم اکنون در نمایش خانگی در حال پخش است ایفای نقش کرده است.

گفتنی است که خانم بهرام پیشتر نیز کشف حجاب کرده بود و با کلاهی عجیب در در نشست  عوامل فیلم شنای پروانه در جشنواره فجر حضور پیدا کرده بود که همان زمان نیز با انتقاداتی مواجه شد

پانته آ بهرام متولد ۱۳۴۸ در تهران، هنرپیشه است. او سال ۱۳۶۶ در مدرسه صدا و سیما به یادگیری بازیگری مشغول شد و یکسال بعد به روی صحنه تئاتر رفت. تحصیلاتش را در رشته ادبیات نمایشی ادامه داد. او با حضور در فصل سوم سریال آیینه وارد تلویزیون شد. او در فیلم ها و سریال هایی چون: خائن کشی ،شنای پروانه ، آینده / شاید عشق نبود ، گذر موقت ، کوچه بی‌نام ، طبقه حساس ، تراژدی ، بیگانه، بلوک۹  زیر هشت ، تعبیر وارونه یک رؤیا، دلدادگان ،ملکه گدایان ، پوست شیر ، اسفندیار ، پدر گواردیولا و … بازی کرده است.

 

نظرات