جدیدترین مدل های ست کیف و کفش مجلسی زنانه شیک ۱۴۰۱

0

ست کیف و کفش مجلسی : اغلب خانم‌ها معمولاً از ست کیف و کفش زنانه مجلسی برای مراسم و مهمانی‌ها استفاده می‌کنند. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های جدید کیف و کفش مجلسی شیک و راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ست کیف و کفش مجلسی

جدیدترین مدل های ست کیف و کفش مجلسی زنانه شیک ۱۴۰۱

انواع کیف و کفش‌های رسمی یا همان مجلسی معمولاً دارای جلوه‌ای براق (ورنی) می‌باشند. گرچه این ست سلیقه‌ی همه‌ی خانم‌ها نیست اما جزء مدل‌هایی است که بیشترین طرفدار را دارد. شما می‌توانید بین طرح‌ها و جنس‌های مختلف بهترین انتخاب را با توجه به سلیقه تان داشته باشید.

کیف و کفش زنانه

راهنمای خرید

بهترین انتخاب جهت خرید کیف مجلسی مدل‌های کوچک و ترجیحا دستی است. مدل‌هایی که دارای بند بلند و زنجیری هستند، گزینه‌ای مناسب برای مهمانی و جشن‌ها می‌باشند. همچنین، همانطور که می‌دانید کفش‌هایی با پاشنه‌ی خیلی بلند ممکن است به ستون فقرات و همچنین پنجه‌ی پا آسیب جدی وارد کند. لذا پیشنهاد می‌کنیم نسبت به این موضوع صرفاً جنبه‌های شیک پوشی را ملاک قرار ندهید، زیرا سلامت شما از هرچیزی مهم‌تر است.

کیف و کفش مجلسی دستی

 یک نکته مهم : لزومی ندارد حتماً ست کیف و کفش زنانه مجلسی هم رنگ باشند. امروزه در دنیای مد تضاد رنگی نیز وجود دارد. البته این موضوع بسته به طراحی ممکن است زیبا یا زشت به نظر رسد. این خود شما هستید که در این باره اعمال نظر می‌کنید و بهترین مدل را انتخاب می‌کنید.

کیف و کفش مجلسی ساده

 حتما توجه کنید در صورتی که لباس شما طرح دار است بهتر است سراغ ست کیف و کفش مجلسی ساده بروید. اما اگر لباستان ساده است کیف و کفش طرح دار گزینه‌ی مناسبی می‌باشند.

یک نکته پیشنهاد می‌کنیم، رنگ رژلب‌تان را با کفش ست کنید و رنگ کیفتان را با لباستان! گرچه شاید عجیب به نظر برسد اما در دنیای مد این استایل بسیار رایج شده است و اکثر دختران جوان طرفدار این سبک می‌باشند. پیشنهاد می‌کنیم شما هم این ست را امتحان کنید، شاید جزء طرفداران این استایل شدید.

انواع کیف و کفش مجلسی

نکات مهم خرید ست کیف و کفش مجلسی :

جنس اکثر ست های زنانه معمولاً از چرم طبیعی و بیاله (چرم مصنوعی) ساخته می‌شود. برخی افراد گمان می‌کنند، چرم مصنوعی کیفیت بالایی ندارد و به مرور زمان دچار ترک می‌شود. در صورتی که به هیچ عنوان اینگونه نیست. بیاله با استفاده از بهترین متریال ساخته می‌شود و اصلاً دچار ترک یا پوسته پوسته شدن نمی‌شوند.

برای تمیز کردن ست کیف و کفش زنانه مجلسی بهتر است از واکس مخصوص استفاده کنید. به هیچ عنوان کفش یا کیف را داخل لباسشویی نیندازید!

قیمت ست کیف و کفش زنانه

هنگام خرید به دوام زیپ کیف توجه کنید. در صورتی که زیپ محصول کیفیت لازم را نداشته باشد تنها با چند بار باز و بسته کردن دچار آسیب می‌شود و برای همیشه غیرقابل استفاده می‌شود.
کیف‌های مگنتی گزینه‌ی مناسبی برای مجالس و مهمانی‌های رسمی می‌باشند. قبل از خرید کفش به وزن آن توجه کنید تا هنگام راه رفتن دچار مشکل نشوید.

مدل های جدید ست کیف و کفش مجلسی

کیف و کفش ساده زنانه

رنگ ست کیف و کفش مجلسی

کیف و کفش مجلسی شیک

همراه ما باشید

نظرات