فیلم کامل جشن تولد جنجالی ساپینتو سرمربی استقلال و واکنش ها را ببینید

2

فیلم کامل جشن تولد جنجالی ساپینتو سرمربی استقلال و واکنش ها را ببینید

فیلم کامل جشن تولد ساپینتو سرمربی استقلال در ایران و واکنش ها را در ویدئوی جشن تولد ۵۰ سالگی ساپینتو توسط بازیکنان فوتبال استقلال و حرکت زشت وی از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی بازتاب وایرال شد و با انتقادهای فراوانی مواجه شد همراه جزئیات کامل و عکس و فیلم از مجله حرف تازه میخوانید

فیلم جشن تولد ساپینتو سرمربی استقلال

ویدئوی جشن تولد ساپینتو سرمربی استقلال از ساعاتی پیش در فضای مجازی در حال انتشار است و با واکنش های انتقادی زیادی همراه بود است. روز سه شنبه مراسم جشن تولد ۵۰ سالگی ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال توسط بازیکنان این تیم برگزار شد و به نوعی او را غافلگیر کردند. او نیز به یکباره هیجان زده شده و لباس خود را در آورد و لخت شد. ویدئوی جشن تولد ساپینتو در تمرین تیم استقلال را ببینید:

ساپینتو که از زمان حضور در ایران و تیم استقلال کم حاشیه نداشته، حالا با این جشن تولد دوباره بر سر زبان ها افتاد. بازیکنان ملی پوش تیم استقلال تهران با وجود اینکه در تمرین تیم ملی حضور داشتند بلافاصله خود را به محل تمرین رسانده و سرمربی تیم خود را غافلگیر کردند. در تمرین روز گذشته یک کیک بزرگ به مناسبت تولد ساپینتو خریداری شد و البته بازیکنان ضیافت نهاری با هماهنگی باشگاه ترتیب دادند و به مربی پرتغالی تبریک گفتند. اعضای تیم استقلال هم هدیه‌ای کوچک به سرمربی تیم خود اده و برای وی آرزوی سلامتی کردند. در این مراسم صحنه هایی از کیک مالی روی صورت سایپنتو جالب بود، اما لخت شدن وی یکی از جنجالی ترین لحظات جشن تولد وی بود. ساپینتو بلافاصله بعد از پایان تمرین راهی کمیته انضباطی شد تا از خود دفاع کند.

ساپینتو در حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: ۵۰ سال فوق‌العاده و پر از لذت‌های کاری و شخصی داشتم. چاره‌ای جز به اشتراک گذاری این لحظه با تمام دنبال‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی، دوستان و اقوام نداشتم. از همه بابت پیام‌های تبریک متشکرم. آماده آغاز نیم‌قرن دوم (۵۰ سال دوم) هستم.

فیلم کامل جشن تولد جنجالی ساپینتو سرمربی استقلال و واکنش ها را ببینید

به گزارش خبر ورزشی : ساپینتو روز گذشته در محل تمرین استقلال غافلگیر شد؛ اعضای این تیم کیکی که تصاویر ساپینتو روی آن نقش بسته بود را برای این مربی تهیه کرده بودند و باشگاه نیز پیراهن استقلال با شماره ۵۰ (به مناسبت پنجاه سالگی) آماده کرد تا در تمرین ظهر سه‌شنبه به سرمربی هدیه بدهد.

از این رو بعد از ورود ساپینتو به محل تمرین او متوجه مراسم کوچکی که باشگاه استقلال برایش تدارک دیده بود، شد. سرمربی پرتغالی وقتی پیراهن شماره ۵۰ را دید سریعا پیراهن خود را از تن در آورد و آماده شد تا پیراهن جدید را برتن کند. او البته سریعا با کیکی روبه‌رو شد که بازیکنان به سمتش آوردند. حلقه‌ای که بازیکنان استقلال دور ساپینتو زدند حتی اجازه نداد او آرزوی خود را نیز به صورت کامل انجام بدهد و موقع فوت کردن شمع‌ها هم با انگشت‌های آغشته به کیک مواجه شد که تکه‌های خامه را روی صورتش می‌زدند!

در عین حال چند بادکنک آبی رنگ نیز به هوا فرستاده شد و کار به جایی رسید که صورت سرمربی به طور کامل کیک‌مالی شد تا یک روز به یاد ماندنی برای این مربی به ثبت برسد.

گفتنی است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم سنگین خود را علیه ریکاردو ساپینتو صادر کرد

واکنش ها

اعضای تیم استقلال در تمرین ظهر سه‌شنبه تولد ریکاردو ساپینتو را جشن گرفتند؛ تولدی کوچک که با حاشیه‌های زیادی همراه بود. واکنش سیاوش یزدانی به تولد ساپینتو را مشاهده می‌کنید.

واکنش سیاوش یزدانی به جشن تولد ساپینتو سرمربی استقلال

 

2 دیدگاه در “فیلم کامل جشن تولد جنجالی ساپینتو سرمربی استقلال و واکنش ها را ببینید

  1. Sara گفت:
    5
    2

    برد امشب تیم استقلال بر همه استقلالی های عزیز مبارک.

  2. Sara گفت:
    7
    1

    تولدتون هزاران بار مبارک.امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید و به تک تک خواسته هاتون برسید.
    HAPPY BIRTHDAY TO MR.Sapinto.With Best Wishes.

نظرات