پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان امروز پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱

0

پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان امروز پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱

پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان امروز پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ لیگ برتر فوتبال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ جام قهرمانی بیست و دوم + نتیجه بازی فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان امروز پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ همراه فیلم خلاصه بازی فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ۱۴۰۱ امروز پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ برای تماشای آنلاین و زنده بازی فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان امروز پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ با کیفیت عالی در ساعت ۱۷ با نتیجه و خلاصه به ادامه مطلب بروید

نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان هفته نهم لیگ برتر فوتبال 1401

نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان هفته نهم لیگ برتر فوتبال ۱۴۰۱

امروز پنجشنبه بیست و یکم مهرماه ۱۴۰۱ از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران جام بیست و دوم ، دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان به مصاف هم می رود.

این مسابقه در ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه آزادی از شبکه های پخش زنده روی آنتن می رود.

گفتنی است که تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران جام بیست و دوم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در مقابل هم صف آرایی کردند و در ساعت ۱۷ امروز پنج شنبه ۲۱ مهر به مصاف هم می روند.

فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان ۱۴۰۱ ساعت چنده ؟

ساعت بازی فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ از حوالی ساعت ۱۷:۰۰ به وقت ایران پخش خواهد شد و تا ساعاتی دیگر نتیجه بازی بروز رسانی میشود:

شبکه های پخش

بازی فوتسال ایران با ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی آسیا در کویت را به صورت زنده از حرف تازه و شبکه های بین اسپورت و شبکه اسکای اسپورت و آنتن و تلوبیون و شبکه سه پخش خواهد شد.

[برای تماشای آنلاین و زنده بازی اینجا کلیک کنید]

لازم به ذکر است که ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان برای بازی امروز بازیکنانی چون: یورگن لوکادیا و علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی و .. حضور دارند.

نظرات