جدیدترین مدل های گوشواره مروارید شیک ویژه ۱۴۰۱

0

گوشواره مروارید : همه ی ما می دانیم مروارید بسیار شیک و جذاب است. حالا اگر مروارید به شکل اکسسوری مورد علاقه ما خانم ها که گوشواره است باشد بسیار جذاب است. ما در همین سایت برای شما جدیدترین مدل های گوشواره مروارید ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

گوشواره مروارید

جدیدترین مدل های گوشواره مروارید شیک ویژه ۱۴۰۱

مروارید ها ارزش زیادی دارند به دلیل اینکه شما را لاکچری و خاص میکنند،یک مروارید میتواند پوست شما را بسیار جذاب کند و لطافت و احساسات خاصی به شما میدهند.اصلا نیاز نیست نگران باشید که یک گوشواره مرواریدی از مد میرود یا با لباسی که استفاده میکنید ست نمیشود با صرف نظر از سن،چهره،استایل یا قد و وزن شما مرواریدها با سادگی که دارند بسیار زیبا به نظر میرسند و یک درخشندگی بی نهایت به چهره شما میدهند.

گوشواره مروارید زنانه

راهنمای خرید

انواع گوشواره مروارید :

میخی : این نوع یک گزینه کلاسیک و ساده برای خانم‌هایی است که می‌خواهند اکسسوری کاملی داشته باشند، از شلوار جین گرفته تا لباس‌های مشکی کوچک. از آنجا که آنها بسیار کوچک هستند، بدلیجات مروارید برای هر مناسبت و لباسی مناسب هستند.

قطره ای مروارید : گوشواره‌ ظریف این سبک کمی زیر لاله گوش آویزان می‌شوند و مرواریدی وجود دارد که در پایه آن «افتاده» است. گوشواره‌های دراپ برای روز مناسب هستند، اما می‌توان آن‌ها را با یک لباس شیک در شب هم پوشید.

گوشواره مروارید آویزان

مروارید آویزان : شبیه گوشواره های قطره ای هستند، اما معمولا بلندتر هستند. برای ظاهری ساده، گوشواره های آویزان را انتخاب کنید که فقط یک مروارید ظریف دارند. برای جذاب کردن یک لباس ساده، یک جفت با چند مروارید بزرگ انتخاب کنید.

مروارید لوستری : خرید گوشواره مجلسی مرواریدی لوستر دارای یک قطره دراز به شکل لوسترهایی هستند که زیر گوش آویزان می شوند، که آنها را به اکسسوری مناسبی برای مجالس رسمی مانند عروسی تبدیل می کند.

انواع گوشواره مروارید

گوشواره های حلقه ای : گوشواره های حلقه ای می توانند گرد یا بیضی باشند و بسته به سایز آن ها می توانید آن ها را برای رویدادهای غیررسمی، شرکتی و اجتماعی بپوشید. گوشواره‌های حلقه‌ای کوچک برای دفتر کار مناسب‌تر هستند، در حالی که گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ به یک لباس زیبا حس بازی می‌بخشند.

راهنمای خرید گوشواره مروارید

اندازه مناسب گوشواره مروارید

مرواریدهای کوچک، بین ۶ تا ۷ میلی متر، حس ظریف تری دارند و برای خانم هایی که گوشواره های ظریف را ترجیح می دهند، اکسسوری مناسبی هستند. این اندازه بهترین اندازه است، می توانید برای هر موقعیتی از آن استفاده کنید.

مرواریدهای بین ۷ تا ۸ میلی متر به عنوان نمادین در نظر گرفته می شوند و برای گوشواره های مرواریدی کلاسیک هستند. بیشتر از مرواریدهای کوچک، باعث درخشندگی چهره شما میشود و اکسسوری مناسبی برای محیط کار یا هر موقعیتی خاص دیگری هستند.

اندازه مناسب گوشواره

یافتن مرواریدهای بین ۸ تا ۹ میلی‌متر و بالاتر سخت‌تر است و همین امر باعث می‌شود که این مرواریدها برای مکان های خاص مورد استفاده قرار بگیرند ،رویدادهای خاص مانند جشن ها یا عروسی ها رویدادهای مناسبی برای مرواریدهایی با این اندازه هستند، اما اگر می خواهید آنها را در یک لباس روزمره قرار دهید باز هم،نیز عالی به نظر می رسند.

گوشواره مروارید ظریف

گوشواره مروارید میخی

مدل های جدید گوشواره مروارید

گوشواره مروارید آویزا

گوشواره مروارید حلقه ایی

همراه ما باشید

نظرات