آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ (جدید)

0

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا و گرد و خاک و ریزگرد و حوادث اخیر فردا + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز دوشنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و… مشخص شد, آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و گرد و خاک را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس دوشنبه 18 مهر 1401

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ (جدید) بدلیل حوادث اخیر (جدید)

🔹 اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ هنوز اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد…

توجه: در حال حاضر مدارس همه شهرها فردا دوشنبه ۱۸ مهر دایر می باشد. اطلاعات تعطیلی مدارس در صورت اعمال، از طریق همین بخش خبری به اطلاع شما خواهد رسید.

در حال تکمیل…

هواشناسی روز دوشنبه ۱۸ مهر

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: از شنبه تا دوشنبه (۱۶ تا ۱۸ مهرماه) با شکل گیری توده گردوخاک در کشورهای همسایه غربی و نفوذ گردوخاک به نوار غربی کشور کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در این مناطق انتظار می‌رود.

به گفته وی از بعدازظهر شنبه تا دوشنبه در نواحی شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین هوای سرد و خنک تا صبح دوشنبه (۱۸ مهر ۱۴۰۱) در خراسان رضوی بدون تغییر و ماندگار است.

وزش باد شمالی همراه با کاهش نسبی دما در نوار شرقی کشور و مناطقی از شرق و مرکز پیش‌بینی می‌شود که در منطقه زابل وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد.

 

نظرات