جدیدترین مدل انگشتر مروارید شیک ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

انگشتر مروارید : اگر قصد خرید این نوع انگشتر را دارید تا آخر همراه ما باشید تا علاه بر مدل های جدید این نوع انگشتر جذاب ویژه ۱۴۰۱ با راهنمای خرید آن نیز آشنا شوید.

انگشتر مروارید

جدیدترین مدل انگشتر مروارید شیک ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

انواع مختلف انگشتر مروارید :

کوکتل : در این مدل، یک مروارید بزرگ در مرکز انگشتر قرار دارد. البته در برخی موارد ممکن است چندین مروارید کوچک با نظم در کنار یکیدگر چیده شده باشند. انگشتر کوکتل برای مراسم رسمی بسیار مناسب است.

انواع انگشتر مروارید

تک نگین : از انگشتر کوکتل ساده‌تر است. به این صورت که روی رکاب طلا، پلاتین یا نقره یک انگشتر در مرکز می‌گذارند. این انگشتر برای مراسم رمانتیک و عاطفی مناسب است و اغلب زوج‌ها این مدل را برای حلقه نامزدی خود انتخاب می‌کنند.

چند نگین : این مدل به این صورت است که چندین مروارید یا به همراه سنگ‌های قیمتی دیگر در کنار هم روی پایه چیده می‌شوند. در برخی مدل‌ها، سه تا چهار تا مروارید کار شده و در بعضی دیگر، یک نگین و دیگر سنگ‌های ارزشمند استفاده شده است. از این تیپ انگشتر برای مراسم‌های گوناگونی می‌توان استفاده کرد.

راهنمای خرید انگشتر مروارید

محافظت از انگشتر مروارید

اگر انگشتری دارید که مروارید آن به وسیله حفره و چسب به پایه چسبیده است، توصیه می‌کنیم آن را نزد تعمیرکار جواهر ببرید و بخواهید که یک یا چند چنگک روی پایه و اطراف سنگ نصب کنند. به این ترتیب، هم از نگین محافظت کرده‌اید و هم هزینه اضافی برای خرید پایه جدید نداده‌اید.

انگشتر مروارید طلا

راهنمای ست کردن آن با لباس

این نوع، ظاهری بسیار شیک، خاص و جذاب دارد. به همین خاطر بسیار مهم است لباسی را با آن ست کنید که ارزش و اصالت این سنگ قیمتی را به خوبی نشان دهد. بنابراین نمی‌توانید مروارید را با شلوار جین و سوئیشرت ست کنید. لباس‌های رسمی بهترین گزینه برای ست کردن با آن نیز هستند.

راهنمای خرید انگشتر مروارید

راهنمای ست کردن آن با زیور آلات

از آنجا که مروارید بسیار ساده و شیک است و ظاهری کلاسیک دارد، بهتر است دیگر زیور آلاتی که قرار است با آن ست کنید هم ساده باشند. یک گردنبند زنجیری و گوشواره‌های طلایی ساده را می‌توانید با انگشتر مروارید ست کنید. برای اینکه کلاسیک بودن را به تیپ خود هم منتقل کنید، شاید بد نباشد هدبند یا تل روی موهایتان بزنید.رنگ آن را نیز طوری انتخاب کنید که با انگشتر مروارید ست باشد.

مدل های جدید انگشتر مروارید

در آخر اینکه حتما به اصل و غیر اصل بودن آن توجه کنید و سعی کنید جنس اصل آن را خریداری کنید شاید قیمت آن بالاتر باشد اما ماندگاری بالا و زیبایی بیشتری دارد.

ست انگشتر مروارید با لباس

ست انگشتر مروارید با گردنبند

انگشتر مروارید تک نگین

قیمت انگشتر مروارید

همراه ما باشید

نظرات