بیوگرافی مسلم اولادقباد بازیکن فوتسال و همسرش + زندگی و عکس اینستاگرام

2

مسلم اولادقباد کیست؟ بیوگرافی مسلم اولادقباد بازیکن فوتسال و همسرش + زندگی شخصی سوابق اینستاگرام

بیوگرافی مسلم اولادقباد

مسلم اولادقباد : زادهٔ ۸ آذر ۱۳۷۴ کوهدشت بازیکن فوتسال اهل ایران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی کامل مسلم اولادقباد و همسرش کیست همراه با سوابق و آثار و افتخارات و اهل کجاست و پیج اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید

زندگینامه مسلم اولادقباد (Moslemoladghobad) فوتسالیست کیست

مسلم اولاد قباد Moslem oladghobad اصالتا اهل لرستان و در شهرستان کوهدشت به دنیا امده و از بازیکنان و فوتسالیست های مطرح و پرافتخار تیم ملی فوتسال ایران است که در حال حاضر به عنوان لژیونر در لیگ برتر فوتسال اسپانیا برای باشگاه پالما بازی می کند.

سوابق ورزشی

مسلم اولاد قباد، ملی‌ پوش فوتسال ایران دارای قد ۱۷۸ سانتی‌متر بوده و فوتسال را از نوجوانی آغاز کرده و توانسته با موفقیت های چشمگیر به تیم ملی راه یابد. او فوتسال حرفه ای را با تیم ماهان تندیس قم شروع کرد و سپس به تیم های شهرداری ساوه و تأسیسات دریایی ، گیتی پسند، مس سونگون و کراپ الوند پیوست. او در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ به باشگاه پالمای اسپانیا پیوست و همبازی حسین طیبی خواهد بود.

مسلم اولادقباد کیست؟ بیوگرافی مسلم اولادقباد بازیکن فوتسال و همسرش + زندگی شخصی سوابق اینستاگرام

اولاد قباد یکی از جوانان مستعدی است که در فوتسال قم در سطح اول فوتسال ایران مطرح شد و شایستگی و لیاقت وی با درخشش در لیگ هفدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور در سال ۱۳۹۴ در ترکیب تیم یاسین‌ پیشرو قم بیشتر به چشم آمد، این بازیکن عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ را به خود اختصاص داد. او در جدیدترین مصاحبه خود گفته: ما تمام کارهای تکنیکی و تاکتیکی که سرمربی گفته را انجام می‌دهیم و بازیکنان ما دنبال آقای گلی و بهترین بازیکن مسابقات نیستند و تمام تلاش خود را می‌کنیم که ایران بتواند قهرمان شویم.

مسلم اولادقباد کیست

افتخارات

اولادقباد با شماره ۸ برای تیم ملی فوتیال مردان ایران بازی می کند. او تاکنون چند بار بهترین بازیکن زمین در کسابقات بین المللی شد. جدیدترین مسابقه اولاد قباد در جام ملت های آسیا ۲۰۲۲ بود که به عنوان بهترین بازیکن دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا انتخاب شد.
اولاد قباد در دیدار ایران و تایلند که با برتری ۵ بر صفر ایران همراه بود، ۲ گل زد و زمینه‌ساز فینالیست شدن ایران را فراهم کرد.

از دیگر افتخارات این جوان لرستانی ، مقام قهرمانی و نشان طلای رقابت‌های قهرمانی دانشجویان قاره کهن را از آن خود نموده و یکی از مهره‌های کلیدی دو سه سال اخیر در فوتسال قم در تیم‌های ماهان‌ تندیس و یاسین‌ پیشرو قم بوده است، در مسابقات دانشجویان آسیا برای قم افتخار کسب کرد.

عکس های مسلم اولادقباد

لژیونری

اولادقباد در مرداد ۱۴۰۱ با باشگاه پالمای اسپانیا قرارداد بست و رسماً به تیم فوتسال این باشگاه ملحق شد.

لژیونر فوتسالیست کشورمان که در فصل گذشته لیگ برتر در تیم کراپ الوند به میدان می‌رفت، در جام جهانی ۲۰۲۱ یکی از ستاره‌های تیم ملی ایران بود.

تیم جدید مسلم اولادقباد

ازدواج و همسرش

مسلم اولاد قباد در حال حاصضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده

پیج اینستاگرام مسلم اولادقباد

صفحه اینستاگرام مسلم اولاد قباد با نشانی * ر دسترسی است

آمار باشگاهی و تیم های مسلم اولاد  قباد

  • ۱۳۹۴–۱۳۹۵ یاسین پیشرو قم
  • ۱۳۹۵–۱۳۹۶ شهرداری ساوه
  • ۱۳۹۶-۱۳۹۷ تأسیسات دریایی
  • ۱۳۹۷-۱۳۹۸ گیتی‌پسند
  • ۱۳۹۸-۱۴۰۰ مس سونگون
  • ۱۴۰۰-۱۴۰۱- کراپ الوند
  • ۱۴۰۱ پالما
  • تیم زیر ۲۳ سال ایران
  • تیم ملی فوتسال مردان ایران

عکس های مسلم اولادقباد فوتسالیست

سوابق مسلم اولادقباد

پیج اینستاگرام مسلم اولادقباد

افتخارات مسلم اولادقباد

2 دیدگاه در “بیوگرافی مسلم اولادقباد بازیکن فوتسال و همسرش + زندگی و عکس اینستاگرام

  1. زینب گفت:

    این اطلاعات تون جدید یا ن آپدیت نیست؟

  2. زینب گفت:

    اطلاعات تون آپدیت یا نه ؟

نظرات