بازیگر نقش اصلان در سریال بی همگان کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی بدون گریم

0

بازیگر نقش اصلان در سریال بی همگان کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی بدون گریم

بیوگرافی مهدی ماهانی بازیگر نقش اصلان در سریال بی همگان کیست؟ بیوگرافی و تصاویر و اینستاگرام و آشنایی با بیوگرافی بازیگر نقش اصلان در سریال بی همگان همراه سن و مصاحبه مهدی ماهانی بازیگر نقش اصلان با عکس های جدید در سریال بی همگان را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش اصلان در سریال بی همگان کیست؟

مهدی ماهانی از بازیگران قدیمی و باسابقه فیلم و سریال های ایرانی است که علاوه بر بازیگری در زمینه ورزش فیتنس و بدنسازی و پرورش اندام نیز فعالیت دارد . مهدی ماهانی به تازگی در سریال بی همگان نقش اصلان را بازی کرده است و پیش از این با بازی در سریال دلنوازان در نقش دکتر زند مشهور شد.

بازیگر نقش اصلان در سریال بی همگان کیست بیوگرافی و عکس جدید

سریال بی همگان توسط بهرنگ توفیقی کارگردانی شده و مجموعه ای عاشقانه، اجتماعی درباره زندگی و عاشقانه های دو جوان می باشد

مهدی ماهانی در سریال بی همگان نقش اسلان را بازی می کند که شرخر و در نقش منفی ظاهر شده است. او در کاراکتر یکی بازیگران مکمل مرد به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی مهدی ماهانی بازیگر نقش اصلان در سریال بی همگان کیست

او متولد ۲۶ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. ایشان در کنار بازیگری ، مشغول به فعالیت حرفه ای در زمینه ی پرورش اندام (شاخه ی فیتنس) نیز می باشد. وی دارای مدرک تحصیلی لیسانس عمران و فارغ التحصیل از دانشگاه فنی مهندسی آزاد تهران مرکز می باشد. مهدی ماهانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی مهدی ماهانی بازیگر نقش اصلان در سریال بی همگان کیست

سوابق هنری

ورود مهدی ماهانی ورود به عرصه بازیگری مربوط به فیلم احمدرضا درویش است که به عنوان دستیار گروه صحنه و لباس مشغول به کار شد. او سپس به عنوان دستیار کارگردان و روابط عمومی فیلم های مختلف دراین حرفه به ادامه کار پرداخت تا اینکه در سریال مناسبتی دهه فجر بنام فرار بزرگ به کارگردانی محمد حسین لطیفی با ایفای نقشی کوتاه کار جلوی دوربین رو امتحان کرد؛ و بعد از آن در فیلم چهار انگشتی سعید سهیلی بصورت حرفه ایی به سینمای ایران معرفی شد.

بیوگرافی بازیگر نقش اصلان در سریال بی همگان کیست

ایشان، بعنوان دستیار صحنه، دستیار کارگردان و خیلی از عناوین دیگر در سینما حضور داشته اما نخستین حضور حرفه‌اي اش در بازیگری بـه پسران آدم باز میگردد و و پس ازآن در چهار چنگولی سعید سهیلی زاده هم نقشی کوتاه ایفا کرده اسـت. سپس در فیلم سینمایی خیابان بیست و چهارم کـه هنوز اکران نشده هم در نقش اصلی مقابل دوربین رفته ودر سریال دلنوازان در نقش پزشک فرهاد زند اسـت.

جدیدترین کار هنری مهدی ماهانی ایفای نقش در فیلم هیس دخترها فریاد نمیزنند و گشت ارشاد ۲ است. او اینروزها کمتر در عرصه بازیگری فعالیت دارد و وارد حرفه بدنسازی و فینتس شده است.

مهدی ماهانی اخیرا نایب قهرمان دومین دوره مسابقات فیتنس کشوری و انتخابی تیم ملی ایران شد. او در دومین دوره مسابقات کشوری فیتنس و انتخاب تیم ملی که در ۲۷ و ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ در تهران برگزار شدریال عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

مهدی ماهانی که پیش از این عمل باز قلب انجام داده است.

بازیگر نقش اصلان در سریال بی همگان

از مهم‌ترین فعالیت های مهدی ماهانی می‌توان به آسپرین، آرام میگیریم، ستایش، گشت ۲ و هیس دخترها فریاد نمی زنند اشاره کرد.

بیشترین شهرت مهدی ماهانی بازی در سریال دلنواران در نقش دکتر زند است که در میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید یکی از بازیگران گزیده کار سینما و تلویزیون است که در سریال هایی چون آرام میگیرم ، آقا و خانم سنگی و فرار بزرگ جلوی دوربین رفت .

مهدی ماهانی بازیگر نقش اصلان در سریال بی همگان کیست

«بی همگان» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با بازی مهدی سلطلانی ، کاظم هژیر آزاد،نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی، بردیا دیانت، مهدی احدی بازیگر نوجوان و بازیگر خردسال: رستا رحیمیان و تیارا عسگری و دانیال جعفری می باشد.

نظرات