خلاصه داستان و بازیگران سریال یک سانتیمتر تا لبخند

0

خلاصه داستان و بازیگران سریال یک سانتیمتر تا لبخند

با اتمام تصویربرداری فاز اول مجموعه «یک سانتیمتر تا لبخند» به کارگردانی حسن حجگذار و نویسندگی محمدجواد برقانی در شیراز، گروه تولید این پروژه بزودی بخش های مربوط به فاز دوم سریال را در تهران و مازندران مقابل دوربین خواهند برد.
ضبط فاز نخست این سریال ابتدا از شهر شیراز آغاز شد و سپس در کشورهای ارمنستان، ترکیه و دبی انجام خواهد شد.

سریال یک سانتیمتر تا لبخند

خلاصه داستان سریال یک سانتیمتر تا لبخند

حجگذار در خصوص موضوع سریال «یک سانتیمتر» تا لبخند ادامه داد : این سریال تلفیق صحنه و پشت صحنه و در چهار بخش داستانی ، مستند ، دوربین مخفی و خانه به خانه که یکی از جذاب ترین آیتم هاست و یک فرد در محله های ضعیف جامعه و در مقابل خانه های آنها کنسرت اجرا میکند و همسایه ها و اشخاص آن خانه به دور او جمع میشوند که در این بخش هم تلفیق صحنه و پشت صحنه را داریم .

سریال یک سانتیمتر تا لبخند

بازیگران سریال یک سانتیمتر تا لبخند

رضا رویگری اولین بازیگری است که حضورش در این فاز از مجموعه قطعی شده و بزودی مقابل دوربین پروژه به ایفای نقش می پردازد. سایر بازیگران نیز قرار است در فواصل کار به پروژه اضافه شوند.
در فاز اول «یک سانتیمتر تا لبخند» بازیگرانی چون پرستو صالحی، سیامک اشعریون،رضا رویگری، وحید شیخ‌زاده، شهرزاد کمال‌زاده ، شهربانو موسوی، سروش پرستش، مژگان شهریاری، مینا صابری، آرمان کریمی و حامد فتحی، همراه با هنرمندان خردسال: پارمیدا فتحی، آوا معروفی، النا جمشیدی‌فر، آرشام یزدان‌پناه، متین آراسته، آتریسا فتحی یگانه ملکی، طاها کاتب، کیانا شهبازی و رونیکا فتحی مقابل دوربین رفتند.
بازیگر اصلی این مجموعه کمدی، حامد فتحی یکی از بازیگران بومی شیراز است که سال‌ها در تئاتر و اجرای استندآپ کمدی مشغول فعالیت بوده است. وی بازیگر ثابت این سریال است که در طول کار با ۱۸ گریم متفاوت به ایفای نقش می‌پردازد.
حسن حجگذار اوایل تابستان فیلم «به وقت طلاق» را با بازی بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، پرستو صالحی، رامین پرچمی و رضا رویگری مقابل دوربین برد. فیلمی که هم‌اکنون با اتمام مراحل فنی آماده نمایش شده است.

سریال یک سانتیمتر تا لبخند

دیگر عوامل سریال

دیگر عوامل این سریال عبارتند از دستیاران کارگردان: مژگان شهریاری، مهدی عسکری، مجتبی کرمی، علی‌اصغر زارع، صدابردار: محمد امامی، دستیار صدابردار: محمدرضا انصاری، تصویربردار: رضا رشیدی‌فرد، گروه تصویربرداری: حسن منصوری، آرمان غروی، طراح گریم: هادی قالی‌خانی، دستیار گریم: فراز کامرانی، طراح صحنه و لباس: حسن حجگذار، گروه صحنه و لباس: هایده آگاه، سودابه خادم‌الحسینی، علی رضا زارع، عکاس: سیده هانیه موسوی، تدارکات: مجید خاکدان‌دلیر، ذاکر اکبری، حمل و نقل: شعله حقیقی، ذاکر اکبری، محمد حسینی، رضا فرهودی، سینه موبیل: شعله حقیقی، مدیر تولید: حمیدرضا فتحی، پشتیبانی لوکیشن: هادی رحیمی، گروه برنامه‌ریزی: مژگان شهریاری، سیدامین رضوی، مدیر هماهنگی: محمدحسین آراسته، منشی صحنه: هانیه موسوی، تهیه‌کننده: سروش پرستش، مجریان طرح: موسسه فرهنگی، هنری مشتاقان فلاح و عرفان.

سروش پرستش تهیه کننده و موسسه فرهنگی – هنری عرفان مجری طرح پروژه « سریال یک سانتیمتر تا لبخند » هستند.

سریال یک سانتیمتر تا لبخند

 

   سریال یک سانتیمتر تا لبخند

نظرات