بازیگر نقش علیرضا در سریال آتش سرد کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

0

بازیگر نقش علیرضا در سریال آتش سرد کیست؟ بیوگرافی و عکس جنجالی بدون گریم

بیوگرافی پرهام امینی بازیگر نقش علیرضا در سریال آتش سرد کیست بیوگرافی و تصاویر اینستاگرام و آشنایی با بیوگرافی بازیگر نقش علیرضا در سریال آتش سرد کیست همراه سن و مصاحبه پرهام امینی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون با عکس های جدید جنجالی را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش علیرضا در سریال آتش سرد کیست؟

پرهام امینی از بازیگران باسابقه تئاتر و فیلم و سریال های ایرانی بوده که اینروزها در سریال آتش سرد نقش علیرضا را بازی می کند. او پیش از این بازی بازی در سریال کلانتر مشهور شد. جالب است بدانید که پرهام امینی برادر پویا امینی بازیگر است و پدرش نیز کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون می باشد. وی این روزها در سریال اتش سرد در شبکه دو سیما بازی می کند

سریال «آتش سرد» به نویسندگی محسن سرتیپی و نازنین فرخلو، کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام درباره زندگی چند خانواده و عاشقانه های دختر و پسری را روایت میکند.

بازیگر نقش علیرضا در سریال آتش سرد کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

بیوگرافی پرهام امینی بازیگر نقش علیرضا در سریال آتش سرد کیست

او متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است. دارای مدرک تحصیلی دیپلم بوده و هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

ایشان، از جمله بازیگران کم کار و بی حاشیه کشورمان بوده و نسبت به برادرش پویا امینی کم کار و گزیده کار است و به جز تعداد کمی در سریال و فیلم هایی که بازی کرده، می توان او را بازیگر نه چندان معروف قلمداد کرد.

جدیدترین کار هنری پرهام امینی با در نمایش «مرگ فیدل» به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی است که با برادرش و پویا امینی همبازی بود

این بازیگر در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده.

بیوگرافی پرهام امینی بازیگر نقش علیرضا در سریال آتش سرد کیست

سوابق هنری

پرهام امینی با بازی در سریال کلانتر وارد قاب تلویزیون شد. از جمله مهم‌ترین آثار و فیلم و سریال هایی که پرهام امینی برادر پویا امینی باری کرده می‌توان به سریال کلانتر، فیلم سینمایی بزرگ مرد کوچک و فیلم سینمایی پارتی اشاره کرد. وی نخستین بار در سال ۱۳۷۹ در فیلم پارتی به کارگردانی سامان مقدم بازی کرده است. همکاری با هنرمندانی مانند هدیه تهرانی، علی مصفا، سروش گودرزی و مهدی خیامی برای او تجربیات زیادی را به همراه آورد. پرهام امینی او در سال ۱۳۸۱ با حضور در سریال کلانتر با ایرج نوذری و آناهیتا همتی هم‌بازی شد. سام و نرگس از دیگر فیلم‌های مطرحی است که در آن حضور داشته. او علاوه‌بر سریال کلانتر، سال ۱۳۹۰ در فیلم بزرگ مرد کوچک نیز بازی کرده است. پرهام امینی این‌بار با صادق صادق‌دقیقی یعنی کارگردان فیلم بزرگ مرد کوچک و هنرمندانی چون شبنم قلی‌خانی، پویا امینی، سوگل طهماسبی و حبیب‌الله الهیاری همکاری داشت.

بیوگرافی بازیگر نقش علیرضا در سریال آتش سرد کیست

سریال «آتش سرد» که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای ساخته شده و بازیگرانی همچون پرویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، شیوا خسرومهر، مهسا کرامتی، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی، یلدا قشقایی، مریم موسویان، مرتضی ضرابی ، سارا احمدیان، پرهام امینی، سودابه علیپور، کامران ملکی، حسین حاجیعلی، رومسیا طاهری، امیرعلی موسوی، حمید عرب سرخی، ستاره حیدر آبادی، آرش احمدی، رومینا حاجی حسنی، علی دهقانی، میلاد شوریده، حمید شکوهی فر، عاطفه شاکری، نسیم سروش ، سمیرا چراغی، فریبا قدرتی، طه رهنما، حسین رهنما و شاهد احمدلو در این سریال نقش آفرینی دارند.

عکس جنجالی بازیگر نقش علیرضا در سریال آتش سرد

پرهام امینی بازیگر نقش علیرضا در سریال آتش سرد کیست

نظرات