اینترنت کی وصل میشه امروز سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ (قطعی اینترنت همراه امروز)

1

اینترنت کی وصل میشه امروز سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ – اینترنت اینستاگرام و واتساپ کی وصل میشه مهر ۱۴۰۱ اینترنت همراه کی وصل میشه امروز سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ + زمان دقیق وصل شدن اینترنت کی وصل میشه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ و آیا قطعی اینترنت واتساپ و اینستاگرام تمام شد کی وصل میشه امروز با جزئیات میخوانید:

اینترنت کی وصل میشه امروز سه شنبه 12 مهر 1401 (قطعی اینترنت همراه امروز)

اینترنت کی وصل میشه امروز سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ (قطعی اینترنت همراه امروز)

با توجه به عادی شدن شرایط و آرام شدن جو اغتشاشات در کشور احتمال رفع محدویت های اینترنتی در چند رور آینده می رود، اما هنوز زمان قطعی رفع محدودیت های اینترنتی و وصل شدن اینستاگرام و واتساپ مهر ۱۴۰۱ هنوز مشخص نیست و اینترنت اپراتورهای تلفن همراه در برخی روزها تا ساعت ۲۴ ادامه دارد.

همزمان با تداوم اغتشاشات و تجمعات اعتراضی، اینترنت همراه و اینترنت اینستاگرام و واتساپ مانند همه روزه از ساعت ۱۶ (۴ عصر) با محدودیت همراه بوده است و تا حوالی ساعت ۲۴ (۱۲ شب) قطع میشود و امروز نیز (۱۲ مهر ۱۴۰۱) این قطعی ادامه دارد.

ساعات قطعی اینترنت همراه متغیر بوده و از حوالی ساعت ۱۵ تا ۲۴ دچار قطعی و اختلال بوده است. اما با این حال اینترنت خانگی هنوز مشمول قطعی نشده و اما گاهی با اختلال همراه است.

در روزهای اخیر اینترنت تلفن همراه در بازه زمانی ساعت ۱۶ الی ۲۴ به طور کامل قطع می‌شد و صرفا دسترسی به سایت های داخلی امکانپذیر بود. همچنین اینستاگرام و واتساپ نیز همچنان فیلتر می باشد.

طبق آخرین خبرها، از رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ خبری نیست و عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات درباره فیلتر اینستاگرام و واتساپ گفته بود: همانطور که قبلاً هم مراجع ذیصلاح گفتند، برخی پلتفرم‌های بعضاً آمریکایی بستری برای اغتشاشات شده بودند که محدودیت‌هایی بر آن‌ها اعمال شده است.

در روزهای اخیر بسیاری از کاربران و صاحبان کسب کار از ادامه قطعی شبکه های اجتماعی اعلام نارضایتی کرده و خبر از مختل شدن ارتباطات روزمره و آسیب به کسب و کار خود می دهند.

گفتنی است که از ساعاتی پیش خبری مبنی رفع فیلتر واتساپ در برخی از اپرتورها در شبکه های اجتماعی منتشر شد که وزارت ارتباطات این موضوع را رد کرد. صبح امروز گویا در برخی از اپراتورهای اینترنت، واتس‌اپ به سختی و در حد ارسال پیام و نه فایل‌های صوتی و تصویری در دسترس بوده است.

آخرین اخبار درباره قطعی اینترنت واتساپ و اینستاگرام این است که طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی زمان استفاده از بسته‌های اینترنت همراه پس از رفع محدودیت‌ها تمدید می‌شود.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدت زمان استفاده از حجم باقیمانده بسته‌های اینترنت کاربران تمدید می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه در پی هماهنگی انجام شده با اپراتورهای تلفن همراه، از زمان عادی شدن شرایط و رفع محدودیت‌ها در دسترسی به اینترنت، حجم باقیمانده بسته‌های اینترنت کاربران، معادل زمان قطعی، تمدید می‌شود.

1 دیدگاه در “اینترنت کی وصل میشه امروز سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ (قطعی اینترنت همراه امروز)

  1. رضا گفت:

    کسب‌‌‌کارمون اینستاست توروخدا وصل‌کنید
    ۴ نفر تو خونه کارمیکنیم اینستا
    تو رو به تمام حسین وصل کنید

نظرات