بازیگر نقش فاطمه در سریال بی همگان کیست بیوگرافی و عکس جدید

0

بازیگر نقش فاطمه در سریال بی همگان کیست بیوگرافی و عکس جدید

بیوگرافی مهسا باقری بازیگر نقش فاطمه در سریال بی همگان کیست بیوگرافی و عکس و اینستاگرام و آشنایی با مهسا باقری بازیگر نقش فاطمه در سریال بی همگان همراه سن و ویکی پدیا و مصاحبه مهسا باقری بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون با عکس های جدید در سریال بی همگان را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش فاطمه در سریال بی همگان

مهسا باقری از بازیگران جدید فیلم و سریال های ایرانی است که علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد . برای اولین بار با بازی سریال علی البدل به مخاطبان معرفی شد و با بازی در فیلم لاتاری به شهرت رسید. وی این روزها در سریال جدیدی به نام بی همگان در شبکه سه بازی می کند که نقش دختری به نام فاطمه را ایفا میکند.

سریال بی همگان توسط بهرنگ توفیقی کارگردانی شده و مجموعه ای عاشقانه، اجتماعی درباره زندگی و عاشقانه های دو جوان می باشد

مهسا باقریدر سریال بی همگان نقش فاطمه را بازی کرده که خانواده اش دچار مشکل شده و برادرش امیر علی بدهی سنگینی به بار اورده و خودش نیرز در داروخانه کار می کند و تمام سرمایه اش را در بورس از دست داده است. او در کاراکتر یکی بازیگران مکمل به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر نقش فاطمه در سریال بی همگان کیست بیوگرافی و عکس جدید

بیوگرافی مهسا باقری بازیگر نقش فاطمه در سریال بی همگان کیست

او متولد ۸ آذر ماه سال ۱۳۶۸ در تهران است. مدرک کارشناسی ارشد بازیگری خود را از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه سراسری هنر تهران دریافت کرده است و هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی مهسا باقری بازیگر نقش فاطمه در سریال بی همگان کیست

سوابق هنری

مهسا باقری با بازی در سریال علی البدل و سریال آخر خط وارد قاب تلویزیون شد. پیش از این در تئاتر مشغول بوده و نمایش های زیادی روی صحنه بازی کرده است. یکی دیگر از سریال های وی سریال آسپرین به کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد نجفی در سال ۱۳۹۵ در کنار بازیگرانی همچون علیرام نورایی، مجید صالحی، زیبا بروفه، سارا خوئینی ها، شقایق فراهانی، سحر قریشی، سیما خضرآبادی و مهران نائل می باشد. او با بازی در فیلم لاتاری وارد سینما شد. خانم باقری از بازیگران کم کار و بی حاشیه کشورمان هست که فیلم و سریال کمی را بازی کرده و بیشتر در زمینه مدلینگ و تئاتر کار می کند.

بیوگرافی بازیگر نقش فاطمه در سریال بی همگان کیست

ایشان، در سال ۹۳ در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن نقش کوتاهی را بازی کرد ولی شروع جدی فعالیت مهسا باقری در تلویزیون در سال ۹۶ با سریال علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم در کنار مهدی هاشمی ، مهدی فخیم زاده ، گوهر خیراندیش ، محسن تنابنده و احمد مهران فر کار خود را آغاز کرد.

جدیدترین کار هنری مهسا باقری در سال ۹۸ در سریال تلویزیونی آخر خط به کارگردانی علی مسعودی که از شبکه ۳ پخش شد.
این بازیگر در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده.

بازیگر نقش فاطمه در سریال بی همگان

عکس های بازیگر نقش فاطمه در بی همگان

نظرات