بیوگرافی نیکا شاکرمی از مفقود شدن تا ماجرای فوت + خانواده و علت مرگ

5

نیکا شاکرمی کیست بیوگرافی نیکا شاکرمی از مفقود شدن تا ماجرای فوت + خانواده و علت مرگ

نیکا شاکرمی (Nika Shakarami) کیست؟و چرادر روستای اطراف خرم آباد لرستان دفن شد؟ ابهامات مرگ نیکا شاکرمی چیست؟ در ادامه بیوگرافی نیکا شاکرمی دختر خرم آبادی با عکس و ماجرای فوت + خانواده و علت مرگ همزمان با اغتشاشات و مراسم تشییع جنازه وی و پیج اینستاگرام او و اهل کجاست قاال نیکا شاکرمی کیست در ادامه مطلب با ما همراه باشید

زندگینامه نیکا شاکرمی

  • نام کامل : نیکا شاکرمی (نیکا شاه کرمی)
  • سن : ۱۰ مهر ۱۳۸۴
  • محل تولد: خرم آباد
  • تاریخ درگذشت : ۲۹ شهریور ۱۴۰۱
  • مدرک تحصیلی : ترک تحصیل
  • نام مادر : نسرین
  • پدر: فوت شده

نیکا شاکرمی متولد ۱۰ شهریور ۱۳۸۴ در خرم آباد ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ همزمان با اغتشاشات مرگ مهسا امینی درگذشت و در ۷ مهر ماه پس از کشف جسد او خبر فوتش در رسانه ها اعلام شد.

نام نیکا شاکرمی دختر خرم آبادی طی روزهای اخیر در شبکه های توئیتری و برخی اکانت ها بر سر زبان ها افتاده که گفته می شود در شهریور ۱۴۰۱ در بلوار کشاورز به طرز عجیبی مفقود میشود و پس از یک هفته جسد او پیدا میشود و خبر فوت او به خانواده اش داده میشود .

نیکا شاکرمی کیست

بیوگرافی نیکا شاکرمی اهل خرم آباد با عکس

نام نیکا شاکرمی دختر ۱۷ ساله طی روزهای اخیر در شبکه های توئیتری و برخی اکانت ها بر سر زبان ها افتاده که گفته می شود در شهریور ۱۴۰۱ در بلوار کشاورز به طرز عجیبی مفقود میشود و پس از یک هفته جسد او پیدا میشود و خبر فوت او به خانواده اش داده میشود .

نیکا متولد ۱۰ شهریور ۱۳۸۴ در خرم آباد و دانش‌آموز سال یازدهم هنرستان بود، او در رشته نقاشی تحصیل می کرد و در منطقه انقلاب تهران زندگی می کرد. گفته می‌شود او به مدت ۱۰ روز ناپدید شده و پس از ده روز گمشدن پلیس جسد او را شناسایی و تحویل خانواده اش دادند. خانواده مرحومه نیکا شاکرمی بعد از گمشدن دخترشان به سراغ پیش رفته و خبر ناپدید شدنش به پلیس دادند و بعلاوه همه بیمارستان ها بازداشتگاه های پلیس امنیت را گشتند تا اطلاعی از وضعیت دخترشان پیدا کنند و علت مفقود شدنش را بیابند. در نهایت در ۷ مهر ماه، نیروی انتظامی خبر فوت و پیدا شدن جسد نیکا شاکرمی را به خانواده اش می دهد.

خانواده

او با مادر و خواهر بزرگترش زندگی می کرد ، او تا سال قبل از فوت در فردیس زندگی می کرد و برای تحصیل و دنبال کردن رویاهایش به تهران مهاجرت کرد. او به هنر علاقه داشت و در تهران در هنرستان تحصیل می کرد. همکلاسی او درباره نیکا چنین گفته است : «نیکا شاکرمی برونگرا بود و اهل آشتی»

پس از شناسایی جسد مرحومه نیکا شاکرمی پیکرش در روستای پدری‌اش بخش ویسیان با حضور خانواده و اقوام خاکسپاری شد.

مراسم تشییع جنازه مرحومه نیکا شاکرمی با حضور خانواده و اقوام در روستای حیات‌الغیب بخش ویسیان استا لرستان به خاک سپرده شد.

داریوش شاهون‌وند دادستان مرکز استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم خطاب به جوانان و نوجوانان استان عنوان کرد: نسل جوان و نوجوان نباید فریب رسانه‌های معاند و جوسازی‌های آنان را بخورند، چرا که دشمنان و رسانه‌های معاند تنها به دنبال حاشیه‌سازی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی هستند و بر کسی پوشیده نیست که دلشان به حال این کشور نمی‌سوزد. وی بیان کرد: اینکه در پی حادثه‌ای، همه معاندین داخلی و خارجی علم حمایت از زنان بر داشته و سعی در ایجاد جوی پرتنش و ناآرام دارند، قطعاً به دنبال به چالش کشاندن نظم و امنیت کشور و استان لرستان هستند.

کیانوش شاکرمی عموی نیکا

نیکا شاکرمی اصالتاً اهل استان لرستان، هفته قبل در تهران مفقود و بعد از چند روز پیکر بی‌جانش در یکی از خیابان‌های تهران در حالی که رها شده بود پیدا شد. برخی رسانه‌ها و اکانت‌های خارج‌نشین طی هفته‌های گذشته مدعی شدند که وی به وسیله نیروهای انتظامی کشته شده است؛ ادعایی که تاکنون برای آن مستندی ارائه نکرده‌اند.

با این حال برخی منابع هم می‌گویند وی اساساً در تجمعات فوت نکرده و هیچ گلوله‌ای به وی شلیک نشده است بلکه در محل دیگری فوت کرده و احتمال اینکه قتل با دلایل شخصی صورت گرفته باشد نیز وجود دارد.

«کیانوش شاکرمی» عموی نیکا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه نیکا حدود ۱۷ سال سن داشت و با مادرش در تهران زندگی می‌کرد، درباره اینکه گفته می‌شود نیکا جدا از مادرش و با خاله‌اش زندگی می‌کرده است گفت: شاید برخی اوقات به خاطر مهمانی به خانه خاله‌اش رفته باشد ولی نمی‌دانم که جدا از مادرش بوده یا نه. رشته تحصیلی نیکا نقاشی بود و خاله‌اش هم نقاش بود و به خاطر یاد گرفتن مهارت بیشتر، به خانه خاله‌اش می‌رفت.

وی ادامه داد: پدر نیکا سال ۹۲ فوت کرد و نیکا و مادرش هم حدود هشت سال پیش برای زندگی به تهران رفته‌اند.

مراسم تشیع و خاکسپاری

شاکرمی درباره اینکه پزشکی قانونی علت فوت نیکا را چه اعلام کرده است نیز گفت: ما هنوز برگه پزشکی قانونی را ندیدیم و نمی‌توانم دروغ بگویم اما شنیدیم که تشخیص اولیه این است که از بلندی پرت شده است.

عموی نیکا همچنین درباره اینکه چرا برخلاف گفته‌های خاله نیکا، او را در قبرستان روستای پدری دفن کرده‌اند گفت: آن قبرستان ۲۰۰ سال است که محل دفن اموات خانواده ما بوده و پدربزرگم آنجا را خریده است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم نیکا را آنجا دفن کنیم.

شاکرمی در ادامه با بیان اینکه مادر نیکا به لحاظ قانونی قَیّم او است و شکایت کیفری هم برای پیگیری تعیین علت فوت و شناسایی عامل آن انجام شده است، درباره برخی اقدامات خاله نیکا برای دعوت به تجمع به بهانه فوت نیکا گفت: ما مخالف این حرکات خاله‌ نیکا هستیم؛ این کارها اشتباه است. اعتقاد قلبی من این است که این کارها اشتباه است. حرکاتی که وضع را خراب کند، با آن مخالفیم.

نیکا حدود ۱۷ سال سن داشت و با مادرش در تهران زندگی می‌کرد، درباره اینکه گفته می‌شود نیکا جدا از مادرش و با خاله‌اش زندگی می‌کرده است گفت: شاید برخی اوقات به خاطر مهمانی به خانه خاله‌ش رفته باشد ولی نمیدانم که جدا از مادرش بوده یا نه. رشته تحصیلی نیکا نقاشی بود و خاله‌ش هم نقاش بود و به خاطر یاد گرفتن مهارت بیشتر، به خانه خاله‌ش می‌رفت.

وی ادامه داد: پدر نیکا سال ۹۲ فوت کرد و نیکا و مادرش هم حدود هشت سال پیش برای زندگی به تهران رفته‌اند.

دستگیری ۸ نفر در رابطه با درگذشت «نیکا شاکرمی»

۳۰شهریور، کشف پیکر بی‌جان دختر ۱۷ساله‌ای در حیاط خلوت یک خانه در خیابان لبافی چهارراه امیراکرم در منطقه انقلاب، به ۱۱۰گزارش داده شد.
🔹تیم جنایی با جسد دختر ۱۷ساله‌ مجهول‌الهویه ‌مواجه شدند ‌که بر اثر سقوط از پشت‌بام خانه‌ مجاور به حیاط خلوت خانه موردنظر فوت کرده بود.
🔹طبق تصاویر دوربین‌های مداربسته، متوفی ساعت ۲۲شب حادثه رو‌به‌روی خانه موردنظر قرار گرفته و پس از زدن زنگ یکی از واحدها، درب باز شده و وارد ساختمان شده.
🔹۸ نفر به عنوان کارگر داخل این ساختمان حضور داشتند و  این ۸مرد در تحقیقات عنوان کردند، از طریق همسایه‌ها و حضور ماموران از حادثه مطلع شدند و دختر جوان را مشاهده نکرده‌اند.
🔹بازپرس جنایی پس از دریافت این اطلاعات، دستور داد تا این ۸مرد را دستگیر کنند و دوربین‌های دیگر واقع در اطراف محل حادثه را مورد بازبینی قرار دهند/ تسنیم

اغتشاشات اخیر

در شهریور و مهرماه ۱۴۰۱ در اعتراض به مرگ دختری به نام مهسا امینی اهل سقز عده ای دست به تجمع زدند که در نهایت با سوء استفاده دشمنان قسم خورده ایران این تجمع به خشونت کشیده شد و رسانه های معاند به این اعتراضات دامن زدند و عوامل اغتشاشگر اقدام آتش زدن اموال مردم و خسارت زدن به بیت المال و اهانت به مساجد و قرآن زدند.

5 دیدگاه در “بیوگرافی نیکا شاکرمی از مفقود شدن تا ماجرای فوت + خانواده و علت مرگ

  1. . گفت:

    چرا یجا نوشتید کلاس یازدهم هنرستان یجا نوشتید ترک تحصیل😐

  2. adada گفت:
    12
    2

    افرین حالا برو ساندیستو بگیر

  3. سارا گفت:
    20
    7

    باشه تو راست میگی.عذاب وجدان نمیگیرید.

  4. آرش گفت:
    10
    1

    ما که آخرش نفهمیدیم متولد ۱۰ مهرماه هست ؟ یا ۱۰ شهریور
    شما خودتون یه جا نوشتید ۱۰ مهر ، در پائین ترش نوشتید، ۱۰ شهریور

  5. محمد گفت:
    21
    2

    لعن الله قوم الظالمین

نظرات