آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ (جدید)

0

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا و گرد و خاک و ریزگرد و حوادث اخیر فردا + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز سه شنبه ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و… مشخص شد, آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و گرد و خاک را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس سه شنبه 12 مهر 1401

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ بدلیل حوادث اخیر (جدید)

🔹 اطلاعیه تعطیلی مدارس و ادارات فردا سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ هنوز اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد…

فعلا مدارس همه شهرها فردا سه شنبه ۱۲ مهر دایر می باشد. اطلاعات تعطیلی مدارس در صورت اعمال، از طریق همین بخش خبری به اطلاع شما خواهد رسید.

لازم به یادآوری است که با توجه به افزایش غلظت آلودگی هوا فرماندار هویزه خوزستان از تعطیلی ادارات و نوبت صبح مدارس این شهرستان در روز دوشنبه ۱۱ مهر به دلیل آلودگی ناشی از دود آتش‌سوزی در بخش عراقی هورالعظیم خبر داد و گفت: برای تعطیلی مدارس در نوبت ظهر هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

ادارات و نوبت صبح مدارس شهرستان هویزه به دلیل آلودگی هوا ناشی از دود آتش‌سوزی در بخش عراقی هورالعظیم امروز دوشنبه ۱۱ مهرماه تعطیل هستند.

وی افزود: مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان افزود: تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که این دود ناشی از ادامه آتش‌سوزی در بخش عراقی هورالعظیم است و پیگیری‌ها در این زمینه هنوز به نتیجه نرسیده است.

مدارس زاهدان دایر است

پس از دو تعطیلی مدارس زاهدان و میرجاوه، تمامی مدارس زاهدان دایر می باشد/ اگر تعطیلی جدیدی اعمال شد، در همین بخش خبری به اطلاع شما خمواهد رسید. دانشگاه های استان هم تا ۱۵ مهرماه غیرحضوری برگزار می شوند.

در حال تکمیل…

هواشناسی روز سه شنبه ۱۰ مهر

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: سه‌شنبه (۱۲ مهرماه) جوی آرام و پایدار در کل کشور استقرار می‌یابد. پنجشنبه (۱۴ مهرماه) با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان و مازندران ابرناکی و بارش باران همراه با کاهش نسبی دما آغاز می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا جمعه (۱۵ مهرماه) برای سواحل دریای خزر و اردبیل ابرناکی و بارش باران پیش‌بینی می‌شود. وی ادامه داد: طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک ادامه خواهد داشت.

نظرات