اینترنت کی وصل میشه امروز دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ (قطعی اینترنت همراه امروز)

8

اینترنت کی وصل میشه امروز دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ – اینترنت اینستاگرام و واتساپ کی وصل میشه مهر ۱۴۰۱ اینترنت همراه کی وصل میشه امروز دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ + زمان دقیق وصل شدن اینترنت کی وصل میشه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ با جزئیات میخوانید:

اینترنت کی وصل میشه امروز دوشنبه 11 مهر 1401 (قطعی اینترنت همراه امروز)

اینترنت کی وصل میشه امروز دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ (قطعی اینترنت همراه امروز)

همزمن با تداوم اغتشاشات و تجمعات اعتراضی، اینترنت همراه و اینترنت اینستاگرام و واتساپ مانند همه روزه از ساعت ۱۷ (۵ عصر) با محدودیت همراه بوده است و تا حوالی ساعت ۲۴ (۱۲ شب) قطع میشود و امروز نیز (۱۱ مهر ۱۴۰۱) این قطعی ادامه دارد.

ساعات قطعی اینترنت همراه متغیر بوده و از حوالی ساعت ۱۵ تا ۲۴ دچار قطعی و اختلال بوده است. اما با این حال اینترنت خانگی هنوز مشمول قطعی نشده و اما گاهی با اختلال همراه است.

زمان قطعی رفع محدودیت های اینترنتی و وصل شدن اینستاگرام و واتساپ مهر ۱۴۰۱ هنوز مشخص نیست و اینترنت اپراتورهای تلفن همراه در برخی روزها تا ساعت ۲۴ ادامه دارد. امروز مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات اعلام کرده که هیچ دستوری جهت رفع فیلتر واتساپ صادر نشده است.

در روزهای اخیر اینترنت تلفن همراه در بازه زمانی ساعت ۱۶ الی ۲۴ به طور کامل قطع می‌شد و صرفا دسترسی به سایت های داخلی امکانپذیر بود. همچنین اینستاگرام و واتساپ نیز همچنان فیلتر می باشد.

طبق آخرین خبرها، از رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ خبری نیست و عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات درباره فیلتر اینستاگرام و واتساپ گفته بود: همانطور که قبلاً هم مراجع ذیصلاح گفتند، برخی پلتفرم‌های بعضاً آمریکایی بستری برای اغتشاشات شده بودند که محدودیت‌هایی بر آن‌ها اعمال شده است.

در روزهای اخیر بسیاری از کاربران و صاحبان کسب کار از ادامه قطعی شبکه های اجتماعی اعلام نارضایتی کرده و خبر از مختل شدن ارتباطات روزمره و آسیب به کسب و کار خود می دهند.

گفتنی است که از ساعاتی پیش خبری مبنی رفع فیلتر واتساپ در برخی از اپرتورها در شبکه های اجتماعی منتشر شد که وزارت ارتباطات این موضوع را رد کرد. صبح امروز گویا در برخی از اپراتورهای اینترنت، واتس‌اپ به سختی و در حد ارسال پیام و نه فایل‌های صوتی و تصویری در دسترس بوده است.

با این حال، کسانی که این موضوع را منتشر کرده بودند، موضوع رفع فیلتر از این پیام رسان را تا حد زیادی منتفی دانسته بودند.

 

8 دیدگاه در “اینترنت کی وصل میشه امروز دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ (قطعی اینترنت همراه امروز)

  1. ناشناس گفت:

    خب وصل کنید دیگه از خداتون به چیزی بشه تینا زو قطع کنید مردم آگاه نباشند، اما مردم به بقدر کافی آگاهن و وضع رو بدتر این نکنید
    هزار کار و زندگی داریم وصل کنیییییییییددددد

  2. فرحان گفت:

    هزاران نفر هستن ک شرایط بیرون رفتن. و کار کردن ندارن
    و با اینترنت کسب درامد میکنن
    و خیلیا درس میخونن و این دلیل ننیشه اینترنت قطع کنین
    خیلیا واقعا نیاز به اینترنت دارن
    امیدوارم ک این روزها زود لگذره…

  3. علی گفت:

    آب و نون رو بگیرید اینترنت رو نه

    بابا وصل کنید دیگه نت رو…

  4. یه دانش اموز گفت:
    17

    گناه منِ دانش اموز چیه این وسط که پول کلاس ندارم و از اینترنت استفاده میکنم ه😐

  5. زهرا گفت:
    19

    خدا ازتون نمیگذره…

  6. ندا گفت:

    چرا به مردم اذیت میکنید هیچوقت کسی حق ندارد حرفشو بزنه مردم بخاطر شما ناراحتن بخاطر گرونی و تورم افسارگسیخته ناراحتن و حق اعتراض دارن این حجاب هم بهانه هس. تا گرونی و تورم و بدبختی باشه اعتراضات به حق هم هست

  7. علیرضا نادعلی گفت:
    4
    9

    به قول سلطان رپ فارسی
    آدم همیشه تو محدودیت ها ستاره میشه.

  8. سکوت جایز نیست گفت:
    37
    1

    با مملکت داریتون

نظرات