عکس پروفایل برگ پاییزی بدون متن ۱۴۰۱ + بک گراند برگ پاییزی

0

پروفایل برگ پاییزی : در این بخش مجموعه عکس های جذاب و زیبای برگ پاییزی بدون متن ۱۴۰۱ ویژه استوری،پروفایل،بک گراند و… را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

پروفایل برگ پاییزی

امروزه، تغییر دادن عکس‌های پروفایل، با توجه به موقعیت‌ها و مناسبت‌های مختلف، امری رایج است. برای مثال در فصل‌ بهار استفاده از عکس پروفایل بهاری و در فصل پاییز، استفاده از عکس مناظر پاییزی در پروفایل‌ها امری رایج است مانند گذاشتن برگ پاییزی که بسیار نیز زیبا است.

پروفایل برگ

پروفایل پاییزی

بک گراند پاییزی

شما می توانید این عکس های زیبا و آرامش بخش را در صفهه مجازی خود قرار دهیم زیرا تمامی عکس های این مجموعه بدون متن هستند و اینکه دانلود آن ها بسیار راحت است. پس تا آخر همراه ما باشید.

پروفایل عاشقانه پاییزی

استوری زیبا از برگ پاییزه

استوری پاییزی

عکس استوری برگ پاییزی

پاییز از آن فصل هایی است که دلگیرت میکند ، خسته ات میکند ، کلافه ات میکند ولی نمیتوانی دوستش نداشته باشی ، نمیتوانی طعم خرمالو های شیرین و رسیده را بچشی و نگویی این زندگی لعنتی چقدر شیرین است ، حتی اگر مجبور باشی تنهایی روی برگ های خشک پاییزی قدم بذاری و هوای دونفره را تک و تنها احساس کنی ، حتی اگر جیب هایت تنها جایی باشند که دستان سردت را گرم میکنند ، نه دستان گرمی برای لمس کردن ، نه شانه محکمی برای تکیه دادن ، نه صدای عاشقی که لبریزت کند … اما هنوز هم انار ها هستند ، انار های سرخ سرخ سرخ . هنوز پاییز قشنگ است ، به قشنگی و وقتی مغرور و سر سخت و محکم قدم میزنی و زندگی را مبارزه دعوت میکنی.

***

متن پاییزی

***

وقتی که می‌رفتی، بهار بود
تابستان که نیامدی، پاییز شد

پاییز که برنگشتی، پاییز ماند

زمستان آمد اگه نیایی، پاییز می‌ماند

تو را به دل پاییزی‌ات قسم می‌دهم

فصل‌ها را به هم نریز

***

پروفایل برگ پاییزی بدون متن

***

پاییز، برگ‌های ریخته را نمی‌شمرند

قصه

قصه ویرانی ست

و کسی نشمارد، این برگ های ریخته را

***

عکس های پاییزی

همراه ما باشید

 

نظرات