جدیدترین مدل های هودی بلند زنانه و دخترانه ۱۴۰۱

0

هودی بلند زنانه : با شروع هر فصلی خرید لباس متناسب با آن فصل در اولویت خرید قرار می گیرد. هنگام فرارسیدن فصل پاییز بازار خرید لباس های گرم به شدت هودی داغ می شود. به همین خاطر ما مجموعه هودی های بلند زنانه و دخترانه ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

هودی بلند زنانه

 

جدیدترین مدل های هودی بلند زنانه و دخترانه ۱۴۰۱

هودی چیست؟

هودی لباسی آستین دار است که بلند می باشد و دارای کلاه هم هست. در قسمت پایین هودی دو جیب موجود است برای گرم نگه داشتن دست ها. البته مدل بدون جیب آن هم در حال حاضر موجود می باشد. هودی ها دو شکل جلوبسته و جلوباز دارند که انتخاب هرکدام از آنها به سلیقه فردی شما بستگی دارد.

هودی زنانه

راهنمای خرید

نکات مهم خرید هودی بلند :

قبل از خرید هر پوشاکی ابتدا باید به جنس آن توجه کنید. جنس هودی های زنانه موجود در بازار اغلب نخی، کتان، پنبه ای و پلی استر می باشد. سعی کنید به سراغ خرید جنسی بروید که مدتی برای شما کار کند و خیلی زود آسیب نبیند.

سایز هودی: از جمله نکات مهم و اساسی دیگر هنگام خرید هودی زنانه، توجه به سایز مناسب آن است. خانم های عزیز سعی کنید هودی خریداری نمایید که از قسمت بالاتنه کمی به شما گشاد باشد، اما سرشانه آن دقیقا باید مناسب با اندازه شانه های خودتان باشد.

هودی دخترانه

داشتن جیب: نکته ی مهم دیگر در خرید هودی زنانه، داشتن جیب است. جیب دار بودن هودی دو مزیت دارد: اول اینکه دست هایتان را گرم نگه می دارد و دوم اینکه می توانید وسایل اضافی تان را درون جیب ها قرار دهید. جیب هودی ها یا به دو صورت دو جیب بزرگ در قیمت جلوی لباس است و یا در کنار آن تعبیه شده اند.

توجه به شکل ظاهری: سعی کنید هودی مدنظر شما دارای طرح های زیبا و رنگ های روشن باشد. به طور کلی تنوع این پوشش در بازار خیلی بالاست و انتخاب تا حدودی سخت خواهد شد. ولی شما می توانید بر طبق سلیقه خود هر طرحی که باب میلتان بود را انتخاب کنید.

نکات مهم خرید هودی

طریقه شست و شو: موقع خرید هودی حتما به برچسب روی آن دقت کنید، تا متوجه شوید با چه دمایی و با استفاده از چه شوینده ای هودی را بشویید.

رنگ: انتخاب رنگ به سلیقه فردی شما بستگی دارد، اما سعی کنید رنگی را خریداری نمایید که با رنگ پوستتان همخوانی داشته باشد.

راهنمای خرید هودی بلند دخترانه

مدل بسته شدن: به طور کلی انواع هودی ها چه مردانه و چه زنانه باید از قسمت یقه پوشیده شوند و جلوی آنها بسته است. اما مدل های دیگری هم وجود دارد که زیپ یا دکمه دارند. با هر کدام از این دو نوع شیوه ی بسته شدن، راحت بودید، نسبت به خرید آن اقدام کنید‌.

قیمت هودی

مزایای داشتن هودی بلند

گرم نگه داشتن: هودی ها مناسب پاییز و زمستان هستند. این محصول معمولا از پارچه دورس تهیه می شود. این پوشاک از جنس پارچه گرم و در عین حال سبک است. معمولا هودی ها را هم می توان زیرشان یک لباس دیگر پوشید و هم روی آن ها می توان کاپشن، کت یا بارانی پوشید.

راحتی: هودی ها از پارچه دورس و نخ پنبه هستند و پوشیدن این لباس حس راحتی و نرمی دارد.

مزایای هودی بلند

هودی زنانه مشکی

هودی چاپی

همه چیز درباره هودی بلند

همراه ما باشید

نظرات