بیوگرافی و عکس های میثم ولی خانی بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های میثم ولی خانی بازیگر

بیوگرافی میثم ولی خانی

میثم ولی خانی متولد سی ام دی ماه ۱۳۶۹ بازیگر مرد ایرانی تئاتر ، سینما و تلویزیون است که در تبریز به دنیا امده است. و اولین تجربه خودش را در تلویزیون با سریال آنام به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل حنیفه خواهد داشت که از شبکه سوم سیما پخش شد. میثم ولی خانی در جشنواره فیلم فجر سال ۹۵ با فیلم سینمایی “او” که در زبان آذری به معنی (خانه) به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اصغر یوسفی نژاد وارد عرصه ی بازیگری حرفه ای شد .

میثم ولی خانی

همسر میثم ولی خانی

درباره ازدواج ولی خانی و همسرش برخی رسانه ها شایعه سازی کرده اند که این خبر کذب است و این بازیگر مرد ایرانی در حال حاضر مجرد می باشد .

فیلم شناسی میثم ولی خانی

سریال آنام که شب ها از شبکه ۳ پخش می شد و او نقش سهند را ایفا می کرد به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل حنیفه ساخته شده است.

او با سریال آنام که نقش پسر خانواده را دارد بسیار دیده شد سریال آنام یک سریال اجتماعی و خانوادگی است که در مورد مادری است که به دروغ به او گفته اند که دخترش در هنگام تولد مرده است در حالی که دختر او را به خانواده ای ثروتمند واگذار کرده اند حال برای اینکه به دخترش نزدیک شود به عنوان مستخدم وارد میشود و اتفاقات زیادی رخ می دهد در این سریال در کنار بازیگرانی همچون سیروس گرجستانی ؛ شبنم‌ قلی‌خانی؛ مهشید جوادی؛ احمد پور خوش؛ مهسا کاشف توانست هنر بازیگری را تجربه کند.

میثم ولی خانی

جدیدا نیز در سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار به ایفای نقش پرداخته است.

ایشان تصمیم دارد که تحصیلاتش را در زمینه ی تئاتر ادامه دهد او علاقه ی زیادی به موسیقی و کنسرت دارد.

عکس های میثم ولی خانی

میثم ولی خانی

میثم ولی خانی

میثم ولی خانی

میثم ولی خانی

میثم ولی خانی

میثم ولی خانی

نظرات