آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ بعلت گردوخاک (جدید)

0

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا و گرد و خاک و ریزگرد فردا + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز یکشنبه ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و… مشخص شد, آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و گرد و خاک را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس یکشنبه 10 مهر 1401

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ بعلت گردوخاک (جدید)

🔹 اطلاعیه تعطیلی مدارس و ادارات فردا یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ هنوز اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد…

اما در حال حاضر مدارس همه شهرها فردا یکشنبه ۱۰ مهر دایر می باشد. اگر خبر جدیدی درباره تعطیلی مدارس اعلام شد در همین بخش به اطلاع شما خواهیم رساند.

مدارس زاهدان و میرجاوه به دلایل امنیتی فردا تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: مدارس شهرستان های زاهدان، نصرت آباد، کورین و میرجاوه به دلایل امنیتی فردا یکشنبه تعطیل شد.

حسینعلی میرعبدی اظهار داشت: تمام مدارس این شهرستان ها بنا به درخواست خانواده ها و تصمیم شورای تامین استان، به منظور حفظ جان فرزندان، تعطیل شده است.

اغتشاشات بعد از ظهر روز جمعه در برخی نقاط شهر زاهدان موجب نگرانی خانواده ها برای حضور فرزندانشان در مدارس شده بود که اداره کل آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای دیروز اعلام کرد: برای امنیت خاطر والدین، مدارس شهرستان زاهدان شنبه تعطیل شده است.

عده ای اغتشاشگر بعداز ظهر روز جمعه در برخی نقاط زاهدان اقدام به تخریب اموال عمومی و آتش زدن لاستیک کردند که با حضور ماموران انتظامی و همکاری مردم اکنون آرامش در شهر برقرار است.

امروز هم مدارس شهرستان های زاهدان، میرجاوه، نصرت آباد، کورین و زابل تعطیل بود و دانشگاه های استان هم تا ۱۵ مهرماه غیرحضوری برگزار می شوند.

در حال تکمیل….

لازم به ذکر است که مدارس شهرستان زاهدان به دلیل حمله تروریستی روز شنبه ۹ مهرماه در تمامی مقاطع تعطیل بود

حسین دهباشی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زابل گفت: مدارس زابل روز شنبه در تمامی مقاطع و در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

دهباشی گفت: اطلاعات تعطیلی مدارس در صورت استمرار، از طریق رسانه های و جرائد عمومی به اطلاع مردم خواهد رسید.

پیش‌تر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز اعلام کرده بود که مدارس مقاطع مختلف شهرستان زاهدان به منظور حفظ آرامش خانواده ها و رعایت مسائل امنیتی در روز شنبه تعطیل است.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، مدارس مقاطع مختلف شهرستان زاهدان به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و رعایت مسائل امنیتی فردا شنبه تعطیل است.

دانشگاه های زاهدان تا پانزدهم مهر غیر حضوری شدند

کلاس‌های درس در دانشگاه زاهدان از نهم تا پانزدهم مهرماه ۱۴۰۱ به صورت غیر حضوری برگزار خواهند شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه زاهدان کلیه کلاس های درس این دانشگاه از نهم تا پانزدهم مهرماه به صورت غیر حضوری برگزار خواهند شد.

در حال تکمیل:

هواشناسی روز یکشنبه ۱۰ مهر

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، از هشدار فعالیت سامانه بارشی در ۱۰ استان از احتمال وقوع سیلاب ناگهانی، آب‌گرفتگی معابر، ریزش کوه و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد. نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۵ روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابرهای همرَفتی، رگبار پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و گردوخاک روی می‌دهد.

یکشنبه در شرق و شمال شرق کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی شده است.

نظرات