بیوگرافی کامل یاسمن فرمانی همسر علی قلی زاده+ عکس خانواده و ماجرای کشف حجاب

0

بیوگرافی یاسمن فرمانی همسر علی قلی زاده با ماجرای کشف حجاب + عکس جدید و زندگی

بیوگرافی یاسمن فرمانی فوتبالیست

یاسمن فرمانی : زاده ۲۳ بهمن ۱۳۷۳ اردبیل بازیکن فوتبال اهل ایران است که در حال حاضر در لیگ برتر بلژیک در تیم شارلوا بازی می کند. در ادامه به معرفی و بیوگرافی یاسمن فرمانی فوتبالیست و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی با ماجرای کشف حجاب و عکس های جدید جنجالی می پردازیم. با ما همراه باشید.

یاسمن فرمانی کیست, کشف حجاب یاسمن فرمانی, یاسمن فرمانی همسر علی قلی زاده کیست, عکس بی حجاب یاسمن فرمان, بیوگرافی یاسمن فرمانی

یاسمن فرمانی در ۲۱ آبان سال ۱۳۹۷ با علی قلی زاده مهاجم فوتبال تیم شارلوا در لیگ برتر بلژیک ازدواج کرده است.

وی بازیکن فوتبال ایرانی و همسر علی قلی زاده فوتبالیست است که هم اکنون در پست مهاجم برای تیم شارلوا در لیگ برتر بلژیک و تیم ملی زنان ایران در پست هافبک توپ می زند. او در تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان ایران هم توپ زده است.و در ۶ بازی دوستانه تیم ملی بزرگسالان گلزنی کرده است.

بیوگرافی یاسمن فرمانی فوتبالیست

سوابق ورزشی

پدر یاسمین فرمانی دبیر درس ادبیات است. از کودکی به فوتبال علاقه داشته و تصمیم می گیرد تا این رشته ورزشی را به طور حرفه ای دنبال کند. او با قد ۱۷۰ سانتیمتر در پست تخصصی دفاع وسط و هافبک برای تیم های ملوان انزلی و همیاری اورمیه و پارس جنوبی بازی کرده است. وی همچنین
در تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان ایران هم توپ زده است و در ۶ بازی دوستانه تیم ملی بزرگسالان گلزنی کرده است.
در مرداد ۱۳۹۹ یاسمن فرمانی قراردادی را با تیم شارلوا بست و با این اوصاف در تیم همسرش حضور خواهد یافت و آنها نخستین زوج فوتبالیست لقب گرفتند. اما در یکی از مراحل پلی‌آف لیگ برتر فوتبال زنان بلژیک، داور مسابقه اجازه حضور فرمانی را در زمین، به‌خاطر داشتن حجاب صادر نکردداور لیگ بلژیک اجازه نداد یاسمن فرمانی به دلیل داشتن حجاب در یکی از دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ این کشور به میدان برود. به گفته این بازیکن، داور این دیدار به دلیل پوشش فرمانی با حضور او در ترکیب شارلوا مخالفت کرد.

بیوگرافی یاسمن فرمانی همسر علی قلی زاده با ماجرای کشف حجاب + عکس جدید و زندگی

او با قد ۱۷۰ سانتیمتر در پست تخصصی دفاع وسط و هافبک برای تیم های ملوان انزلی و همیاری اورمیه و پارس جنوبی بازی کرده است. او همچنین
در تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان ایران هم توپ زده است و در ۶ بازی دوستانه تیم ملی بزرگسالان گلزنی کرده است.

ماجرای ازدواج

یاسمن فرمانی در ۲۱ آبان ۹۷ با علی قلی زاده بازیکن فوتبال ازدواج کرده و هم اکنون هر دو در لیگ برتر بلزِک بازی می کنند و ساکن بلزیک هستند. علی قلی زاده متولد ۲۰ اسفند ۱۳۷۴ در اردبیل یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای شارلوا در لیگ برتر بلژیک بازی می کند.

کشف حجاب یاسمین فرمانی

کشف حجاب یاسمن فرمانی

عکس بی حجاب منتشر شده از یاسمین فرمانی در مهر ماه ۱۴۰۱ در اینستاگرام حواشی زیادی به همراه داشت و گفته میشود که او کشف حجاب کرده است. اخیرا عکسی بی حجاب از همسر علی قلی زاده در صفحه اینستاگرام منتشر شده که نشان می دهد همسر این بازیکن تیم ملی کشف حجاب کرده است.

عکس های جدید یاسمن فرمانی

سوابق یاسمن فرمانی

یاسمن فرمانی بازیکن فوتبال کیست

همسر یاسمن فرمانی

تیم های یاسمن فرمانی

کشف حجاب یاسمن فرمانی

نظرات