معجزه ای به نام کانسیلر

0

معجزه ای به نام کانسیلر

در صنعت لباس و آرایش همیشه الگو و مد های روز از طریق مدل های معروف دنیا مطرح می شوند و ما نیز در این مقاله قصد داریم به یک سری از سبک های آرایشی که پر طرفدار هم هستند بپردازیم و آن ها را باهم مورد بررسی قرار دهیم ولی قبل از آن باید بدانیم که می خواهیم درباره چه لوازم آرایشی صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

کانسیلر چیست؟

یکی از مجبوب ترین و پر استفاده ترین موارد آرایشی که بین خانم ها از محبوبیت بالایی بهره می برد کانسیلر نام دارد. کانسیلر در مدل های مختلفی وجود دارد که در این مقاله به تمام آن ها می پردازیم. کانسیلر در اصل کرم پودر های فشرده ای است که برای پوشاندن جوش و سیاهی های صورت می باشد و مانند کرم پودر است و شما می توانید از آن برای دور چشم، دور لب بینی و صورت خود استفاده نمایید.

کانسیلر ها در مدل ها و عنواع مختلفی تولید می شوند مانند کانسیلرهای مایع، نیمه جامد و جامد همچنین تمام آن ها برای عنواع پوست ها از قبیل پوست های خشک، چرب و مرطوب نیز تولید شده و به عبارتی می توان گفت که برای تمام افراد، محصولات مخصوص به آن ها تهیه و تولید شده است.

کانسیلر

انواع کانسیلر

در این قسمت قصد داریم به بررسی عنواع کانسیلر بپردازیم. در ابتدا میرویم سر وقت کانسیلر مایع؛ کانسیلر های مایع در بین خانم ها از محبوبیت بالاتری بهره می برد و به راحتی با دیگر لوازم آرایشی ترکیب می شود و برای استفاده، راحت تر و سریع تر است. مورد بعدی کانسیلر نیمه جامد می باشد، یکی دیگر از پر طرفدارترین نوع های کانسیلر، کانسیلر نیمه جامد هستند که به صورت ماتیکی و شبیه به رژلب می باشند و برای استفاده بسیار راحت هستند.

مورد بعدی کانسیلر جامد می باشد، کانسیلرهای جامد همانند پنکک هستند و با یک پد عرضه می شوند، گفتنی است که این مدل نیز طرفدارهای زیادی دارد. یکی دیگه از موارد مهم در انتخاب کانسیلر، نوع کانسیلر می باشد. برای مثال کانسیلر مناسب برای پوست های خشک، مناسب برای پوست های چرب و غیره می باشد. برای این کار شما باید ابتدا نوع پوست حود را بشناسید و مناسب با آن لوازم آرایشی برای خود تهیه کنید.

توجه داشته باشید که کانسیلر ها دارای تناژهای رنگی متفاوتی می باشند که تمام افراد با هر نوع رنگ پوستی محصول متناسب خودشان را داشته باشند و با استفاده آن به خواسته خود برسند، پس علاوه بر موارد فوق، شما باید رنگ پوست خودتان را با تناژ رنگی کانسیلرتان نیز هماهنگ کنید مگر اینکه بخواهید پوستی تیره تر و یا روشن تر از پوست خود داشته باشید.

کانسیلر

آموزش استفاده کانسیـلر

تا به اینجا ما متوجه این شدیم که کانسیلر چیست و برای تهیه آن باید به چه مواردی توجه داشته باشیم و در ادامه می خواهیم باهم آموزش مصرف کانسـیلر را مورد بررسی قرار دهیم. در نظر داشته باشید که برای پوشاندن جوش و سیاهی پوست شما می توانید به تنهایی از کرم پودر اصل استفاده کنید و استفاده از کرم پودر قبل از کانسیلر مشکلی ندارد. با ما همراه باشید.

  • در ابتدا مانند تمام آموزش های آرایشی شما باید پوست خود را شسته باشید و آن را آماده کرده باشید می توانید از آبرسان ها نیز استفاده کنید.
  • در این مرحله شما می بایستد که در ابتدا سیاهی های زیر چشم خود را از بین ببرید برای اینکار شما باید از کانسـیلری استفاده کنید که از رنگ پوست شما یک الی دو درجه روشن تر باشد. کمی به زیر چشم خود بزنید و با اسفنج آرایشی آن را به خوبی پخش کنید.
  • اگر اطراف بینی تان نیز سرخی و قرمزی دارد می توانید با کانسـیلر آن هارا با رنگ پوست خود یکی کنید برای اینکار می توانید از کانسیـلر هم رنگ پوست خودتتان استفاده کنید.
  • برای پوشاندن جوش های صورت نیز می توانید به جای اینکه از کلی کرم پودر استفاده کنید، با یک براش کانسـیلر جای جوش خود را محو کنید.
  • در انتها نیز می توانید بر روی محل هایی که از کانسـیلر استفاده کردید فیکساتور (تثبیت کننده) بزنید تا ماندگارتر شود.

کانسیلر

یکی از دلایل استفاده از کانسیلر را می توان جلوگیری کننده از ریزش لوازم آرایشی بر روی صورت دانست. برای مثال شما می توانید قبل از استفاده از سایه چشم، کانسـیلر استفاده کنید تا ماندگاری سایه چشم بر روی صورتتان بیشتر شود، همچنین برای ماندگاری بهتر رژلب شما می توانید قبل از استفاده از رژلب بر روی لب هایتان کمی کانسیلر بزنید تا تاثیر آن را ببینید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از کانسـیلر می توان به این مورد اشاره داشت که پوست صورت شما را به یک سطح صاف تبدیل می کند پس دست شما برای آرایش بازتر است همچنین تیرگی ها و سیاهی های پوست شما را نیز پوشش می دهد. تمام این موارد طرفداران را برای کانسیلر بیشتر کرده است و به محبوبیت آن افزوده است.

برای اطلاع از قیمت انواع لوازم آرایشی و خرید کانسیـلر پیشنهادی ما می توانید عبارت مقابل را در گوگل سرچ کنید و بر روی اولین لینک کلیک کنید : آرایش صورت مدیاژ

نظرات