چگونه با دوره های آرایشگری آموزشگاه الهه به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شویم؟

0

شما که در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالا درباره بازار کار و درآمد بالای آرایشگران مطالب زیادی شنیده‌اید. به نظر شما چه میزان از این حرف‌ها و حدیث‌ها درباره درآمد آرایشگران صحیح است؟ واقعیت این است که بازار کار پررونق و درآمدهای مناسب صرفا برای آرایشگران حرفه‌ای است. برای تبدیل شدن به آرایشگر حرفه‌ای باید سال‌ها تلاش کنید و دوره‌های آموزشی تخصصی در این زمینه را بگذرانید. قدم اول در این مسیر پیدا کردن آموزشگاه آرایشگری درجه یک است. آموزشگاه‌های مختلفی در زمینه آموزش مهارت‌های مختلف آرایشگری فعالیت می‌کنند. در این مقاله قصد داریم تا ویژگی‌های بهترین آموزشگاه آرایشگری را بررسی کنیم. تا پایان با ما همراه باشید.

 آموزشگاه آرایشگری

ویژگی‌های دوره‌های آموزشگاه آرایشگری الهه

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه چه ویژگی‌هایی دارد؟ آموزشگاه آرایشگری الهه از سال ۱۳۷۸ در شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرده است. این آموزشگاه در طول بیش از دو دهه فعالیت، دوره‌های آموزشی متنوعی را برگزار کرده است از جمله این دوره ها آموزش کراتینه مو، آموزش کاشت ناخن، آموزش رنگ و مش و آموزش کاشت مژه و … اشاره کرد. اکنون به پشتوانه سابقه برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف و تربیت هنرجویان متعدد، آموزشگاه الهه در ردیف برترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در کشور قرار دارد. از جمله برترین ویژگی‌های این آموزشگاه که مسیر تبدیل شدن به آرایشگری حرفه‌ای به شما کمک می‌کند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت مقرون به صرفه دوره‌های آموزشی

یکی از دغدغه‌های بزرگ هنرجویان علاقه‌مند در خصوص هزینه دوره های آموزش آرایشگری زنانه است. مهارت‌های مختلفی در زمینه آرایشگری وجود دارند. یک نفر برای تبدیل شدن به استاد ماهر در این زمینه باید دوره‌های مختلفی را طی کند. در کنار آن نیز به سال‌ها تجربه کار عملی نیاز دارد. گاهی اوقات هزینه بالای دوره‌های آموزشی، مانع از حضور بسیاری از هنرجویان مستعد و علاقه‌مند می‌شود.

ما در آموزشگاه زیبایی الهه این موضوع مهم را همیشه مد نظر داریم. به همین دلیل هزینه حضور در دوره‌ها همواره در نازل‌ترین قیمت ممکن در نظر گرفته می‌شود. به‌گونه‌ای که بخش عمده هزینه‌ها صرف خرید مواد اولیه و ابزار مورد نیاز هنرجویان در طول دوره‌ها می‌شود. علاوه بر آن نهایت همکاری در زمینه پرداخت هزینه دوره‌ها به صورت اقساطی نیز با هنرجویان عزیز به عمل می‌آید.

ارائه مدارک معتبر آموزشگاه آرایشگری

یکی از ملزومات در بدو ورود به بازار کار یا تأسیس آرایشگاه زنانه، در اختیار داشتن مدرک معتبر است. برخی از آموزشگاه‌ها هیچ‌گونه مدرک معتبری در پایان دوره‌های آموزشی در اختیار هنرجویان قرار نمی‌دهند. در داخل کشور اصلی‌ترین مدرک معتبر در زمینه آرایشگری مربوط به سازمان فنی حرفه‌ای است. شما عزیزان با طی کردن موفق دوره‌های آموزشگاه آرایشگری الهه می‌توانید مدرک فنی حرفه‌ای را دریافت کنید.

علاوه بر آن امکان دریافت مدارک بین‌المللی معتبر در خارج از کشور برای کسانی که قصد مهاجرت کاری دارند نیز فراهم شده است. بر این اساس دو مدرک معتبر QLA و TAB نیز به هنرجویانی که دوره‌های آموزشی را با موفقیت پشت سر می‌گذارند، اعطا می‌شود. به این ترتیب با در دست داشتن این مدارک می‌توانید برای ورود به بازار کار در خارج از کشور نیز اقدام کنید.

آموزشگاه آرایشگری

انعطاف‌پذیری در برگزاری دوره‌های آموزشی

آموزشگاه آرایشگری الهه تمام دوره‌های آموزشی خود را متناسب با شرایط هنرجویان برگزار می‌کند. به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند درخواست برگزاری دوره‌های مختلف به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی را داشته باشند. در عین حال حفظ کیفیت دوره‌های آموزشی در هر شرایطی خط قرمز ماست. به علاوه اینکه امکانات لازم برای حضور هنرجویان عزیز از شهرستان در دوره‌های آموزشی نیز فراهم می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت کاملا عملی

آموزشگاه آرایشگری الهه برنامه‌ریزی لازم برای آموزش‌های تئوری و عملی در دوره‌های آموزشی را انجام می‌دهد. تمام ابزار و مواد اولیه مورد نیاز برای تمرین کردن آموخته‌ها در طول دوره‌های آموزشی در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد. علاوه بر تأکید بر آموزش عملی، جلسات رفع اشکال و پرسش و پاسخ جداگانه‌ای نیز در پایان هر دوره آموزشی برگزار می‌شود. به این ترتیب هیچ نقطه ابهامی برای هنرجویان باقی نمی‌ماند. بلکه همه آن‌ها به عنوان فردی ماهر و متخصص برای ورود به بازار کار آماده می‌شوند.

معرفی هنرجویان برتر به بازار کار

ورود به بازار کار هدف اصلی هنرجویان از حضور در دوره‌های هر آموزشگاه آرایشگری است. در آموزشگاه الهه همکاری لازم با تمام هنرجویان برای آماده کردن رزومه به منظور حضور موفق در بازار کار به عمل می‌آید. در کنار آن پس از پایان هر دوره آموزشی به تشخیص اساتید دوره، برترین هنرجویان برای ورود به بازار کار معرفی می‌شوند.

حضور اساتید خبره و با تجربه

هیچ چیز به اندازه استاد در کیفیت برگزاری دوره‌های آموزشی آرایشگری مؤثر نیست. در آموزشگاه الهه از برترین اساتید آرایشگر در سطح کشور برای برگزاری دوره‌های آموزشی استفاده می‌شود. علاوه بر آن امکان حضور در یک جلسه از هر دوره آموزشی به صورت آزمایشی و رایگان برای هنرجویان وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید از نزدیک شاهد کیفیت تدریس اساتید قرار بگیرید.

فراهم کردن مقدمات مهاجرت از طریق آرایشگری

خبر خوبی که برای علاقه‌مندان مهاجرت از طریق آرایشگری داریم این است که آموزشگاه زیبایی الهه علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی آرایشگری و اعطای مدرک معتبر، در زمینه فراهم کردن مقدمات مهاجرت هنرجویان به کشورهای ترکیه، امارات و عمان نیز فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از خدمات آموزشگاه آرایشگری الهه خیلی راحت‌تر و از مسیری مطمئن برای مهاجرت به این سه کشور استفاده کنید. در صورتی که هر‌گونه سؤالی در این زمینه دارید، می‌توانید با ما تماس برقرار کنید. کارشناسان آموزشگاه الهه آماده راهنمایی شما عزیزان هستند.

آموزشگاه آرایشگری

معرفی دوره‌های آموزشگاه آرایشگری الهه

در حال حاضر ۹ دوره در آموزشگاه آرایشگری الهه برای هنرجویان برگزار می‌شود. تمام دوره‌های آموزشی مبتنی بر سرفصل‌های آموزشی روز در دنیا تدوین می‌شوند. تلاش ما این است که هنرجویان در پایان دوره‌های آموزشی تمام آنچه برای ورود به بازار کار در داخل و خارج کشور نیاز دارند، مسلط شوند. دوره‌های آموزشی آرایشگاه الهه عبارت‌اند از:

  • آموزش رنگ مو
  • آموزش کوتاهی مو
  • آموزش شینیون مو
  • آموزش میکاپ
  • آموزش کاشت ناخن
  • آموزش تتو صورت
  • آموزش کراتینه و صافی مو
  • آموزش اکستنشن مژه
  • آموزش بافت مو

کلام پایانی

ما در آموزشگاه آرایشگری الهه تضمین می‌کنیم که شما صفر تا صد مهارت‌های مورد نیاز برای تبدیل شدن به آرایشگری ماهر و توانمند را با شرکت در دوره‌های آموزشی این مرکز به دست خواهید آورد. اما رسیدن به بازار کار موفق و درآمد بالا در این بازار تنها با حضور در دوره‌های آموزشی درجه یک میسر نمی‌شود. تمرین زیاد و گذراندن دوره کارآموزی از جمله عوامل مؤثر دیگری هستند که هر آرایشگر مبتدی باید از مسیر آن‌ها برای دسترسی به موفقیت گام بردارند. شما نیز اگر اهل تلاش و ممارست هستید، قطعا آینده درخشانی در این مسیر پیش رویتان خواهد بود. اگر نیاز به راهنمایی و مشورت در خصوص هر یک از دوره‌های آموزشگاه الهه دارید، کافیست به سایت آموزشگاه با آدرس elahebeauty.com مراجعه کنید. و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۲۵۹۶۷۲ در ساعات اداری تماس بگیرید، همکاران ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما عزیزان هستند.

نظرات