ماجرای مهاجرت ناگهانی مهران مدیری از ایران و آیا صحت دارد؟ +خبر جدید

6

ماجرای مهاجرت ناگهانی مهران مدیری از ایران و آیا صحت دارد؟ +خبر جدید

ماجرا و علت مهاجرت مهران مدیری از ایران چه بود؟ و آیا صحت دارد؟ خبر مهاجرت مهران مدیری از ایران رفت از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی پربازدید شد و خبرها حاکی از این است که این بازیگر و کارگردان معروف تلویزیون و سینما از ایران خارج شده است. اما برخی منابع نیز این خبر را تکذیب کردند. اما علت خروج مهران مدیری از ایران چیست و علت مهاجرتش چیست؟

مهاجرت مهران مدیری از ایران رفت

به گزارش خبرگزاری تسنیم،به نقل از منابع آگاه آمده: مهران مدیری که اخیراً با برخی مواضع خود به دامن زدن به اعتراضات کمک کرده بود، به واسطه دستور دادستان ممنوع الخروج شده بود. با این حال گفته می‌شود که وی بلافاصله از کشور‌ خارج شده است. مهران مدیری درباره فوت خانم مهسا امینی، مواضعی اتخاذ کرده بود که به تحریک‌ تجمعات و برهم زدن امنیت کشور کمک می‌کرد.

پیشتر علیرضا قزوه نویسنده و شاعر که ریاست دفتر شعر، موسیقی و سرود صدا و سیما را بر عهده دارد، در توییتر خود به مهران مدیری حمله کرد.

او در صفحه توییترش نوشت: طرف آنقدر از همین صدا و سیما خورده که افعی شده حالا درآمده که من با صدا و سیما همکاری نمی‌کنم. تو گوشت و پوست و استخوانت از صدا و سیماست. اگه صدا و سیما نبود تو الان در برره پایین باید نخود می خوردی و بز می چراندی!

مهران مدیری هنرمند توانای ایرانی است. مهران مدیری اخیرا به دلیل اعتراف جالبش در جشن حافظ بسیار خبرساز شد. مهران مدیری اخیرا برنامه دورهمی در تلویزیون را اجرا کرده است. مهران مدیری مدتی قبل در غم از دست دادن مادرش داغدار شد. به تازگی فیلمی از دختر مهران مدیری در فضای مجازی پخش شده است که نشان دهنده عشق فرزند به پدر است که با هم می بینیم.

مهران مدیری کارگردان، بازیگر، خواننده و مجری ایرانی است. او تاکنون ۹ بار برنده جایزه حافظ شده است. ساعت خوش، پاورچین، شب‌های برره، قهوه تلخ، مرد هزارچهره و دورهمی از جمله برنامه‌ها و سریال‌های طنزی است که مهران مدیری در سه دهه اخیر کارگردانی کرده و با استقبال مخاطبان نیز مواجه شده است.

6 دیدگاه در “ماجرای مهاجرت ناگهانی مهران مدیری از ایران و آیا صحت دارد؟ +خبر جدید

  1. ناشناس گفت:
    6
    4

    خلایق هر چه لایق.واقعا آدمای الکی و مفت خور باید زودتر برن تا جا باز بشه.از نون نظام میخورن و بعدشم حمال بقیه میشن نمک نشناس‌ها
    هر کی دیگ هم میخواد بره هرررری،اگرم پول ندارید به همون سلبریتی هاتون که حامی ملت هستند بگید بهتون بدن تا برید انقد مملکتو به فساد نکشید.

  2. دخی شیطون گفت:
    12
    6

    اقای مدیری امیدوارم هرجاهستید موفق و سالم باشید واقعا جای تاسف ک ما همچین هنرمند همه چی تمام را از دست دادیم .

  3. مری گفت:
    3
    9

    دقیقا علیرضا قزوه درست گفته. باید بر می روند اگر از طریق سیما شهرت پیدا نکرده بود

  4. نازی گفت:
    8
    16

    واقعا دیگه از پول و تروت اشباح شده اند. لگد میزنن خدا جای حق نشسته. سزای اعمالتان را می‌بینید کمی بصیرت داشته باشین برای مرگ کسی که اتفاقی سکته کرده اینهمه صرر و زیان به مردم و همنوع خودت و ملت خودت میزنی خون شهدای مدافع امنیت به گردنات هست هرجه که برید. برای شما که بد نبود. از این رژیم همه چیز شدید.. ولی خدا هرجه که برید هست و آه یتیمان این اغتشاشات.

  5. سجاد گفت:
    12
    14

    مولتی میلیادرها مخالفن شما چه مرگتونه واسه هر چی بد بوده انقلاب واسه شما همه چی داشته کریمی و مدیری تو این نظام به نان نوا رسیدی چرا لگد میزنی والا شما هیچی نیستین

  6. مهدی گفت:
    12
    21

    شیر فرهاد بودی؟؟؟
    موش فرهاد هم نبودی!!!

نظرات