فیلم / خداحافظی سوزناک ارژنگ امیرفضلی از بازیگری و واکنش ها ببینید

0

فیلم /خداحافظی سوزناک ارژنگ امیرفضلی از بازیگری و واکنش ها را ببینید

خداحافظی ارژنگ امیرفضلی از بازیگری و واکنش ها به حواشی اخیر با متن و دلنوشته ای غمگین برای همیشه از دنیای بازیگری و سینما کناره گیری کرد.

خداحافظی ارژنگ امیرفضلی از بازیگری

ویدئوی منتشر شده از خداحافظی ارژنگ امیرفضلی باری مهسا امینی هنرپیشه معروف سینما و تلویزیون از دنیای بازیگری در صفحه اینستاگرام، بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. علت خداحافظی این بازیگر حوادث اخیر است.

ارژنگ امیرفضلی با انتشار یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که از بازیگری و متعلقاتش خداحافظی کرده است. او با انتشار متن غمگین و سوزناک برای همیشه سینما و بازیگری کناره گیری کرد.

او نوشت: با دلی رنجیده از نادانی‌ها و قلبی آکنده از ناامیدی و ذهنی بیمار شده و بغض هایی فروخورده و زخم‌هایی کهنه که دائم تازه می‌شوند برای همیشه از دنیای بازیگری و متعلقاتش رخت برمی‌بندم.

خداحافظی سوزناک ارژنگ امیرفضلی از بازیگری و واکنش به مرگ مهسا امینی

ارژنگ امیرفضلی (زادهٔ ۱۳۴۹) بازیگر و کارگردان اهل ایران است. او پسر حسین امیرفضلی، بازیگر و کارگردان قدیمی ایران است و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۷ در تئاتر با نمایش تجربه‌ای بر مسلم ابن عقیل به کارگردانی محمود عزیزی شروع کرد و کار خود را در تلویزیون با برنامهٔ «نوروز ۷۲» به کارگردانی داریوش کاردان، همراه با مهران مدیری و حمید لولایی آغاز کرد. وی علاوه بر بازیگری در سینما، تلویزیون و تئاتر، کارگردانی چند مجموعهٔ تلویزیونی را نیز در کارنامهٔ کار خود دارد.

امیرفضلی یکی از بازیگران ایرانی سینما و تلویزیون است که در خانواده هنرمند و اهل سینما به دنیا امد. پدرش زنده یاد حسین امیرفضلی از بازیگران قدیمی تئاتر و سینما و تلویزیون در ایران بود که سال ها پیش به رحمت خدا رفت. حالا با بیش از ۳ دهه فعالیت در حیطه بازیگری، به دلیل حوادث اخیر و در اعتراض به حواشی زنان از سمت خود کناره گیری کرد و از بازیگری خداحافظی کرده است.

نظرات